- Mijzelf
- Mijn partner
- Ik heb geen partner, maar ikzelf
0 stemmers
0 stemmers
Ik doe alsof ik dit begrijp
Dit is wel echt een heikele kwestie in onze relatie, zou dit ook nooit aan hem toegeven.
Komt eigenlijk allemaal uit zijn geschreven werken
0 stemmers
Nee er worden er ook veel aan hem toegeschreven die hij waarschijnlijk nooit gezegd heeft (en ook niet geschreven). Degene die ik noemde wordt ook aan wat andere mensen toegeschreven.
Maar man wat had die man âwitâ inderdaad heel veel briljante quotes zijn wel echt van hem. En briljante toneelstukken natuurlijk haha
Komt erop neer dat hoop hebben niet per se hoeft te betekenen dat je hoopt dat een situatie goed eindigt/hoopt op een goed resultaat, maar dat ook negatieve gebeurtenissen/uitkomsten zinvol kunnen zijn.
Ja mevrouw halve kaassouflé
âJe kunt geen omelet bakken zonder de eieren te breken.â - Stalin
Wie geeft wat hij heeft, is blij dat hij leeft
Zei mijn oma altijd en hoewel ze al jaren dood is denk ik er nog minstens elke week aan
Mijn beste vriendin met 30 seconds:
âDictator waarop jij geiltâ
STALIN
Ik heb een zwak voor het communisme, dus deze quote is me altijd bijgebleven van mijn colleges Russische geschiedenis.
Dit is al jaren mijn favoriete quote:
Zo simpel, maar ik vind het belangrijk om openminded te zijn en te willen leren in plaats van gelijk negatief te zijn en een oordeel klaar te hebben. Anders dan wij gewend zijn/kennen is niet gelijk slecht.
Ach ja, shit happens
Al vind ik Nasa wel iets betrouwbaarder
âZuinigheid met vlijt
Bouwt huizen als kastelen
En wie zich niet dagelijks wast
Krijgt luizen als kamelenâ
Niet mijn favo maar bekt lekker
Stel je voor, dat de kater niet bestond.
Dan was alles nog veel erger.
Dan zou je nooit een kater krijgen,
terwijl je die nu wel krijgt.
Het is dus toch wel goed zoals het is. Prijs God.
Gerard Reve
Hoe krijg jij het liefst je avondeten opgediend?
0 stemmers
Doe je dondertje maar goed, want je zieltje zit er in.
(Is een bestaand maar oud en âvergetenâ gezegde maar wel een ding in onze familie)
Ja ik bedoelde dat het eigenlijk te controleren valt, wat echt van hem komt is eigenlijk wat hij geschreven heeft!
Ben groot fan idd