Ja, na de bevalling van de tweede heb ik een coach gehad die me hielp met mijn postpartum depressie. Ze had die zelf ook gehad en gewerkt als kraamverzorgster dus wel enige ervaring gelukkig. Heb er wel echt heel veel aan gehad
Ik heb nog een T-shirt van groep 8 waar de handtekeningen van Yatto Ceesay (die ooit bij Willem II voetbalde) en nog een voetballer van wie ik de naam niet meer weet (Maarten nog wat) op staan. Niet om gevraagd, maar ja was toen wel cool al had ik toen al geen idee wie die gasten waren lol
Zijn jullie weleens tijdens een concert door de artiest op het podium gevraagd?
- Ja, meerdere keren
- Ja
- Nee
- Ik ben nog nooit naar een concert geweest
0 stemmers
Zouden jullie voor een Meet & Greet betalen?
- Ja heb ik ooit gedaan
- Ja
- Ligt eraan wie
- Nee
0 stemmers
Lijkt me wel vet leuk om een keer een dragqueen als Bianca del Rio te ontmoeten, maar ik vind het ergens ongepast om als hetero cisvrouw zoān plekje in te nemen
Op het podium gevraagd door slechte bandjes in mān puberteit, niet door Beyonce of onze Italian girl from New York ofzo
Ik ben veganist en mijn vriend eet wel vlees. Ik vind het soms wel lastig en we hebben er ook weleens discussies over maar het is voor mij (nu) geen reden om geen relatie met hem te hebben. Soms is het ook best wel handig als ik niet-vegan eten krijg of per ongeluk koop want dan kan hij het gewoon opeten haha. Maar thuis eet hij ook 90% van de tijd vegan, als hij elke dag vlees wilde eten dan was ik allang op hem afgeknapt.
Jongens, dit win ik met gemak. Ik heb een poster gesigneerd door Dinand Woesthoff van Kane. Door mijn moeder gefixt die met een familielid van hem werkte.
Ik zou echt niet weten wat ik tijdens een meet & Greet zou moeten zeggen of doen? Zou daar echt vet awkward staan zo van āhai ja hoi ik ben fan van jullie haha kill me plzā
Nooo dat lijkt me een hele grote teleurstelling zelfs als je veel vlees eet
Ha dit doet me denken aan een documentaire van jaren geleden waar drie meisjes die voor het eerst naar Lowlands gingen werden gevolgd. Die kregen toen ook als bedankje een Meet en Greet met hun favoriete band maar eenmaal daar hadden ze geen idee wat ze moesten doen of zeggen en het was zoooo awkward, ik cringe meteen weer als ik er aan denk. Volgens mij was het een 2doc dus die is vast nog wel ergens terug te vinden online, ik ga even zoeken.
Edit: al gevonden, vanaf 56:30 hahah. Is trouwens wel een leuke docu om te kijken! Zou het alleen niet aanraden als je festivals mist op het moment want je krijgt instant heimwee
Bekijk Teledoc: Life @ Lowlands op https://www.npostart.nl/VPWON_1195733
Ik ben een keer naar een āoptredenā van de cast van Oh Oh Cherso geweest en toen mocht ik op het podium daggeren met Snipertje!!! En twee andere meiden met Jokertje en Matsoe Matsoe. Ik cringe elke keer als ik er aan terug denk
Heb nog een t-shirt als aandenken gekregen hahaha
edit: even opgezocht en dit was afgelopen december gewoon 10 jaar geleden omg
Matsoe Matsoe is wel duidelijk de hoofdprijs
jokertje en Snipertje zijn van die mini mannen, die zou ik zo omver daggeren denk ik.
Tuuurlijk
Ik zou in maart naar een concert van Maluma en ik verheugde me ook iets te veel op het moment dat ie zoān chick op het podium trekt. Zoooo fucking ongemakkelijk altijd, echt heerlijk. Helaas ging het hele feest vanwege Corona niet door.
Kleine neefje en nichtje die de handtekening van āalle grote mensenā wouden hebben voor in hun kleurboekje
De dag dat nuāest naar Nederland komt is de dag dat ik mān spaarpot breek!!!
Of ik mān boek wilde signerenā¦
Ik betaal voor mijn favo band echt zo veel geld aan ze achter na reizen, hotels, vervoer, concert kaarten, speciale events etc. Ik had rijk kunnen zijn Nu ben ik alleen rijk aan ervaringen en herinneringen
Wat is je favoriete band?