Stel je persoonlijke vraag #23

Voor de meiden die een spiraal hebben, daardoor niet ongesteld worden en een vaste bedpartner, doe jij wel eens een zwangerschapstest?

• Nee nooit
  • Ja regelmatig om het bij te houden
  • Ja alleen als ik wat klachten heb
  • Ik heb geen spiraal

0 stemmers

Dit is bij mij altijd zo een deceptie. Mijn tepels komen echt altijd er bovenuit piepen. Echt balconetteniet.

Vind de bij anderen wel echt mooi.

13 likes

@Kauai @Rozecoupeschaar ik ga gewoon nu direct bellen en direct uitleggen aan de assistente en dan hoor ik het wel. Zo klaar mee. Half stikkend op mn zij slapen. Ben benieuwd naar de reactie.

6 likes

Ik heb nu al anderhalf jaar een spiraal, maar in die tijd is het nog niet voorgekomen dat ik klachten heb dus ook geen test gedaan. Word trouwens ook gewoon ongesteld. Toen ik de pil nog slikte, deed ik erg vaak een zwangerschapstest.

Ik dacht vroeger altijd dat ik helemaal gelukkig zou zijn als trophy wife. Gewoon de hele dag een beetje leuke dingen doen, huishouden, keertje sporten, keertje shoppen etc. Tot ik een paar jaar geleden in een fase van m’n studie zat waarbij ik een halfjaar niks te doen had, ik m’n stage had afgerond en ook geen (bij)baan meer had. Ik had toen dus letterlijk niks te doen.

Vond het in het begin ook heeeerlijk, maar na een tijd wist ik van ellende niet meer wat ik moest doen. Was al talloze keren naar de stad geweest. Vriendinnen moesten overdag gewoon werken natuurlijk, dus kon ik ook niet zien. Netflix helemaal uitgespeeld. M’n enige uitjes waren de supermarkt en sportschool. En ondertussen had m’n vriend het superdruk en had hij elke avond verhalen over werk, collega’s etc. Ik maakte niks spannends mee. Achteraf kijk ik erop terug als een hele saaie, doelloze periode. Was toen ook niet gelukkig.

Dus lang verhaal kort: een paar weken vakantie vind ik geweldig, maar eindeloos vrij zijn is niks voor mij.

2 likes

Is al van een oudere collectie, maar deze is het: https://www.debijenkorf.nl/aubade-soleil-nocturne-beugel-bh-van-kant-2907030043-290703004310042

Aubade heeft altijd prachtige bh’s vind ik. Kost wat, maar dan heb je ook wat haha

1 like

Durf het bijna niet te zeggen: Abercrombie & fitch en Hollister. En een paar Ugg’s eronder. Jep, ik was zo’n chick. Ter verdediging: ik zat op een ontzettende kak/hockeyschool en dit was de norm. Als onzekere puber wilde ik niet buiten de boot vallen.

7 likes

Ik heb gebeld en de situatie uitgelegd aan de doktersassistente, ik werd doorverbonden. Ik kreeg een superlieve HIO? Huisarts in opleiding? Of hoe heet dat eraan. De situatie uitgelegd en ze ze zei dat ik toch beter langs kon komen zodat ze het zelf ook kon zien enzo, en dan kijken of we er wat aan konden doen. Want als het mn nachtrust verstoorde was dat natuurlijk heel vervelend. Nu ben ik wel heel bang dat dit aanstellerij is.

32 likes

Als het aanstellerij was had ze je niet gevraagd om langs te komen!

5 likes

Ik heb sinds een oaar maanden geen spiraal meer, maar daarvoor deed ik het 1 keer per drie maanden ofzo. Waarvan de laatste ook positief :woman_facepalming:

1 like

Bij ons thuis werd/wordt het niet echt gezegd, maar werd meer gedaan met knuffels en zoenen etc geven aan elkaar.

Daardoor weet ik dat ze van mij houden. :blush:

2 likes

Ik heb vorig jaar een maand thuis gezeten zonder iets te doen te hebben en dat was wel echt de max. Was ook midden tijdens de eerste coroni golf dus ik kon nergens heen en met iemand afspreken, ik zat gewoon elke dag te wachten tot het 22:00 was en ik in bed kon gaan liggen. 🥲

Mijn gesprekken gingen ook allemaal zo:

Gesprekspartner: wat ga je nog allemaal doen vandaag?
Ik: in mijn soep roeren

12 likes

Met de kennis dat veel ketens de kleding die geretourneerd wordt verbanden, wat zouden jullie doen als iets uit je bestelling niet goed past?

• Alsnog retourneren naar de winkel
  • Tweedehands verkopen (bijv via Vinted)
  • Doneren of in de textielbak gooien
  • Anders

0 stemmers

Ik twijfel heel erg, ik wil niet dat kleding verbrand wordt maar ik wil eigenlijk ook niet dat ik met veel minder geld eindig :grimacing: Mocht iemand weten waar het precies voorkomt, het is kleding van H&M

Dit klinkt zo schattig! De coroni.

8 likes

Om die reden bestel ik geen online kleding meer, tenzij ik echt zeker weet dat het gaat passen (met oversized/one size fits all dingen durf ik het wel aan). Ik koop eigenlijk al mijn kleding tweedehands en het fijne aan Vinted vind ik ook juist dat je kan zien hoe de kleding valt op mensen met een vergelijkbaar figuur als jij ipv op een model met maat XXS! Dan kan je veel beter inschatten of het gaat passen of niet.

4 likes

Abercrombie en Hollister was wel een ding dat ik heel leuk vond en veel droeg, en dan had ik ook een cowboysbag dat was ook wel populair.
Skinny jeans, all stars en dan zo’n Abercrombie top en zo’n vest erbij, die combi’s waren eindeloos.

1 like

Ik kruip even onder mijn steen vandaan maar wat… Ö Omg ik vind online winkelen meteen een stuk minder leuk en nu voel ik mij schuldig dat ik vaak meerdere maten bestel.

1 like

Heb wel een spiraal, geen partner.

Maar positief terwijl je een spiraal had?

Haha love je woordgrapje. Ik vind het ook zo mooi maar mijn borsten zijn erg vol en ze floepen er echt uit hoor!