Stel je persoonlijke vraag #23

Hoe spreek jij je geboortedatum uit als je het bijvoorbeeld via de telefoon moet doorgeven.

• 20 januari 1990
  • 21-1-1988
  • 21 januari 88
  • 21-1-96
  • Twee nul, nul één, één negen negen nul
  • Ik geef altijd een valse datum op
  • Anders

0 stemmers

En hoe zeg jij je telefoonnummer?

• 06 - vijf nul vijf twee vijf zes een
  • 06 - vijftig vijftig zesenveertig dertig
  • 06 - vijfduizend zesenveertighonderd
  • Ik combineer het allemaal
  • Geen idee
  • ik heb geen telefoon

0 stemmers

1 like

Mijn katten, zeg elke dag wel hoe mooi, lief ze zijn en hoeveel ik van ze hou. Moet soms bijna huilen als in bedenk ik blij ik met ze ben. Nu ik dit typ lijk ik net zo gek katten vrouwtje :joy:

3 likes

Van deze dingen m’n benen maar als ik ook iets anders kan kiezen m’n taille/het silhouet van de bovenste helft van m’n lichaam. Dus hoe m’n borst, buik en heupen aan de zijkanten in elkaar overlopen zegmaar.

2 likes

Hahah same, ik draai nog wel eens nummers om in m’n hoofd (67 wordt dan 76), dus raak helemaal in de stress als mensen het zo opnoemen

2 likes

Of: twintig voor elf

1 like

Nog erger: In Engeland zeggen ze half twelve en bedoelen dan 12.30. Vond dat altijd zo verwarrend

17 likes

10 uur 40 werkt in mijn discalculie hoofd het beste haha. bij tien over half 11 denk ik 11.40 ipv 10.40 omdat er over 11 word gezegd haha.

2 likes

Nog 1 tiet vraag, als jij op je zij in bed ligt, raken je borsten elkaar dan aan? Een aantal vriendinnen zeiden in het verleden dat ze het heel vervelend voor me vonden dat ik daardoor zo benauwd werd maar gewoon niet wisten wat ik bedoelde.

• Ja mn borsten liggen dan op elkaar en ik heb daar last van, en word er benauwd van
  • Ja mn borsten liggen dan op elkaar en ik heb daar geen last van
  • Nee mn borsten raken elkaar niet aan als ik op mn zij lig
  • Anders?

0 stemmers

Same, vind dit bij andere mensen ook altijd kut en zeg m’n eigen nummer altijd in losse getallen. Alleen bij het telefoonnummer van m’n ouders zit het er zo ingebakken om het netnummer als twee losse getallen en een tiental te noemen, dat deden ze zelf ook altijd en ik krijg het er niet uit. De rest van het nummer doen we allemaal wel in losse getallen maar we doen altijd dat ene tiental?

1 like

en nog 1 vraag, zou dit voor jou een reden zijn om naar de dokter te gaan? Ik heb er al jaren last van, de ene keer erger dan de ander keer.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Welke dt-fout maak jij vaker?

• Ik gebruik een d waar een t hoort
  • Ik gebruik een t waar een d hoort
  • Ik doe allebei even vaak fout
  • Ik maak nooit dt-fouten
  • Ik weet niet goed hoe het hoort dus ook niet wanneer ik het fout doe

0 stemmers

Ik heb er over het algemeen weinig moeite mee, maar soms vind ik iets veel logischer voelen met een d terwijl het met een t hoort (toegewenst bijvoorbeeld, ik typ altijd eerst toegewensd)

Ik vergeet een t achter een dt-woord te zetten waardoor er dan dingen als “hij word” staan (meestal uit luiheid/slordigheid maar met whatsapp is dat wel irritant als je al op enter hebt geklikt en je daarna je fout ziet)

5 likes

Dit heb je al drie keer gevraagd :joy:

5 likes

Oh ja dat kan ook nog natuurlijk!

Oh sorry, ja ik word er blijkbaar echt gek van. Vooral de laatste weken weer. Ik weet ook niet hoe ik dat een huisarts moet uitleggen. Het verstoord mn nachtrust. Heel veel draaien en houdingen zoeken. Op mn buik gaat prima. Maar ik kan niet altijd op mn buik slapen. Het is zo lastig uit te leggen.

Hahah volgens mij photoshoppen ze tepels wel vaak weg ja. Maar ik heb toevallig deze bh ook en je ziet niet echt m’n tepel hoor! Kant is denk ik strategisch genoeg geplaatst haha

Ja is ook lastig, maar ik denk dat je zelf wat dingen moet proberen of anders maar wel naar de dokter. Je hoeft niet met het forum te checken of je wel naar de dokter kan hiervoor, jij bent de enige die weet hoe het voor jou voelt. Ik zag nog deze Reddit post: https://www.reddit.com/r/bigboobproblems/comments/2uc5f2/my_boobs_make_it_too_hard_to_sleep
Misschien staat er wat nuttigs voor je in.

2 likes

Als je er zoveel last van hebt zou ik wel gewoon de huisarts bellen. En gewoon uitleggen zoals je nu ook tegen ons doet. Kan nooit kwaad om even te bellen toch?

7 likes

Ik had een rode en een groene (want die groene had P!nk aan op een foto met een leren jasje, zo heb ik het ook gedragen). En voelde me echt super cool daarin. Ergens wel heerlijk dat ik toen gewoon alles droeg zonder me af te vragen wat anderen zouden denken/zeggen. Heb echt vreselijke dingen gedragen als ik terugkijk maar op dat moment voelde ik me er echt fantastisch in.

1 like

In mijn telefoon irritatie: als ik een klant aan de telefoon heb en ik vraag; wat is je telefoonnummer? En dan krijg ik terug; ja waar ik nu mee bel.

Je belt gewoon naar een mobiel nummer (wel naar een bedrijf) ik heb de telefoon aan mijn oor noem gewoon even je nummer op. Als ik je nummer wist dan vroeg ik het ook niet. Sowieso je wilt dat ik je zo terug bel dus dan is je nummer doorgeven best wel handig.

1 like