Stel je persoonlijke vraag #23

Ja deze komen van zijn blog:

Like and suscribe!!!1

13 likes

Omg
 FF :eyes:

4 likes

Ik vind mensen sowieso niet snel aantrekkelijk, en een uniform maakt iemand voor mij niet interessanter. Op werk hebben we vaak contact met de politie, en dan hoor ik mijn collega’s later over een knappe agent praten en het valt me letterlijk nooit op haha.

2 likes

Die foto’s vind ik niet zo creepy, maar bijv. Een verlaten zwembad ofzo wel. En er is zo’n mega diep binnenzwembad ergens, dat zag er ook heel naar uit maar kan niet de juiste foto vinden.

1 like

Nu niet zoveel meer maar ik gebruikte Telegram heel veel voor Pokemon go hahaha

Ik denk bij een schildersuniform meer aan dit:

image

Mijn moeder is kunstenaar (schilderijen) en die draagt altijd een veel te grote oude blouse die onder de verf zit. En dan niet een verdwaald charmant vlekje maar echt helemaal onder. Haar handen zitten ook altijd vol verfvlekken haha, je kan er niet omheen.

22 likes

Het een sluit het ander toch niet uit?

Zelfs poepen zou ik best kunnen tolereren in een noodsituatie haha, het is niet alsof ik dan over m’n nek ga ofzo denk ik. Maar in het dagelijks leven doe ik dat wel privĂ© :joy:

7 likes

Nog even een extra ‘hoe (niet) vies ben je van elkaar’ editie. Wat zou je zonder problemen door jouw partner laten doen/zou je bij jouw partner doen:

• Oude tampon eruit vissen
  • Schaamhaar scheren
  • Kots opruimen
  • Tandenborstel gebruiken

0 stemmers

Edit: sorry voor de stemmen, moest ‘m even multiplechoice maken!

1 like

Beetje kortzichtig dit hoor. Ik gebruik telegram al jaren en niet voor ~geheime~ dingen.

Ik ging even doktersjas opzoeken, en ik moet je gelijk geven :drooling_face:

6 likes

Hier vind ik het net een guido van Jersey Shore maar dr Mike is wel echt heet ja :grimacing:

1 like

5 likes

Ik vind tanden stoken eigenlijk bij niemand vies?

Tanden stokeren:

• bij iedereen vies
  • bij niemand vies
  • bij alleen bepaalde mensen niet vies

0 stemmers

Vind jij ook dat er zoveel polls over relaties zijn de laatste tijd?

• Ja echt irritant
  • Ja, maar vind ik niet erg
  • Is me niet opgevallen

0 stemmers

@crazyplantlady je poll is niet meerkeuze!

1 like

Shittt ik weet nu opeens waarom ik na 17 seizoenen nog steeds greys volg terwijl het slechter en slechter wordt

20 likes

Het liefst doe ik 1 tm 3 gewoon zelf, maar als mn tampon vast zou zitten of weet ik wat zou ik m zeker eruit laten halen door hem.

Ik zou nooit vrijwillig in de buurt van kots komen maar ik weet wel dat mijn vriendin het wel voor mij zou doen :sweat_smile: Misschien kan ik er toch overheen komen als ze echt ziek is maar we geven allebei eigenlijk nooit over

Waar kijk jij seizoen 17? Ben net klaar met 16 en ik moet doorrrr

1 like

Niet met plezier maar als het moet zou ik het wel doen/laten doen. Vriend heeft afgelopen oud&nieuw 5x mijn haar naar achter gehouden en over m’n rug geaaid terwijl ik liep te kotsen dus I must return the favour denk ik :thumbsup:

1 like

Als je vpn hebt kun je het misschien hier op de site van ABC kijken

1 like