Huh, zomaar? Wat zegt ze er dan bij? Echt raar
misschien als je kinderarts bent, maar ik haal uit de context dat dit niet zo is hahhaa
Hier hetzelfde, contributie was al betaald maar alles ligt stil. Vorig jaar hebben we ook maar een half jaar gehad en niks van contributie terug gekregen. Moet eerlijk zeggen dat als ik een keuze had ik wel wat terug zou willen. Zou graag nu bijv. lid worden van een tennisvereniging in de plaats maar vind dat nu een beetje te duur gezien ik dus al ergens honderden euro’s contributie heb betaald en dit er dan bovenop zou komen, waarbij je natuurlijk niet de garantie hebt dat tennis niet ook dicht gaat bij verdere aanscherping en dan ben ik straks echt heel veel geld kwijt voor niks.
Ik zou op een gegeven moment fotos van mn eigen poep terug sturen.
Euh ja… is toch dr eigen schuld. Ik had haar allang uitgescholden. Wat mot ik met schijtfoto’s?
Ik vraag me af… deden mensen dit vroeger met analoge camera’s ook? Foto maken van de poep, ontwikkelen en dan aan vrienden laten zien?
Ja dat sowieso! Ik kreeg een ‘blanco’ versie van mijn werkgever, dus alleen met hun gegevens en ik moest de rest zelf invullen. Ik zou die in theorie natuurlijk ook aan al mijn vrienden kunnen geven en ze daarna uitnodigen voor een coronaparty in mijn huis
See what you did there
Doet me denken aan die collega die aankondigde dat ze een luier moest verschonen door de volle luier te laten zien. Ben blij als we geen meetings met kinderen erbij hebben.
ik zou uit de appgroep stappen
Oh nee wat kut. Moet je ook de bank bellen?
ik heb veel huisgenoten en we eten vaak samen, ik kook ook vaak
maar ik vind het zó vervelend als ik voorstel te koken en mensen zeggen “ja dan ben ik er (nog) niet maar kun je een bakje overhouden”
is het aso als ik zeg dat ik dat niet meer wil? dus je mag alleen mee-eten als je er ook daadwerkelijk bent (als ik kook uiteraard, bij anderen vind ik het ook vervelend maar daar kan ik moeilijk iets over zeggen haha)
- ja, aso
- nee, niet aso
0 stemmers
Ik vind het aso als anderen wel voor jou koken en jij dus voor hen weigert te koken, maar ik weet niet zeker of dit zo is. Dat maak ik niet op uit je verhaal.
Ik vind het aso-light
Enerzijds denk ik, je kookt toch en als het niet te ingewikkeld is kun je wel extra maken maar anderzijds denk ik, lekker makkelijk van je huisgenoot
Maar als het wel een beetje eerlijk verdeeld is en ze je gewoon netjes bedanken of helpen met de afwas, denk ik ja, doe het gewoon.
Nja ik vind het niet aso van je. Maar dit is wel een “probleem” wat makkelijk opgelost kan worden. Gewoon vragen wie er mee eet. En als er mensen later nog willen mee eten dan gewoon wat meer maken wat zij later kunnen opwarmen.
Maar dat meer maken om op te warmen wil ze toch juist niet meer?
Ligt eraan, als jullie de afspraak hebben dat er 's avonds altijd samen gegeten wordt en er afwisselend door huisgenoten gekookt wordt, ja dan is het aso. Maar als je het steeds zelf aanbiedt en je vindt dit irritant, dan zou ik alleen koken voor je aanwezige huisgenoten. Betaalt wel iedereen mee, of is het echt en gunst?
& @Luzarl ja er is altijd een lijstje van mensen die mee eten! maar er word zo makkelijk gezegd “kan pas na 21, hou wat over” terwijl voor mij het sociale aspect van eten heel belangrijk is
en vind het echt vervelend om tijdens het eten bezig te moeten zijn met hmmm is er nog wel genoeg hmm is het wel genoeg voor degene die pas later eet
maar het voelt zo lullig om te zeggen “nee zoek zelf je eten maar uit”
ja ik kook netto wel het vaakst denk ik, en de mensen die vragen of er iets mag overblijven zijn vaak juist ook de mensen zie zelf nooit koken haha
Ik zou zelf ook die huisgenoot zijn, maar ik vind het sociale aspect van eten dus totaal onbelangrijk. Ik zou gewoon eens in de groep gooien van ik ben geen kok, ik kook om samen te eten en niet voor jullie als afhaal
Oh in dat geval: niet aso! En ook inderdaad irritant om dan per se over te moeten houden omdat je dat beloofd hebt. Je kan ook zeggen: “als er wat over is, is het voor jou”.