Niet grilled cheese & ketchup maar grilled cheese & tomato soup (van lay’s) en die was echt super lekker.
Ook flamin’ hot pickle haha die was wel lekker maar wel raar. En cappuccino chips maar die vond ik niet lekker.
Oja en korean bbq chips.
Niet grilled cheese & ketchup maar grilled cheese & tomato soup (van lay’s) en die was echt super lekker.
Ook flamin’ hot pickle haha die was wel lekker maar wel raar. En cappuccino chips maar die vond ik niet lekker.
Oja en korean bbq chips.
Hard werken, omdat het niet klikt en er steeds ruzie is, is natuurlijk erg. Maar je hebt ook hard werken, omdat je partner of jou iets overkomt en het daardoor tijdelijk moeilijker is.
Heb at wel eens paprikachips met chocoladepasta als dip
Geen van alle. Wel eens chips gehad waar een laagje chocolade omheen zat. Die waren heel lekker.
En ze hadden ooit Lays raad de smaak en een van die smaken was dubbelvla
Edit: de chocolade optie over het hoofd gezien haha
De chips met chocolade lijken me echt lekker🤤
Ja is ook voor iedereen anders. Zij wilden bijvoorbeeld een kerstpakket opsturen naar iemand, hoe dat al kan escaleren, allebei zooo koppig. Ik heb al heel vaak geroepen, jullie ‘ruzies’ gaan NERGENS over. Het zijn net 2 koppige pubers dan. Prima ik weet inmiddels dat zij zo zijn. Maar ik heb wel gezegd dat ik absoluut niet wil dat ze dat doen in het bijzijn van mijn nichtje is en dat ook meekrijgt. En dan gaan ze weer op vakantie ofzo en een en al liefde.
Hahaha wat chill
Ik wou heel enthousiast vragen of deze in de supermarkt in nederland ligt. Maar toen bedacht ik me dat ik in een flut dorp woon waar ze uberhaubt nooit iets hebben…
Haha, gewoon bij de AH!
Trek in chips nu gek
Chips
0 stemmers
In sommige Tesco’s heb je een poolse afdeling en daar hebben ze dan paprika chips haha. Had ik niet verwacht
Zonder. Maar die dipsaus Fantasia is echt wel alleen met naturel chips aub
Heb je wel eens zo’n Duyvis zakje aanlengdip gekocht of gegeten?
0 stemmers
Dit ziet er echt uit als gezonde crackertjes hoe is dit chips
Dit is wel mijn ultieme tatta eten, mijn vader maakt altijd een ‘dippie’ bij de chips. Nou vind ik die zakjes echt belachelijk en doe ik vaak kerrie (wat blijkbaar ook tatta is) en een beetje zout. En dan zoveel dip op je bugel dat het een ijsje lijkt.