Ik had een keer een discussie met een Noor die vond dat ze in Noorwegen de beste paprikachips hadden. Smaakte nergens naar.
En als Amerikanen dan paprika chips proeven vinden ze het heel pittig hahaha wtf
Mijn relatie gaat zo ontzettend makkelijk en vanzelf dat ik me soms bijna zorgen maak of dat wel normaal is. Ik heb het ook nog nooit als hard werken ervaren, eigenlijk gaat alles heel natuurlijk. Het voelt bijvoorbeeld ook helemaal niet alsof ik tijd voor hem moet vrijmaken of hij voor mij, het is heel constant en vanzelfsprekend allemaal. We denken ook over alles hetzelfde dus er is nooit echt discussie of onenigheid.
Mijn Amerikaanse vriend vindt paprika chips super lekker!
Maar pittig? Hoe dan? Je hebt hier flamin’ hot en dat is echt pittig omg, die ene van Lay’s vind ik zo lekker maar die is zo heet dat ik er oorpijn van krijg haha.
Omg haha ik kan me goed voorstellen dat je die Nederlandse smaken mist dan haha. Ik dacht dat sommige chips smaken wel overal verkrijgbaar waren. Ik heb er in andere landen in europa eigenlijk nooit op gelet of ze het daar hebben omdat ik daar dan juist opzoek ben naar apparte smaken hha
Ja dat beweren Duitsers soms ook, onbegrijpelijk. Deze krijgen echt een 2
Ik heb ook dat probleem met bolognese chips, ik mis dat echt als ik in het buitenland ben en de keuze voornamelijk “salt & vinegar” en naturel is.
Dit is echt de lekkerste chips die ik ooit heb gegeten.
Ik heb een paar maanden in Afrika stage gelopen en mistte het meest gewoon boterhammen met kaas
Paprikachips zijn een zeldzaam goed buiten Nederland. Ik was een paar maanden in het buitenland en ik miste paprikachips zoooo erg. Toen ik terug kwam keek ik er zo naar uit om dat te eten maar dat was precies de periode dat heel Nederland aan het hamsteren was vanwege coroon dus alle chipsschappen waren leeg zelden zo boos geweest
Oh nee die van mij vindt het echt niks. Maar misschien komt het ook omdat het sowieso een picky eater is. En sowieso qua smaak/kruiden al snel iets te veel vindt. Net een baby. Maar wat ik heb gemerkt is dat gewoon natural chips, en dan wel heel gezouten de meeste het lekkerst vinden? Ik gaf hem ook eens buggles, hij deed net alsof hij stront at. En idd, hoe kun je nou paprika chips pittig noemen. Goh ik kan me nou gewoon nog weer over opwinden.
Geïnspireerd door alle paprika chips berichten, kwam laatst dit artikel tegen met de meest gekke smaken chips.
Welke chips smaak heb jij weleens gegeten:
- Melkchocolade
- Creamy garlic caesar
- Beetroot
- Pigs in blanket
- Grilled cheese & ketchup sandwich
- Bacon mac & cheese
- Wasabi & ginger
- Butter garlic scallops
- Cinnamon & Sugar, White Chocolate Peppermint
- Brie
- Geen van alle opties
0 stemmers
Ik heb echt al meermaals gehuild om carnaval
Ik wacht al bijna vijf jaar op onze eerste ruzie, haha. Ik denk dat je echt wel een goede relatie kunt hebben als je er een beetje aan moet werken, al herken ik me daar ook niet in. En wij denken lang niet over alles hetzelfde maar we laten elkaar gewoon in ons waarde.
Wel eens chips met melksmaak, in Thailand. Vage shit was dat, beetje zoetig ofzo?
Haha ja van alle opties lijkt die met chocolade me echt het smerigste
Doe normaal
Is echt het enige wat ik kan denken hierbij
Die melkchocolade is mn droom. Mja ligt verder ook aan het chipje en de chocolade kwaliteit
Thailand heeft zulke rare chipssmaken, ik heb er wel eens gehad met ei-smaak. Maar ze hebben daar ook Lay’s met zeewiersmaak en die is zo chill! Echt een van mijn favoriete smaken