Stel je persoonlijke vraag #23

Wie? Goed of slecht

Ja ik snap wat je bedoelt, die afkeer voor dat verlangen naar macht voel ik zelf ook. Wat beroepen betreft sta ik er zelf iets minder uitgesproken in, werk is ook maar werk en bij veel beroepen kan ik me nog wel een andere motivatie dan macht voorstellen. Bij pakken hangt het er heel erg van af, type zakenmannetje hoeft voor mij ook echt niet, maar daarbuiten kan je er toch wel leuke dingen mee vind ik

1 like

Van die afgrijselijke gladjakkers die een veel te strakke dragen, als het een beetje tegenzit in een witte broek met van die lelijke gespschoenen en een cameljas, alles 1 of 2 maten te klein en strakgeplukte wenkies erboven. Te lui om foto te zoeken maar je weet vast welke types ik bedoel. Die lui zonder persoonlijkheid die dat proberen te verbloemen met dit stijltje, maarja mission failed jammer joh

11 likes

Wat zit je nou te haten

23 likes

Dacht al dat ik jouw type aan het beschrijven was

2 likes

Haha ja fuck je hebt helemaal gelijk

2 likes

Ja echt doelgericht pesten

5 likes

Ik gebruik het om met familie ih buitenland te berichten. Is daar wat meer in gebruik dan WhatsApp (whatsapp heeft daar vaker netwerk issues, denk door de overheid - midden oosten)

Heeft je vriend eigenlijk wel toestemming gegeven voor het delen van zijn foto hier?

2 likes

Ja deze komen van zijn blog:

Like and suscribe!!!1

13 likes

Omg… FF :eyes:

4 likes

Ik vind mensen sowieso niet snel aantrekkelijk, en een uniform maakt iemand voor mij niet interessanter. Op werk hebben we vaak contact met de politie, en dan hoor ik mijn collega’s later over een knappe agent praten en het valt me letterlijk nooit op haha.

2 likes

Die foto’s vind ik niet zo creepy, maar bijv. Een verlaten zwembad ofzo wel. En er is zo’n mega diep binnenzwembad ergens, dat zag er ook heel naar uit maar kan niet de juiste foto vinden.

1 like

Nu niet zoveel meer maar ik gebruikte Telegram heel veel voor Pokemon go hahaha

Ik denk bij een schildersuniform meer aan dit:

image

Mijn moeder is kunstenaar (schilderijen) en die draagt altijd een veel te grote oude blouse die onder de verf zit. En dan niet een verdwaald charmant vlekje maar echt helemaal onder. Haar handen zitten ook altijd vol verfvlekken haha, je kan er niet omheen.

22 likes

Het een sluit het ander toch niet uit?

Zelfs poepen zou ik best kunnen tolereren in een noodsituatie haha, het is niet alsof ik dan over m’n nek ga ofzo denk ik. Maar in het dagelijks leven doe ik dat wel privé :joy:

7 likes

Nog even een extra ‘hoe (niet) vies ben je van elkaar’ editie. Wat zou je zonder problemen door jouw partner laten doen/zou je bij jouw partner doen:

• Oude tampon eruit vissen
  • Schaamhaar scheren
  • Kots opruimen
  • Tandenborstel gebruiken

0 stemmers

Edit: sorry voor de stemmen, moest ‘m even multiplechoice maken!

1 like

Beetje kortzichtig dit hoor. Ik gebruik telegram al jaren en niet voor ~geheime~ dingen.

Ik ging even doktersjas opzoeken, en ik moet je gelijk geven :drooling_face:

6 likes