Horse-Nation heb ik ook gespeeld, samen met vriendinnen op de middelbare dacht ik zelfs (1e,2e klas?)
En Barbie had ook zo’n eigen website waar je op kon spelen, heb daar ook echt uuuuuren versleten.
Op Habbo was ik te bang om echt te scammen, maar daar had ik iets op bedacht: zoveel mogelijk jongens verleiden zodat ze me vrijwillig meubi gaven zodra we “verkering” hadden. En dan dumpte ik ze de week daarna. Er is er eentje blijven plakken, dat klikte zo goed dat we gingen msn’en en we zijn nog steeds vrienden op Facebook haha dat was toen echt niet m’n bedoeling
Wooow die laatste is wat UC ofzo genoemd werd later. Die heb ik nooit gehad die waren zelfs nog voor mijn tijd en die waren super zeldzaam.
- Ja, coupe de dramage is my middle name right now
- Nee, nog steeds kapsel on point kapsel
- Nee, iemand (partner/kennis/familie) heeft het voor me geknipt
0 stemmers
Draag het al een maand in een knot want het is doder dan dood
En even opscheppen dat mijn gedichten 4 x de nummer 1 werden bij de poetry competition
HAHAHA OH nee dit is mijn winkel beschrijving wat was ik een bedelaar:
Als je met Corona coupe bedoelt dat ik mijn haar niet heb geknipt/laten knippen dan had ik anderhalf jaar vóór Corona al een Corona coupe
@Quinoa @Strawberry ik heb dat ook heel fanatiek gespeeld! Volgens mij was het wel aangekondigd dat het zou stoppen, want ik kan me herinneren dat er toen een nieuw paardenspel werd opgericht
Edit: webpet heb ik ook veel gespeeld vroeger
Alles behalve Powerbabe + heel lang op Webpet en Digidier
Hahaha zo leuk! Hoe kan je een profiel zien zonder in te loggen? Ik kan niet meer inloggen maar weet nog wel mn username
Ooh digidier, brengt veel herinneringen naar boven. Ik was erg actief op dat forum. Ging laatst nog kijken of het forum nog een beetje actief was, maar de hele site is weg, best jammer
Ja same, ik schreef veel op de fora. Digidier is idd weg, systeem was een paar jaar terug gecrasht en toen hebben ze het nooit meer laten maken (ik heb nog steeds de mede-eigenaar op fb hahaha) en Webpet bestaat nog, 1x per jaar neem ik nog eens een kijkje haha
Ik ben in juni en november geweest dus kan nog wel even vooruit
Leuke poll, ik zat helemaal te denken of sinaasappelsap onder oranje of geel valt. Lijkt me geel?
Hahaha ja. Goede tijden, ik krijg echt allemaal herinneringen terug nu. Ik was uiteindelijk ook echt een pro in HTML en ik pimpte stiekem de profielen van jongere kinderen, ging ik vragen wat ze erop wilden hebben en welke kleuren etc en dan gaven ze mij gewoon hun inloggegevens Totdat een mod tussen mijn berichten ging lezen, dat was toen gauw over lol. Ik had ook een hele Webpet club met mensen die ‘lid’ waren. Dan maakte ik maandelijks krantjes om naar al mijn leden te sturen, inclusief bijbehorende gratis website waar mensen mijn bedachte minigames konden spelen en punten sparen om zogenaamd digitale kleding te kunnen kopen voor hun webpets en shit
Had ook als 12-jarige een fake profiel met dat ik mezelf als 17-jarige tienermoeder voor deed (zodat ik op het 16+ forum kon kijken), werd ook ontdekt. Ook veel penvriendinnen door gehad en 1 goede vriendin aan andere kant van het land waar ik ook vaak ging logeren etc.
O ik vind dat echt oranje, haha. Gelukkig hebben we dit topic!
Sinaasappelsap is
- geel
- oranje
0 stemmers
Had jij een eigen pagina op kindertent?
- Ja, 1
- Ja, meerdere
- Nee nooit gehad
- Ik ken kindertent niet
0 stemmers
Ik denk dat ik ook in de minderheid ben hoor, maar als ik aan die verse sinaasappelsap van de ah denk, of die rechtstreeks uit zo’n persautomaat bij de jumbo is het echt geel. Maar uit zo’n niet vers pak is het wel oranje.
Ik was zo’n paardenmeisje die d’r eigen “stal” had met gejatte plaatjes van Google. Mooie tijden.
Ik zou echt niet kunnen kiezen tussen partner en zus. Die zijn even belangrijk, zus nog iets meer, maar ik kan haar wel langer missen Dus misschien dan toch partner.
Ik haar dit dilemma en de uitkomst niet vertellen.