Ja ik ook met cd’s, maar dan waren het wel vooral vrienden en meer voor de grap dusver haha
Niet op het podium gevraagd, wel gestaan want crowdsurfen. En ik heb een keer semi per ongeluk een meet en greet gewonnen met een band waar ik helemaal niet zoveel meer mee had (Asking Alexandria voor de mede ex-emo’s). Was via DutchScene, je moest fan art insturen en ik had een paar jaar eerder een foto van die band gebruikt als reference om te tekenen dus die had ik voor de gein opgestuurd, en toen won ik dus Waren gelukkig wel aardige gasten en ik kon backstage en mocht de bus zien enzo dus het was best leuk, maar toch een beetje ongemakkelijk
Ik slaap veel meer, maar ik voel me vaak toch vermoeider dan voor Corona.
Dus beter of slechter weet ik niet. Misschien te veel?
Ik moest me laatst voor iets haasten en toen besefte ik hoe lang dat wel niet geleden is haha, ik hoef me in de lockdown nooit meer te haasten eigenlijk. Normaal haat ik haasten maar toen genoot ik er ook wel een beetje van!
Ik haat het maar ik moet het wel altijd doen omdat ik altijd te laat ben
Ik denk dat ik wel een paar jaar eerder doodga door alle last minute stress die ik heb door haast haha. Zelfs als ik op tijd naar de trein ga heb ik stress (en ik ben altijd 15 minuten te vroeg op het station). Ik heb zo’n hekel aan te laat komen, ik leer het nooit gehe.
Als ik moet haasten vergeet ik altijd alles waardoor ik 10x terug moet en nog meer tijd verlies.
Haasten met andere mensen vind ik nog kutter. Ik ga met te slome mensen om.
Zou jij een relatie kunnen hebben met een acteur die voor zijn werk met anderen moet zoenen/naakt met elkaar moet zijn etc.
- Ja, is toch nep
- Ik zou het niet een breekpunt vinden, maar leuk vind ik het ook niet
- Nee, dat is niks voor mij
0 stemmers
Ja dat is zeker waar!
Kan je me dan aan Baekho voorstellen?
Wooow. Mag ik vragen waarom je dat allemaal voor die bands overhebt? Ik snap wel dat je bijvoorbeeld naar Duitsland of België voor een concert reist, maar dat zou zeldeb voorkomen
Is dat voor de huidige lockdown?
Dan niet echt een verschil, maar ik slaap eigenlijk wel 100x beter dan voor corona. Haal nu bijna altijd mn 8 uur slaap en dat was voorheen een uitzondering (vooral ivm reistijd naar werk)
Hahaaa neee achteraf ook nog ‘hoogtepunt van mn hele leven’.
Wat? Schaapachtig voor iemand staan. Het cringefest?
Die meiden leken me wel gezellig en leuk verder, maar dat stukje was niet om aan te gluren.
Aaah love die band. Waren ze sexy in het echt?
ach ja ik werd eigenhandig door hem uitgekozen dus 16-jarige (wtf) Henk was zeer gevleid
Ik ben sinds mijn 10e al fan. Ben dus echt met ze opgegroeid. Groot deel van mijn vriendinnen ken ik ook hier door. En je komt op de meest toffe plekken in de wereld. We hebben bijvoorbeeld wel eens 2 dagen van te voren bedacht hey laten we naar een concert in Amerika gaan en alles binnen 48 uur geregeld en er heen gevlogen Dat maakt het onwijs tof!
En ook dat je ondertussen de band echt ‘kent’ ipv de mensen op de poster/ op het podium. Maar ook met ze kan kletsen bij hun hotel of een drankje met ze doen.
Oooh wat leuk! Ja ik heb een zwak voor de emo look dus ik vind ze helemaal mooi!
Ja groupies noemen ze die toch
Dat zijn de meiden die sex met de band of crewleden hebben Never done that never went there.