Ik heb foto’s nodig. Ik had als kind trouwens wel het parfum en wat Oilily dingen, maar ik was vooral een posterchild voor Benetton. Eens in de zoveel tijd, moest ik alles passen van mijn moeder en liep ik weg als een wandelend reclamebord.
Zal even duren, haha. Weet dat mijn oma alle knipsels nog heeft maar die is lastig te bereiken met covid en weigert om aan internet en mobiele telefoons met meer dan alleen een bel/sms functie te doen.
Ik heb Zondagskind en PAAZ niet uitgelezen omdat het te dichtbij kwam en het allemaal nog te vers was, verder lees ik alles uit al ging het maar om het principe.
Ik las eerst ook altijd elk boek uit waaraan ik was begonnen, ook al zat ik er niet echt in of viel het boek tegen. Maar toen besefte ik me opeens dat dat zo zonde was. Er zijn zoveel leuke boeken, waarom m’n tijd verspillen aan een boek die uiteindelijk toch niet zo leuk blijkt te zijn?
Wow dit klinkt echt als de kop van een goed verhaal op Vice
Na hoelang vakantie/geenverplichtingenperiode/tussenjaar/tussenbanenin/etc ga je je vervelen en snak je naar werk of studie?
- Een dag
- Een paar dagen
- Een week
- Een paar weken
- Een maand
- Een paar maanden
- Een half jaar
- Een jaar
- Een paar jaar
- Ik zou nooit zat worden van mijn vrije tijd zonder verplichtingen
0 stemmers
Zou het echt heerlijk vinden om trophy wife te zijn en doen wat ik leuk vind zonder me zorgen te maken over inkomsten.
Ik zou me niet gaan vervelen, kan genoeg leuks bedenken. Maar na een paar maanden zou ik rot voelen als ik niks ‘nuttigs’ doe of iets bijdraag. Dus dan zou ik na een paar maanden wel weer willen gaan werken.
Ik ook hoor fantastisch. Misschien paar dagen per week vrijwilligerswerk omdat ik het wil en niet omdat het moet.
Vanaf juli werk ik ongeveer 8u pw en wat @anon44972210 zegt: ik voel me ondertussen intens nutteloos. Aan de andere kant geniet ik ook van de vrije tijd zonder verplichtingen en vind ik het heerlijk dat ik altijd alles in kan plannen en niet om mijn werk heen hoef te plannen. Heel erg dubbel dus. Heb gestemd op een maand.
Al zou deze vrije tijd zonder Corona natuurlijk veel leuker zijn allemaal, maar goed… zonder Corona had ik niet maar 8u hoeven werken.
Bh:
- Liever met beugel
- Liever zonder beugel
- Ik draag geen bh’s
0 stemmers
Ik heb laatst de lekkerste bh ooit gekocht. De eerste beugelloze die ik heb en ook nog eens push up. T is net alsof ik niks aan heb, hij is echt top.
Haha ik had altijd wel redelijk wat tiet maar op mn 17e was het echt niet meer normaal en kreeg ik opmerkingen van alle kanten. Snel van de pil af en het werd minder. En toen na mn 23e ineens weer. Heel vreemd idd! Bralettes vind ik mooi maar staat bij mij zo lelijk, ik lijk wel 4 tieten te hebben in dat model.
Zo’n Brabo zei een keer, wat hadde gij dikke jetsers voor zun klein eh nogwat? Vrouwtje? Dit weten alle vriendinnen nog steeds. Wat een lompe opmerking
Oh ik heb ff gegooglet, ik had bij een bralette een heel ander model bh in gedachte. Geen idee hoe dat ding dan heet.
Vind zonder beugel fijner maar m’n borsten zijn zo groot dat ik zonder beugel eigenlijk niet genoeg steun heb dus het moet maar
Edit: qua model, bedoel je balconette?
Oja dat bedoel ik idd! Dat vind ik zo’n vreselijk model he. Ik loop thuis meestal zonder bh en dan mis ik niet steun ofzo, mis je dat ook als je zonder bh loopt?
Ik ben gestopt met bh’s dragen. Ik heb cup G maar ben zelf ook groot/stevig genoeg om er geen last van te hebben
Ik wacht nog op mijn boobs groeispurt
Ik draag meestal geen beha maar als ik het wel doe het liefst sportbh of bralette, heb met mijne toch niet veel ondersteuning nodig
Haha ja ik vind het wel mooi, maar het is wel een model dat bij je lijf moet passen, heel specifiek.
Niet als ik aan het chillen ben, dan gaat-ie ook meteen uit, maar wel als ik traploop of de hele dag rechtop moet zitten (thuiswerken), ik heb nogal rug/nek problemen en dan kan ik gewoon niet rechtop blijven zonder pijn haha. Sluit ook niet uit dat er ooit een borstverkleining komt want ik ben het zat
Een ding die beugels zijn er niet als ondersteuning voor de borsten maar voor de cup van de bh zelf. Als je een beugel niet fijn vind draag het dan ook niet omdat je het gevoel hebt dat dat het enigste is wat je jetsers omhoog houd. Maar ga gewoon opzoek naar iets anders zoals een bralet ofzo
Ja heb ik wel geprobeerd maar die band klapt dan vaak dubbel aan de onderkant. Heb nu wat beha’s van superbra en die zitten eindelijk echt goed dus ik heb me er maar aan overgegeven