Stel je persoonlijke vraag #23

Maarten van Rossem.

Edit: o wacht, die draagt geen coltruien. Maar moet je je voorstellen dat hij dat wel zou doen. Doet toch weinig voor me.

6 likes

Ja nee (wist dat ie zou komen) bij hem denk ik dus ook “Zwarte coltrui jaaa” stel je voor dat hij een geruit overhemd zou dragen :pensive:

2 likes

Ik heb niet zoveel met werk-specifieke kleding omdat het me niet zoveel over een persoon vertelt (behalve wat voor werk ze doen natuurlijk maar je leest er geen persoonlijkheid uit af) dus allemaal neutraal. Behalve politie-uniform want acab

5 likes

Overigens als onderbouwing voor mijn poll:

24 likes

Nou die Fanny pack doet meer met me🥵

2 likes

35 likes

Maak een één-keuze-poll erover :heart_eyes:

Edit: @Dazed bedankt voor de verdere onderbouwing van mijn ijzersterke punt :heart: Meer voorbeelden zijn welkom

1 like

Ik vind alle beroepen waarbij mensen macht of geweld uitoefenen onaantrekkelijk.
En mensen in pak vind ik helemaal vreselijk. Omdat het alleen maar een soort status ding is. Kijk mij belangrijk zijn met mijn stropdas en koffertje. Ja hou ik niet van.

16 likes

:angry:

3 likes

Hahaha :rage:

1 like

:heart_eyes:

23 likes

Wie? Goed of slecht

Ja ik snap wat je bedoelt, die afkeer voor dat verlangen naar macht voel ik zelf ook. Wat beroepen betreft sta ik er zelf iets minder uitgesproken in, werk is ook maar werk en bij veel beroepen kan ik me nog wel een andere motivatie dan macht voorstellen. Bij pakken hangt het er heel erg van af, type zakenmannetje hoeft voor mij ook echt niet, maar daarbuiten kan je er toch wel leuke dingen mee vind ik

1 like

Van die afgrijselijke gladjakkers die een veel te strakke dragen, als het een beetje tegenzit in een witte broek met van die lelijke gespschoenen en een cameljas, alles 1 of 2 maten te klein en strakgeplukte wenkies erboven. Te lui om foto te zoeken maar je weet vast welke types ik bedoel. Die lui zonder persoonlijkheid die dat proberen te verbloemen met dit stijltje, maarja mission failed jammer joh

11 likes

Wat zit je nou te haten

23 likes

Dacht al dat ik jouw type aan het beschrijven was

2 likes

Haha ja fuck je hebt helemaal gelijk

2 likes

Ja echt doelgericht pesten

5 likes

Ik gebruik het om met familie ih buitenland te berichten. Is daar wat meer in gebruik dan WhatsApp (whatsapp heeft daar vaker netwerk issues, denk door de overheid - midden oosten)

Heeft je vriend eigenlijk wel toestemming gegeven voor het delen van zijn foto hier?

2 likes