Een kamer
Ja, dit is mijn overweging. Want ik begrijp het āprobleemā, maar in het verleden zijn er wel vaker situaties geweest waarbij atleten meer testosteron etc aanmaakten dan āgebruikelijkā. En ja, zo zijn er wel meer voordelen zoals langere benen, meer spiergroei etc. Echt een glijdende schaal zo. Niemand wil naar een competitie kijken vol gemiddelde Karens.
Dit is echt zoān eigen leven gaan leiden. Blijkt wel mee te vallen hoe veel er weggegooid / verbrand wordt. Het zal heus wel gebeuren hoor maar niet op enorme schaal.
Gewoon zorgen dat je het in nette staat retour stuurt, en als je echt op duurzaamheid wilt letten zou ik sowieso niet bij h&m etc meer kopen (bedoel het niet betweterig, ik koop ook nog steeds veel bij bijv Zara).
Ik vergeet nooit meer dat ik op mn 12e! Een smsāje van een 2 jaar oudere jongen kreeg met tz. En toen wij vriendinnetjes erachter kwamen wat dat betekende gilden we allemaal keihard. HIJ WIL MET JOU ZOENE JUMPSUIT. WHAAAAA.
En dan moet je geloof ik remmers nemen omdat het anders oneerlijk zou zijn, zelfs als het natuurlijk is. Was net even aan het zoeken, en ik lees dat ze in hoger beroep ging maar ze ongelijk kreeg.
Maar lees bijvoorbeeld ook dat het voor de 200m geldt dit dan weer niet geldt en dat ze dan juist daaraan meedoet. Vraag me af hoe dat dan precies zit, klinkt random maar ik weet hier ook niet echt wat van
Ja het is lastig
Want aan de ene kant heb je gewoon een enorm lichamelijk voordeel, als je als man geboren bent en na de pubertijd in transitie bent gegaan.
Even zo gezegd: Daphne Schippers is minder snel dan Amerikaanse tienerjongens die aan staatskampioenschapoen sprinten meedoen op hun 15/16e. Het Amerikaans vrouwenelftal voetbal verliest van 15/16 jarige jongens. Serena Williams heeft verloren van de mannelijke #400 op de wereldlijst nadat hij ook nog eens gedronken had van te voren.
Zelfs als je als āmanā niet eens enorm uitzonderlijk bent, ben je al snel beter dan de beste vrouw. En natuurlijk zijn athletes uitschieters, maar geboren worden als man is lichamelijk in sport gewoon bijna niet te overbruggen als verschil.
En vrouwencompetities zijn beschermd, juist omdat ze geen kans maken in de mannen leagues. Messi mag niet meedoen bij de vrouwen, maar Lieke Martens zou in theorie mee mogen doen met de mannen (want is geen mannen voetbal, maar algemeen voetbal) maar dat zal nooit gebeuren want ze is minder goed/snel dan tienerjongens.
Aan de andere kant is een mtf uitsluiten uit de vrouwencategorie wel lullig natuurlijk. Maar is het oneerlijke concurrentie?
Edit: ik neig dus naar āneeā, maar ik weet niet hoe problematisch dat is
Dit is geen forum fabel maar ook gewoon bewezen? Was in een uitzending van Tegenlicht.
Ja in de H&M zie je ook vaak prijskaartjes met een handgeschreven prijs erop in de winkel hangen , dat zijn gewoon retourneringen
Oh, ik zie dat The Purge nu op tv komt. Voor alle watjes die niet van horror houden even een TL;DR:
De Verenigde Staten worden in 2022 geleid door de āNew Founding Fathers of Americaā. Om criminaliteit tegen te gaan heeft de overheid besloten dat alle misdaden, waaronder moord, jaarlijks 12 uur lang zijn toegestaan. Deze periode wordt āThe Purgeā (de zuivering) genoemd. Tijdens de zuivering zijn geen van de hulpdiensten beschikbaar.
Jij zou:
- Chillen. Echt niemand die voor me komt
- Schuilen
- Deelnemen (hopelijk heb ik genoeg aan die 12 uur om mijn lijst af te werken)
0 stemmers
Maar als je mtf bent en dus mannelijke hormonen remt/vrouwelijke hormonen gebruikt, neemt een deel van dat voordeel ook weer af toch? Je raakt een deel van je spiermassa kwijt dan bijv.
Heeft ook met je skelet te maken, niet alleen met hormonen en spierverdeling
Maar het is lastig idd, las er over maar weet niet zo goed wat nou juist is. Beide kanten hebben hun punten
Ja, iedereen die op āchillenā stemt is echt naĆÆef AF. Sorry jongens.
Wat zou jij doen?
Denk iedereen die geen Purge film heeft gezien. Want holy shit die films zijn duuuuister
Op vakantie gaan naar het buitenland. Een slimme meid is goed voorbereid, Teigetje.
Ben echt te pussy hiervoor. Schuilen en huilen.
Heb daar ook weleens over nagedacht dat stel ik moest meedoen aan de hongerspelen en iedereen op me moet jagen⦠denk dat ik wat giftige besjes ga eten want ik kan die spanning niet aan hoor jank al als ik eraan denk.
De eerste is zo jammer, zoān vet concept en dan maak je er een home invation film van
En dan ook nog eens een redelijk standaard film met mensen die domme beslissingen maken.
De tweede is zo veel vetter omdat ze dan wel het concept benutten en 3 is ook wel aight
Ontopic: ik zou naar t buitenland gaan als t daar geen purge is. Anders ga ik naar een Waddeneiland of n andere plek waar alleen maar kansloze bejaarden wonen en mezelf even van mn studieschuld verlossen. Ik zou geen ergere misdaden begaan dan roof, moord is me toch een stapje te gortig
Ik weet dat er nu al testosteron wordt gemeten en dat er een maximum is, dus dat is voor mij afdoende.
Want wat je ook zegt, het is je leven, dus stel je gaat als topsporter naar transgender vrouw, dan mag je opeens nergens meer meedoen? Dat is ook bizar.
Jawel je mag dan wel meedoen bij de mannen over het algemeen.
Is meestal geen beschermde sport op de manier waarop vrouwensport dat is
Het is deel 3. Niet geweldig maar ik doe het ermee vanavond.