Stel je persoonlijke vraag #23

Ik dacht eerst bij schilders pak aan een soort Bob Ross achtige man maar dan hot.
Maar helaas.

5 likes

Labjassen (lange mouw) neeeee, doktersjassen (korte mouw) jaaaaa

2 likes

Ik ben wel eens op expo’s geweest waar ze allemaal zwarte coltruien droegen. Misschien zou je dat als een soort schildersuniform kunnen zien. Maar verder dragen ze volgens mij gewoon waar ze zin in hebben.

2 likes

De mensen die ik ken die het gebruiken, gebruiken het voor ~geheime dingen~ en dat is geen zuivere koffie

O dat klinkt een stuk spannender dan mijn familieapp

9 likes

Oef zwarte coltruien . Ik zat zelf aan een oversized linnen overhemd te denken en her en der een verf vlek enzo. Maar zwarte coltruien zijn 10x sexyer haha.

8 likes
Mensen in zwarte coltruien
  • Jaaa

0 stemmers

3 likes

Ligt wel heel erg aan de mens hoor

5 likes

Geef me een voorbeeld waarbij jij niet “zwarte coltrui jaaa” denkt

Maarten van Rossem.

Edit: o wacht, die draagt geen coltruien. Maar moet je je voorstellen dat hij dat wel zou doen. Doet toch weinig voor me.

6 likes

Ja nee (wist dat ie zou komen) bij hem denk ik dus ook “Zwarte coltrui jaaa” stel je voor dat hij een geruit overhemd zou dragen :pensive:

2 likes

Ik heb niet zoveel met werk-specifieke kleding omdat het me niet zoveel over een persoon vertelt (behalve wat voor werk ze doen natuurlijk maar je leest er geen persoonlijkheid uit af) dus allemaal neutraal. Behalve politie-uniform want acab

5 likes

Overigens als onderbouwing voor mijn poll:

24 likes

Nou die Fanny pack doet meer met me🥵

2 likes

35 likes

Maak een één-keuze-poll erover :heart_eyes:

Edit: @Dazed bedankt voor de verdere onderbouwing van mijn ijzersterke punt :heart: Meer voorbeelden zijn welkom

1 like

Ik vind alle beroepen waarbij mensen macht of geweld uitoefenen onaantrekkelijk.
En mensen in pak vind ik helemaal vreselijk. Omdat het alleen maar een soort status ding is. Kijk mij belangrijk zijn met mijn stropdas en koffertje. Ja hou ik niet van.

16 likes

:angry:

3 likes

Hahaha :rage:

1 like

:heart_eyes:

23 likes