Stel je persoonlijke vraag #23

Dead to me! Weer ff wat anders na The Crown

Denk dat Bridgerton qua locatie en sitting ofzo te veel overeenkomsten heeft. Maar ja is een keuze

2 likes

Maak t meerkeuze!

1 like

Ik zie geen alcohol staan dus denk het dan niet? Maar vaak staat het ook wel op de voorkant.

1 like

Lupin lijkt me heel leuk maar ik kan me nu niet ff focussen op een serie in een andere taal haha.
Ik kijk nu allemaal vlaamse series haha lof belgie.

2 likes

Ik kreeg volgens mij juist van mn tandarts een klein flesje mondwater mee haha. Ik doe het trouwens echt maar af en toe. Of als de tandpasta op is.

Kan zowel bridgerton, dead to me als Lupin aanraden! Bling empire vond ik ook heerlijk, beetje real housewives of beverly hills vibes. Virgin river vond ik echt te saai

Lupin wil ik nog wel weer een kans geven maar ik had toen geen zin in zo’n soort serie. Leek me een beetje eentonig net als la casa, dat vond ook zo eentonig qua verhaallijn. En Virgin river wat zoetsappig.

1 like

Ik heb laatst De Ridder gezien en nu kijk ik Tabula rasa. Is heel droog dat er acteurs van de ene serie nu ook in deze spelen haha

2 likes

Aah thanks! Dat word de volgende haha

1 like

Ik geloof dat 4-Isopropyl-m-cresol een alcohol is. Vaak staat ook op de verpakking dat het mondwater alcoholvrij is.

Dit is de structuurformule en daar zie je in het rood een alcohol-groep.

1 like

Geef je iemand wel eens een knipoog?

• Ja, als begroeting/afscheid
  • Ja, om te flirten
  • Ja, om een grapje te benadrukken
  • Ja, als je een kutopmerking maakt en die te verzachten
  • Ja, andere reden
  • Nee

0 stemmers

Ik oooook. Kan het ook supersexy vinden. Leuke mannen met een goede knipoog :drooling_face: leuke vrouwen ook trouwens haha

15 likes

Vind het wel leuk, als het op het juiste moment wordt gedaan.

Maar laat ik het zelf maar niet gaan doen, kan het totaal niet en beide ogen gaan dan dicht.

Better call Saul!

2 likes

Wat vind je ervan als iemand je een knipoog geeft?

• Leuk
  • Meestal leuk
  • Neutraal
  • Meestal stom
  • Stom

0 stemmers

Het doet me aan de kerkdienst van vroeger denken. Eigenlijk kreeg ik dan heel lief een knipoog van een oud opatje terwijl ik me daar in de kerkbank verveelde. Maar de herinnering aan die saaie kerkdienst bleh. Ik vind het sexy als mn vriend zo 2 keer snel zn wenkbrauwen omhoog en omlaag doet, heel fout.

3 likes

Ik smelt echt als m’n vriend dit doet als we in een groep samen zijn en hij mij dan knipoogt bij een inside joke ofzo. Of gewoon, als ā€˜hey knapperd, daar aan de andere kant van de kamer’ (zo vat ik het ten minste op…)

15 likes

Ik zou wel graag sexy willen knipogen, maar als ik het doe, beweegt mijn mond heel raar mee. Heeft niet de uitwerking die ik zou willen helaas.
giphy (48)

28 likes

Heb jij eerder een kleur op je wangen (roze wangen, gloeiende wangen), of ben je eerder eerder ā€˜lijkbleek’?

• Ik heb vaak een kleur op m’n wangen
  • Ik ben eerder lijkbleek

0 stemmers

Ja same, heb nooit geen kleur op m’n gezicht terwijl ik verder wel heel wit ben

2 likes