Heb je gepoept
Ja op mijn werk regelmatig psychoses.
En op mijn andere werk veel epilepsie. Blijft elke keer super naar. Vind het maar knap hoe ze dat elke keer weer doorstaan met alle pijn van dien
Ik denk het wel, maar was daar dus echt 0.0 mee bezig. Ook had ik mn lenzen niet in, dus kon niet helemaal scherp zien. De verloskundig had vooraf gezegd dat als je in bad poept, ze dat met een speciaal netje er zo snel uitgevist heeft dat je het zelf niet door hebt. Heb het naderhand niet nagevraagd
Heb je wel eens een echte psychopaat/sociopaat ontmoet?
- Ja weet ik zeker
- Nou ik heb sterke vermoedens
- Nee denk het niet
- Nee zeker niet
0 stemmers
Edit: vertel Pls hoe je het wist
vegen jullie dan ook de billen af? of hoe gaat dat? lig je vers bevallen met je baby op de borst maar zijn je billen niet afgeveegd hahaha
Ik denk gewoon tijdens? Er worden continu doeken etc tegenaan gehouden en matjes gewisseld, bij mij althans.
Nee dat spuiten ze allemaal weg met een soort plantenspuit.
is grap. Ik heb geen idee joh.
Je eerste poll; naast dat ik op werk te maken heb met deze doelgroep ook een ouder van me. Dat was heel heftig.
Tweede poll; toen ik jong was en naar het zwembad ging kreeg een meisje daar een aanval en lag met haar hoofd tegen de harde grond te bonken
Ja we vegen weg wat we zien, maar we gaan tijdens de bevalling niet uitgebreid je billen vegen zegmaar.
Edit: we verwisselen indd ook continu de matjes die onder je liggen. Die zitten ook vaak onder vruchtwater, bloed, poep etc. Je hebt er zelf weinig van door.
Hogedrukspuit erop.
Wat chill!! Had je het idee dat het hielp tegen pijn? Dreef je in poep/bloed op een gegeven moment? Zat je er continue in of alleen op het eind? Had je een bad in het ziekenhuis gefixt of thuis?
Hier is het zwanger en Kinder subforum voor echt Pls go away met bevallingsverhalen en poep
Hoe ik het wist: vastgestelde diagnose.
Vooral sociopaten trouwens.
Was diegene gevaarlijk denk je? Of heb ik teveel Netflix gekeken?
Ja maar wel een hele dunne haha
ja hij kon zeker gevaarlijk zijn.
Ja voor werk dus voorspelbaar. Vind het altijd wel heel interessant maar nooit ontmoet in privé setting. Lijkt mij wel heel integrerend, heb ook een vriend die in een TBS kliniek werkt en hang altijd aan zijn lippen
Ja dat kan ik dus ook niet, of dat je hoort dat ze als kind al dieren mishandelde of dieren in de brand staken. Mijn hemel
Maar ja heb ook een fascinatie voor dat soort mensen.
Haha, misschien moeten we dit gesprek daar ff voortzetten dan. Moet daar nog toestemming voor vragen, kan er nu niet in.
Ik weet niet of jullie het verhaal van Ed Kemper kennen en wat hij met zijn moeder(s hoofd) heeft gedaan maar dat is echt ziek. Sowieso is zijn verhaal wel een aanrader om op te zoeken en volgens mij (maar not sure) doet hij niks met dieren.