En als je wel echtttt geen mondkapje kan dragen voor een kwartier boodschappen maar wel de maatregel steunt kan je toch een faceshield dragen, bijvoorbeeld.
Denk dat het misschien ook deels voor mensen met mentale issues lastig is. De supermarkt is voor mij bijvoorbeeld vaak best een uitdaging, paniekaanvallen enzo, en een mondkapje is op zulke momenten wel behoorlijk kut. Heb hem zelf altijd op maar kan me voorstellen dat als zulk soort klachten nog een tikkeltje heftiger zijn het echt wel lastig is. Ik spreek mensen er dus ook niet op aan, maar ik geloof direct dat er heel veel misbruik van gemaakt wordt
Ik krijg ze ook inderdaad in het kader van âde âleuke bijkomstighedenâ van een kindâ.
Ook wel eens fotoâs dat een kind alle melk eruit heeft gespuugd en alles onder zit. Gadverdamme.
Of dat een kind een schone luier krijgt op een random plek. Omdat het dan zo gek is, moeten wij het zien ofzo.
Ik kan me niet voorstellen dit ooit te sturen.
Niet direct toch, je spreekt iemand aan op gedrag wat afwijkt.
Geen idee welke medische noodzaak je hebt om niet ff een mondkapje op te doen, wanneer je daaraan âvoldoetâ. Maar lijkt me niet op een groot percentage echt van toepassing (die ook niet online zouden kunnen bestellen oid). Bij de typische sjaan en Bep die in de koffiehoek nog lekker aan t buurten zijn - of ene Piet die zonder mondkapje over me heen gaat hangen terwijl ik kaas pak omdat ie nog geen 2 sec geduld kan hebben om te wachten heb je sowieso al lak aan de regels.
Ik heb zelf idd ook last van paniekaanvallen, maarja dan loop ik of weg of ik zou ervoor kunnen kiezen om mijn vriend te sturen (of bestellen). Ik zou dat niet het probleem van anderen willen maken.
Met 6 maanden zei hij het. Toen we al in bed met licht uit gingen slapen, uit het niks. Ik dacht van te voren dat ik het eng zou vinden, het horen en zeggen. Maar ik vond het juist leuk!
Ik zei trouwens wel na 2,5 maand love you en dat gebruiken we nog steeds wel vaak (itt ik houd van je) Maar dat is meer bij het gedag zeggen of in een appje vlak voor het slapen. Zoals ik dat ook app naar familie/vrienden.
Welkom in Nederland. Genoeg wappies hier die daar moeilijk over doen. Net zoals alle rellen nu in steden. Ze moeten altijd iets klagen over de maatregelen
Jaa wij hebben in Nederland wel regels maar als je komt met een kut exuus dan hoef je je er niet aan te houden.
Ja heb je zeker een heel goed punt hoor! Maar omdat de discussie (deels) ging over situaties waarop de uitzondering wel of niet van toepassing zou kunnen zijn leek het me wel relevant om even te noemen
Zullen we van gekkies ruilen?
Ik vind dit er eigenlijk juist minder eng uitzien dan oneindig veel âniksâ onder water
Je zou ook denken dat als je medische toestand zodanig is dat je geen mondkapje hoeft te dragen, je juist niet in de supermarkt gaat rondlopen. Dat lijkt me dan voor jezelf een groot risico
Tsja volgens mij is dat medische probleem bij veel Nederlanders vooral een grote zwelling van de asospier. Wel ernstig maar niet dodelijk
Hahaha even terugkomend op Neopets van een paar dagen terug, ik heb blijkbaar in 2018 een mail gestuurd met de vraag waarom mijn accounts bevroren waren, onderaan heb ik geschreven âI hope to hear from you soon.â
Ik heb zojuist een reactie op deze mail gehad. Ruim drie jaar later.
Ik krijg hierdoor juist zin om zelf te gaan duiken en dit soort shit te ontdekken
Ik zou er zelf niet ingaan, maar zwemmen wel altijd veel vissen rond een wrak.
Ik woon in België en zie al minimaal 6 maanden nooit iemand in de supermarkt zonder mondkapje.
En is je account nu weer actief?
Nee, ze vraagt om verificatie het e-mailadres waar mijn accounts op staan en dat weet ik niet meer.
Je zou alle e-mail adressen die je hebt gehad kunnen proberen te sturen! Had ik toen ook gedaan van oh is 1 van deze 3.