Ja, gewoon een simpele die ik ooit een keer uit enthousiasme had aangeschaft, maar nog nooit had gebruikt Volgens mij niet meer dan een tientje voor betaald
Mijn broertje heeft van zijn favo voetballer een Paninikaartje met een stuk gedragen voetbalshirt gekocht.
Zo dus:
Wat vinden jullie daarvan?
- Leuk! Zou ik ook wel van mijn favo sporter/artiest/etc. willen
- Leuk, maar niet voor mij
- Meh
- Zonde van het geld
- Iew vies
- Anders
0 stemmers
NMSMVPE
Oh nee dat durf ik niet aan. Heb een soort semi kroeshaar. Dus ik heb tijdens die eerste lockdown alleen nat geknipt en superstrak getrokken zodat ik niet overal enorm lengte verschil kreeg.
Ah ja, dan is het idd lastiger denk ik. Ik heb lichte slag, maar voor het knippen eerst gestijld (want dat moest van Brad), en dat werkte wel. Misschien kun je even kijken of hij ook tutorials voor krullen heeft?
Ooo dit wil ik ook graag, alleen ik heb niet de hoofdvorm voor curtain bangs. Maar ik twijfel wel om gewoon zelf de schaar erin te zetten haha, begin mijn haar echt zo zat te worden.
Ik ben echt diehard fan van de Tom kha hai soep van Jumbo.
Rond de 15 euro? Ze komen uit de VS, maar mijn broer had een kaartje via eBay uit Duitsland kunnen bestellen
Zou je liever 5 maanden lang een dieet hebben wat alleen maar uit groente bestaat of 5 maanden een maar een dieet wat alleen uit fruit bestaat? Je mag zelf weten hoe je dit bereid.
- 5 maanden een fruit dieet
- 5 maanden een groente dieet
0 stemmers
Mijn broer was hier zo hard fan van dat hij gewoon extra credits met mijn telefoon kocht. Op een week, was die 25 euro erdoor waar ik normaal een maand mee moest doen.
Good ole times haha
Dit spelletje niet, maar doet me denken aan die Simgirl dating simulators, waarbij je een mannetje was en jezelf dan helemaal moest opwerken om Mangameisjes te versieren, mee te nemen op dates en uiteindelijk met ze naar bed te gaan. En dat was dan ook best grafisch als ik het me goed herinner⦠Waarom ik dat gewoon kon spelen zonder dat er leeftijdscontrole of iets op zat is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Waarom ik dat wilde trouwens ook niet.
Weet je hoe tering veel groenten je moet eten om voldoende energie binnen te krijgen? Dat gaat met fruit toch een stuk sneller. Dus mijn keus is voornamelijk op efficiƫntie gebaseerd. Love eten hoor, maar de hele dag groenten weg werken en dan nog met honger naar bed, no thanks.
Ja maar je krijgt met fruit dan ook weer teringveel suiker binnen, dan eet ik toch liever meer groenten om wat gezonder te blijven. En ik vind dat er meer variatie qua smaak in groenten zit.
Maar besef he, vijf maanden honger. Lijkt me echt de hel. Gooi me dan maar vol met suiker.
Maar je hoeft toch niet per se honger te lijden? Volgens mij kan je prima vol zitten met groenten hoor.
Ja je kan je maag er goed mee vullen maar het levert vrijwel geen calorieƫn. Ik denk dat je dat toch wel gaat voelen hoor.
aardappels
Die worden normaal niet echt als groente gerekend toch? Anders pas ik mijn stem direct aan. Love aardappels. In alle vormen.
ik vind van wel haha
Was het net aan het opzoeken, maar in NL worden ze niet tot de groente gerekend. In sommige andere landen wel.