Stel je persoonlijke vraag #23

Ja, heb wel gekkere smaken gehad. Had het eigenlijk moeten bijhouden.

Ook wel eens tortilla rolls met melkchocolade en cinnamon sugar. En in Zweden heb je ook een soort bugels met chocolade.

Ik vind chips met chocolade juist megalekker, soort ultieme zoet/zout combinatie.

9 likes

Chips en chocola is de bomb. Ik at in de vs eens die chocolate covered bugles. Ik denk er nog steeds aan.

4 likes

Ja, smash!
Verkoopt de Normal ook

1 like

Ik vraag me wel altijd af wat mensen beschouwen als ruzie, of een discussie, of akkefietje. Ik vind dat mijn ouders echt veel hebben gebekvecht in mijn kindertijd en jeugd, dat is soms denk. Ok, hoezo zijn jullie nog bij elkaar? Dus ik weet ook niet wanneer mensen in een relatie iets een ruzie noemen of wanneer niet.
Wat ik bij sommige vriendinnen heb gezien vond ik wel heel erg kut, gewoon dat ze alleen maar ja en amen zeiden zodat hun vriend maar bij hun bleef/blijft. Maar ze hebben wel heel veel liefde voor elkaar en doen graag dingen samen. Ik zou alleen zelf zo’n relatie denk ik niet handelen. Maar ik vind ook direct iets saai dus wie weet.

Chips met fried egg smaak is in Spanje echt de shit, kan je in Nederland ook krijgen trouwens bij bepaalde delicatessenwinkels. Smaakt echt naar dat zoute krokante randje van een gefrituurd spiegelei.

Ik was uit Maleisie teruggekomen met 1 koffer met allemaal chips, en ik werd ook nog door de douane eruit gepikt :joy:

8 likes

Haha ik kwam ook terug met 4 zakken chips in mijn handbagage :joy: je moet wat hè! Ik heb laatst chips met zeewiersmaak gevonden bij de Amazing Oriental, was erg in mijn nopjes

2 likes

Ja weet ik eigenlijk ook niet goed. Voor mij zou dat wel echt een escalatie zijn met slaande deuren en elkaar langere tijd negeren bijvoorbeeld.

Zeewier chips is tha bomb.

1 like

Niet grilled cheese & ketchup maar grilled cheese & tomato soup (van lay’s) en die was echt super lekker.

Ook flamin’ hot pickle haha die was wel lekker maar wel raar. En cappuccino chips maar die vond ik niet lekker.

Oja en korean bbq chips.

1 like

Hard werken, omdat het niet klikt en er steeds ruzie is, is natuurlijk erg. Maar je hebt ook hard werken, omdat je partner of jou iets overkomt en het daardoor tijdelijk moeilijker is.

7 likes

Heb at wel eens paprikachips met chocoladepasta als dip :see_no_evil:

1 like

Geen van alle. Wel eens chips gehad waar een laagje chocolade omheen zat. Die waren heel lekker.

En ze hadden ooit Lays raad de smaak en een van die smaken was dubbelvla :dizzy_face:

Edit: de chocolade optie over het hoofd gezien haha

De chips met chocolade lijken me echt lekker🤤

Ja is ook voor iedereen anders. Zij wilden bijvoorbeeld een kerstpakket opsturen naar iemand, hoe dat al kan escaleren, allebei zooo koppig. Ik heb al heel vaak geroepen, jullie ‘ruzies’ gaan NERGENS over. Het zijn net 2 koppige pubers dan. Prima ik weet inmiddels dat zij zo zijn. Maar ik heb wel gezegd dat ik absoluut niet wil dat ze dat doen in het bijzijn van mijn nichtje is en dat ook meekrijgt. En dan gaan ze weer op vakantie ofzo en een en al liefde.

2 likes

Ik zeg niks.

48 likes

Ik heb het uiteraard niet over de uitzonderingen want dan kun je bij ieder bericht wel disclaimers gaan plaatsen. Bovendien heb ik het over mensen die de opvatting hebben dat het zo hoort te zijn.

4 likes

Hahaha wat chill

Deze chips zijn wel echt een aanrader overigens

18 likes

Ik wou heel enthousiast vragen of deze in de supermarkt in nederland ligt. Maar toen bedacht ik me dat ik in een flut dorp woon waar ze uberhaubt nooit iets hebben…

Haha, gewoon bij de AH!

1 like