We doen het wel allebei, misschien kunnen we ook nog een deel van m’n lever verpatsen!
Je lever groeit na een donatie weer aan. Als we om de paar jaar gaan, dan hoeven we nooit meer te werken.
Nee gewoon doen zoals @anon50301661 ook zegt. Drag is kunst en dat zou toch juist toegankelijk moeten zijn voor alle vormen van gender en seksualiteit? En door kaartjes te kopen steun je de Queens ook nog dus win/win.
Ik ben bij 2 drag shows geweest; 1 in San Francisco (met m’n man, semi underground en met ‘onbekende’ queens) en 1 hier in NL (kerst show van Werq the world met een vriendin, dus met Queens bekend van RuPaul) en beiden waren fantastisch!
Hoe vaak ga je terug naar een poll die je hebt gemaakt om de uitslag te bekijken?
- Nooit
- Soms
- Altijd
0 stemmers
Wist je dat je, bijvoorbeeld hiervoor, een herinnering kunt instellen bij het maken van een bookmark?
- Nee, ik ben hogelijk verbaasd
- Ja natuurlijk, ik weet alles over het forum!
0 stemmers
Nou ik wil ook dagelijks wel wat bloed doneren hoor
Ja z’n concert was zooo goed!
Ik zal nooit vergeten dat ik jaren geleden met m’n moeder naar New York ging en ik er per toeval achterkwam dat hij daar toen net zou optreden, dus wij hadden natuurlijk kaartjes gekocht. Hij had toen nog maar 1 of 2 hits en was nog niet héél bekend (zeker niet in het buitenland). Wij waren de hele week grapjes aan het maken van ‘haha volgens mij zijn wij de enige die naar dat concert gaan, wie kent hem hier nou!’ Toen kwamen we bij de concerthal aangelopen en was de rij voor de ingang zó lang dat we serieus meer dan 3 ‘blocks’ in de rij stonden. Was natuurlijk helemaal uitverkocht, en echt iedereen kende IEDER nummer van hem en zong alles mee, m’n moeder en ik waren zo verbaasd die hele avond
Vroeg me heel even af of dit over André Rieu ging.
Ik wil voor m’n vader een pensioencadeau kopen en hij is gek op het ijsvogeltje. Nu twijfel ik tussen deze drie hangers, welke vinden jullie het mooist? Bij die ene moet je die letters op het blad even wegdenken.
1.
- 1
- 2
- 3
0 stemmers
Zal je huisarts vast blij mee zijn! Maar alleen in Nederland is orgaanhandel illegaal. Ik zou het alleen niet in Pakistan doen. Daar krijg je maar 880 euro voor.
@Diamonds zo dat is gaaf! Ik ben toevallig ook met mijn moeder geweest in 2014! Dat was ook echt visueel een plaatje! Ik kan me dat “leger” nog herinneren op “alors on dance” volgens mij. Echt amazing! Een paar maanden later stond hij ook op Sziget maar helaas was de tent helemaal tjokvol. Volgens mij hebben ze toen een groot scherm buiten gezet zodat alsnog mensen mee komen kijken. Nog steeds spijt dat we niet naar de tent zijn gegaan zodat we hem nog een keer konden zien.
ooooh mag ik linkje van de derde
Omg dit is een leuk cadeau voor mijn vader ook ! Waar koop je dit??
De junktunnel leidde niet naar de sporen, dat moet een andere tunnel zijn dan. Het was een vrachtwagenlaadroute (expeditie straat) voor HC, 30 meter van het spoor af ofZo.
In 2000 ongeveer kwam er eindelijk een hek voor en toen verdwenen de junkies langzaam uit de stad. Ik zie nu echt nooit meer een junkie, als jong kind zag ik er sowieso 10 per dag.
Ja dat weet ik zeker, omdat elke keer als ik een bookmark wil maken ik die hele lange lijst met opties voor herinneringen te zien krijg voordat ik hem gewoon kan opslaan haha
Ik had een paar jaar terug een rondleiding door de stad door een ex-dakloze. Toen gingen we ook naar de tunnel en vertelde hij zijn verhaal over hoe het er daar aan toe ging. Was een interessante rondleiding, heel andere plekjes van de stad dan je normaal ziet.
Je hebt gelijk! Ik dacht dat de Noordertunnel dé tunnel was omdat de ingang zit bij het Smakkelaarsveld. Maar blijkbaar was de Noordertunnel een schuilkelder in de Koude Oorlog (kom ik nu pas achter).
Ik woonde een tijdje bij de Voorstraat, dan kwam ik ze nog aardig vaak tegen maar daar zit geloof ik ook een daklozenopvang, (en eigenlijk sowieso wel, maar Utrecht is eigenlijk super klein dus ik kom natuurlijk vaak dezelfde mensen tegen).
Maar vergeleken met hoe het was zal ongetwijfeld het reuze meevallen (alleen ben ik pas als student naar uuuu verhuisd dus geen idee hoe het was).
Mocht je nog andere tips nodig hebben, ik heb dit met kerst voor m’n vader gekocht (maar dan van een ander vogeltje) en viel ook in de smaak.
Ik heb zelf ook een vogeltje voor aan mijn eigen muur gekocht.
Zit je in een bestuur van iets (als bestuurslid)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ZO JA, is er een bestuurdersaansprakelijkheidsverzekering?
- Ja
- Nee
- Weet niet
0 stemmers
Zou je bestuurslid willen worden als er geen bestuurdersaansprakelijkheidsverzekering is?
- Ja
- Nee
- Boeit me niet
- Ligt eraan
0 stemmers
Je bent vast een leuke forummer maar omg saaiste polls EVER
Ik werk voor een stichting en daar hebben we inderdaad een bestuurdersaansprakelijkheidsverzekering, is voor iedereen een prettig idee. Ook omdat je (afaik) aansprakelijk gesteld kan worden voor eventuele fouten van medebestuurders zou ik er zelf met een geruster idee ingaan. Moet wel zeggen dat ik het grootste deel van de nieuw toetredende bestuurders die ik mee heb gemaakt er niet naar gevraagd hebben trouwens, dus er wordt zeker niet door iedereen even zwaar aan getild volgens mij.