Zo’n mindfuck die tabula Rasa, vond m echt heel goed!
Bij minimale beweging krijg ik een rood hoofd met een gezellige witte snor, waar vaak ook zweet op parelt
Kleur op m’n wangen maar op een stomme plek. Altijd een irritatie als ik een keer blush op wil, want als ik dat op de jukbeenderen aanbreng staat het me op zich mooi, maar door de blush+natuurlijke kleur samen is dan m’n heeeele wang rood waardoor het alsnog niet mooi is.
Ik vind dat echt heeel leuk als je het zo gebruikt!
Welke komt het meest dichtbij jou als je flirt?
0 stemmers
Ik vond virgin river ook niks. Heb de eerste aflevering minstens 5x op pauze gezet omdat ik afgeleid raakte door m’n telefoon. En toen op een andere dag nog eens geprobeerd af te kijken maar kwam er niet doorheen. Heb m’n best gedaan Jammer, want hou wel van zoetsappig normaal gesproken
Welke komt het meest dichtbij als je boos bent?
0 stemmers
Ik heb nee gestemd op de vraag of hij voor mij kleding koopt. Ben je in de war met iemand anders?
Ik kan niet blozen maar ik ben ook nooit bleek
Ik was altijd al een knipooger maar met mondkap knipoog ik significant meer
Ik denk wel 5x per dag ofzo
Ben je altijd moe omdat je er snachts uit moet/krijg je te weinig slaap? Of ben je alsnog altijd moe? Want dan zou ik even je bloed laten afnemen, misschien zit je met een tekort aan iets en dat kan super vervelend zijn.
Vind je geen slechte moeder verder, maar lijkt me wel vervelend dat je zo moe bent.
Welk loopje komt het beste overeen met die van jou?
0 stemmers
Ik ben die penguin als het glad is/het heeft gesneeuwd. Sinds ik dat trucje heb geleerd glij ik nooit meer uit!
Hier precies hetzelfde (37 weken zwanger)
Ik loop zoals dat klei mannetje van de bank naar de koelkast en weer terug.
Als je 4 hoofdsteden mocht aanraden om te bezoeken, welke zouden dat zijn?.
- Amsterdam
- Brussels
- Berlijn
- London
- Dublin
- Kopenhagen
- Vilnius
- Riga
- Helsinki
- Tallin
- Praag
- Parijs
- Madrid
- Lisabon
- Rome
- Instanbul(ja niet de hoofdstad, i know)
- Athene
- Boedapest
- Stokholm
- Reykjavik
0 stemmers
En ja dit zijn ze niet allemaal, maar die andere maakte toch al geen kans op de top 4
Heb hem nu afgekeken en zat de laatste aflevering echt zo van