En steelt daar een drankje wat niet mag; laat Sjakie opdraaien voor de gevolgen. Loopt iedereen af te zeiken, inclusief Willy Wonka.
Fuck die hond
En steelt daar een drankje wat niet mag; laat Sjakie opdraaien voor de gevolgen. Loopt iedereen af te zeiken, inclusief Willy Wonka.
Fuck die hond
Ja dat heb ik nu de komende dagen in mijn hoofd
Alleen in die film uit 1971 toch? Geen canon gelukkig
Maar grandpa Joe is wel echt een scumbag verder
Heb jij een van de meest voorkomende achternamen?
(anoniem)
0 stemmers
Ik ben de 2005 versie pas later gaan waarderen
Ik vraag altijd om de digitale tijd als het gaat om dit voorbeeld wat jij zegt. anders krijg ik geheid kortsluiting.
(Als iemand zegt twintig voor elf dan zeg ik ehm dat is 10:40u toch?)
Hoe oud was je toen je een plekje voor jezelf kon krijgen? Dus niet met huisgenoten maar echt op jezelf of met partner. Anoniem.
0 stemmers
Maar waar ik dus laatst achter kwam, die oempa loempas in de fi uit 2005 niet 1971zijn dus allemaal een en dezelfde persoon
Vind jij dat een mtf transgender mee moet kunnen doen in de vrouwencompetitie op professioneel niveau? Dus niet als amateur, maar echt op het hoogste niveau
0 stemmers
Bedoel je niet in de film uit 2005? Want dat is allemaal Deep Roy.
Ik dacht dat er in de film uit 1971 wel een paar verschillende mensen Oompa Loompaâs speelden? (er staan een paar mensen gecredit op imdb, wel heel weinig inderdaad)
Ah excuus verkeerde film bij het feitje onthouden. Maar ik was zo verbaasd daarover.
Grappig trouwens dat jij oompa loompa schrijft. Dacht huh? Maar dat is de Engelse vertaling. Laat maar.
Blijkbaar waren het er 10, waarvan één iemand al 70 jaar oud was tijdens de opnames :
En was jullie eerste keer uit huis een?..
0 stemmers
Ja, je bent dan toch een vrouw? Dat ben je altijd al geweest. Dat is hoe ik er tegenaan kijk
Ik meen ooit gelezen te hebben dat je dan toch meer testosteron houdt dan de gemiddelde vrouw en dat kan op sportgebied voordelen opleveren die dan m.i. oneerlijk zijn.
Maar als dat niet zo is na een volle mtf transitie, please school me. Dan pas ik mân stem aan
Hoewel mân gevoel heel graag âjaâ wil zeggen, heb je volgens mij nog teveel mannelijke lichamelijke voordelen, dus dat is oneerlijk tegenover de competitie met twee X-chromosomen.
edit: ik zit er nog eens over na te denken en ik denk dat ik het morele aspect belangrijker vind, dan dat dat minimale percentage transvrouwen een keer een minimaal voordeel zou hebben en daardoor zou winnen. Het idee om een vrouw (die het al zo facked up hebben in de wereld) ook maar iets extraâs te ontzeggen omdat ze ook nog eens de shit moest ondergaan voor een hele gendertransitie en alles wat daarbij komt kijken, vind ik echt niet cool. Ik ga mân stem dus veranderen naar âjaâ.
Alleen is het dus ook wel de vraag: zijn atleten ĂŒberhaupt gemiddelde mensen? Een goede basketballer heeft ook het genetisch voordeel dat ie 2 meter is. En het is ook wel vaker bij biologisch-vrouwelijke atleten gemeten dat hun testosteron hoger dan gemiddeld was toch? Dus het blijft heel lastig om een grens te trekken in wat ânormaalâ is
Hmm maar dan behoud je toch altijd die uitsluiting? Ik neem aan dat in de competitie ook mensen met voordelen zitten zoals @crazyplantlady zegt. Lengte, gewicht, flexibiliteit etc
Maar wat een ânormaal testosteronlevelâ is voor een vrouw is ook niet zo eenduidig, over de hele kwestie Caster Semenya is ook nogal veel consternatie geweest. En er zijn meer van dat soort voorbeelden. Die moeten dan kunstmatig hun natuurlijk testosteronlevel gaan verlagen om mee te mogen doen, dat is ook heel heftig toch. Dusja ik weet niet waar leg je dan die grens?