Ik zit in het bestuur van de jongerenclub van mijn werk. Nauwelijks officieel een vereniging of whatever. Maar we hebben budget en ik mag de baas bijpraten over wat er bij de jeugd speelt. En na corona weer helemaal yolo aan de zuip met alle collega’s onder de 35.
Hahaha i know ben gevraagd om bestuurslid te worden en blijkbaar was ik een van de weinige die ooit gevraagd heeft naar zoiets dus vroeg me af of het gebruikelijk was. Ik zal later even een goeie bedenken
Zit in een groep met allemaal nerds, opgericht door de hosts van een podcast.
Het is meer: ik heb het op mn telefoon staat en mijn ene collega die geen whatsapp heeft heeft ook een werk appgroep gemaakt met een paar collega’s, maar niemand reageert eigenlijk erin dus vrij dood
Edit: oh haha nee ik bedoel signal. Telegram heb ik niet
Nee en mensen die het wel gebruiken vertrouw ik voor geen meter
Omdat ik hier lees dat mensen goed gaan op militairenpakken, even een onderzoekje.
- Aantrekkelijk
- Neutraal
- Afknapper
0 stemmers
- Aantrekkelijk
- Neutraal
- Afknapper
0 stemmers
- Aantrekkelijk
- Neutraal
- Afknapper
0 stemmers
- Aantrekkelijk
- Neutraal
- Afknapper
0 stemmers
- Aantrekkelijk
- Neutraal
- Afknapper
0 stemmers
- Aantrekkelijk
- Neutraal
- Afknapper
0 stemmers
- Aantrekkelijk
- Neutraal
- Afknapper
0 stemmers
- Aantrekkelijk
- Neutraal
- Afknapper
0 stemmers
- Aantrekkelijk
- Neutraal
- Afknapper
0 stemmers
Haha huh hoezo?
Zwak voor hulpdiensten sowieso.
Ik dacht eerst bij schilders pak aan een soort Bob Ross achtige man maar dan hot.
Maar helaas.
Labjassen (lange mouw) neeeee, doktersjassen (korte mouw) jaaaaa
Ik ben wel eens op expo’s geweest waar ze allemaal zwarte coltruien droegen. Misschien zou je dat als een soort schildersuniform kunnen zien. Maar verder dragen ze volgens mij gewoon waar ze zin in hebben.
De mensen die ik ken die het gebruiken, gebruiken het voor ~geheime dingen~ en dat is geen zuivere koffie
O dat klinkt een stuk spannender dan mijn familieapp
Oef zwarte coltruien . Ik zat zelf aan een oversized linnen overhemd te denken en her en der een verf vlek enzo. Maar zwarte coltruien zijn 10x sexyer haha.
- Jaaa
0 stemmers
Ligt wel heel erg aan de mens hoor
Geef me een voorbeeld waarbij jij niet “zwarte coltrui jaaa” denkt
Maarten van Rossem.
Edit: o wacht, die draagt geen coltruien. Maar moet je je voorstellen dat hij dat wel zou doen. Doet toch weinig voor me.
Ja nee (wist dat ie zou komen) bij hem denk ik dus ook “Zwarte coltrui jaaa” stel je voor dat hij een geruit overhemd zou dragen
Ik heb niet zoveel met werk-specifieke kleding omdat het me niet zoveel over een persoon vertelt (behalve wat voor werk ze doen natuurlijk maar je leest er geen persoonlijkheid uit af) dus allemaal neutraal. Behalve politie-uniform want acab