Ah wat rot, ik moet zeggen van de mensen die ik ken die een borstverkleining hebben gehad ze er bijna allemaal heel tevreden over waren! Maar het is niet iets wat je ff zomaar doet natuurlijk. Ik heb geen supergrote borsten maar wel groot en gekgenoeg heb ik er alleen 's nachts last van. Als ik op mn zij lig, het drukt zo op elkaar en het benauwd me. Ik heb er al een handdoek, deodorantbus van alles tussen gepropt. Is echt gekmakend soms. Alsof mn borstkas dat gewicht niet trekt op mn zij. Ik haat het zo. En toen ik nog thuis woonde deed mn moeder en soms een opgerold washandje tussen. Niks lijkt te helpen.
Wat vind je van kleding van de Vero Moda?
- Degelijk
- Saai /ongeïnspireerd
- Fijn
- Lekker basic / casual
- Goede kwaliteit
- Mooi
- Vrouwelijk
- Teleurstellend
- Sexy
- Krachtig
- Synthetische hel
- Romantisch
- Betaalbaar
- overrated
- Modieus/trendy
- Goede pasvorm
- Veel keus
- Scandinavisch
- Elegant
- Anders…
0 stemmers
Geen idee kom daar nooit.
10 jaar geleden kocht ik alles daar, nu echt al jaren niet meer geweest. Geen idee dus
Op de middelbare school bestond mijn hele kleding kast uit vero moda en only maar tegenwoordig zie ik het nooit meer
Ik heb weleens van die supersizers geprobeerd en toen zaten mijn borsten gewoon in de weg.
Mijn moeder was alle instamoms voor en ik was als kleine Plukkies fotomodel en ook voor Oilily. Vond het vreselijk omdat de fotograaf geen Nederlands sprak en ik het allemaal maar eng vond.
Van welke ketens had jij op de middelbare school vooral kleding?
Men @ work ben ik vergeten, maar ja die verkopen veelal jeansmerken.
- Vero Moda
- Only
- H&M
- Zara
- Bershka
- Pull & Bear
- Stradivarius
- Pimkie
- HEMA
- Pieces
- Denim merken zoals Levi’s/Miss Sixy, Fornarina/GSUS
- C&A
- American Today
- The Sting / COSTES etc.
- V&D (bijv. Yes or No)
- Coolcat / Wonderwoman
- Forecast/ Princess Superstar
- Skatemerken (Overzeas, Stuka, Dickies, etc.)
- London / Brittain
- Anders…
0 stemmers
Overzeas
Liefst de wijdst mogelijke broek die over mijn skate schoenen viel en dan gecombineerd met een loeistrakke longsleeve. Jatte vaak een (nep) zwart DKNY shirtje uit mijn zus haar kast. Totale mismatch ook qua merken maar man wat voelde ik me dan cool.
Op mijn middelbare school liepen best veel mensen met overzeas broek, gsus shirt, en dan soms dure sneakers van La Coste of een bepaald jeansmerk eronder.
Ik kreeg nooit nieuwe kledij, enkel afdankertjes van oudere nichtjes e.d. Labeltjes werden er vaak uitgeknipt dus heb geen idee haha. In ieder geval niet echt modieus.
Ik werkte daar, haha! Paar leuke items maar meeste was echt degelijk en saai.
Ik was dit jaar voor de verandering eens een filiaal binnengestapt. “Mevrouw, mag ik u wat vragen? Ik zoek een blouse van katoen of een andere natuurlijke stof.”
“Sorry mevrouw, we verkopen alleen synthetische blousjes”
Ik was hier allemaal te dik voor
Het blijft ook raar dat echt 10+ jaar geleden bijna al deze merken niet aan plus size kleding deden. Dat dit echt iets is van de laatste jaren, alsof mensen met een grotere maat dan 42 niet bestonden.
Er zitten echt mooie items tussen! Zo is mijn winterjas van hun echt al 7 jaar, zolang werk ik er niet meer, nog steeds mooi.
Maar de blousjes etc zijn echt vreselijk inderdaad.
Had ook best wel veel van esprit. Edc was geloof ik dan een soort jongere(n) lijn.
Edit: en Paul Frank. Maar dat waren dan Max 2 shirtjes. Bij de men at work.
Ik combineerde ze het liefst met mijn ironische Barbie shirt van de kinderafdeling.
Die schoenen waren wel mega chill trouwens. Zo lekker groot en zacht.
Ik was op de middelbare school echt merkengeil. Diesel, Gsus, Miss Sixty, voor minder deed ik het niet. Je kan wel merken dat mijn ouders toen mijn kleding nog betaalden over H&M zei ik altijd die winkel is te groot, daar kan ik niks vinden.
Jaa en dat Deense? merk met felle/ neon kleuren en vaak vogeltjes.
Edit: Bjorkvin