Stom
Vind het beetje gek op een bevalling vies te noemen.
Ja dat klopt natuurlijk wel.
Dankje!
@mores dat is zeker waar, maar ik wilde de vrouwen die hun bevalling als traumatisch hebben ervaren niet afvallen. Al kan dat natuurlijk ook als wel alles goed gaat.
Dit lijkt me dus echt niet tof, ik ben daar veel te onhandig voor en zou constant mān grip verliezen en uitglijden of struikelen als ik het bad in of uit moet ofzo. En dan daarna in je eigen smurrie zitten lijkt me ook niet fijn
Nouja, een kind baren zelf noem ik niet vies. Baden in je eigen ontlastig en bloed vind ik wel een beetje vies. Bevalling überhaupt is niet schoon en niet hygiënisch maar dat betekent niet dat het niet wonderbaarlijk is en prachtig dat je lichaam dat kan, een baby laten groeien en ter wereld zetten. Maar de dingen die er bij komen kijken, vind ik eigenlijk ook niet niet vies.
Dan zit je zo āvastā. Ik wil gewoon rondjes lopen.
Ja ook waar natuurlijkā¦
Lees op internet wel dat je minder pijn voelt in warm water en de ontsluiting ook sneller gaat. Dat is wel prettig.
Hier nog iemand (verpleegkundige op verloskamers) die kan bevestigen dat poepen er indd echt bij hoort! Vaak hebben vrouwen het zelf niet eens door en het wordt ook echt niet extra benoemd door ons ofzo. Dus mocht dat echt zijn wat je tegenhoudt: absoluut niet nodig!
Brood/broodjes koop ik (meestal) bij
- De bakker
- De supermarkt
- Maak ik zelf
- Maakt iemand anders
- Ik eet nooit brood
- Anders namelijk
0 stemmers
Heb jij al een boek uitgelezen dit jaar?
- Ja
- Ja, meerdere
- Ja, eentje waar ik al in begonnen was
- Nee, maar wel op weg
- Nee, echt totaal nog niks gelezen qua boek
0 stemmers
Ja zo gaat dat vaak natuurlijk⦠helemaal anders dan gepland. Had je speciaal een ziekenhuis met bad gefixt daarvoor of wel thuis?
Oke dacht dat je dat in je eerste zin zei, begreep je verkeerd excuses. Ik heb verder geen ervaring met een bad, heb daar denk ik ook geen geduld voor. In een normaal bad denk ik na 5 min al oke doei geen tijd iets teveel ADHD
Hoelang ligt het boek dat je bezit en al het langste op je ādie moet ik echt nog eens lezenā lijstje staat, al in je kast/Whatever te wachten tot je het opent?
- Dagen
- Weken
- Maanden
- Jaar
- Twee jaar
- Vijf jaar
- Tien jaar
- Decennia
0 stemmers
Vroeger heel lang geleden wel, vooral met mijn ex. Nu nooit meer ook nooit met vrienden ofzo. Mijn vriend is heel rustig en daarmee nooit woorden, volgens mij zijn we echt een saai stel
Ik mis bij de tweede poll de meerkeuze optie.
Heb je wel eens iemand gezien in een psychose?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet zeker
0 stemmers
Heb je wel eens iemand gezien die een epileptische aanval had?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet zeker
0 stemmers
Hahahah ja trying to make it stop
En geĆÆnspireerd door het feit dat ik nu 15 boeken naast me heb liggen die ik allemaal al meer dan 2 jaar heb en nog geen bladzijde in heb gelezen.
Ik ben in bad (in mn eigen woonkamer) bevallen en vond het fantastisch (zo fantastisch als bevallen kan zijn, haha). Had een vreselijke zwangerschap en was zó blij dat mijn bevalling precies ging zoals ik gehoopt had.
Mocht je nieuwsgierig zijn naar iets, ask away