Ja precies.
Als je veel sport moet je gewoon veel water drinken, niet alleen omdat je veel vocht verliest (wat je moet bijtanken) maar ook om afvalstoffen sneller te verwijderen.
Ik heb niet gestemd want drink nooit uit een flesje maar ga stuk om je antwoorden bravo haha
We drinken hier flessenwater en vullen niets bij. Ik drink per keer een halve liter.
Heb je een samenvatting, geen zin om 23min te kijken haha
Ah ja over dat spaflesje stond los van het ander.
Ik houd nooit bij hoeveel water ik drink, zit ook wel rond 3liter. Je moet er alleen zo veel van plassenā¦
Sowieso dat over een aantal decennia overal staat geschreven dat in de 21e eeuw mensen dagelijks water dronken dat meer dan 4 of 5 uur lang had stilgestaan.
Ehm, heb het niet recent gekeken, ze moest vaak plassen uiteraard. Het kostte haar niet zoveel moeite. En haar huid was beter geworden.
Moet ik van bier ook haha maar bedankt.
Hahah daarvan drink (dronk, eigenlijk) ik op goede avonden makkelijker 4 liter van dan van water.
Ik had een tijd lang extreme dorst en ging daarvoor naar de huisarts. Hij drukte mij echt meermaals op het hart om niet meer dan 3L per dag te drinken. Je kunt jezelf een bepaald type diabetes āaandrinkenā als je dit (lange tijd) doet. Echt op letten, dus!
Heb ook zo vaak een droge mond als ik wakker word midden in de nacht. Die verlossing van water dan <3
Ik vind mensen die slapen zonder water naast zich ook echt wel daredevils
Dat is goed tegen beroertes en hartaanvallen. Word je nooit in de nacht wakker met dorst?
Vind jij het een naar idee dat vrijwel iedereen die op dit forum actief is nu, over 100 jaar allemaal dood is?
- Ja heel erg
- Nee doet me niks
- Een beetje
0 stemmers
Mijn moeder zei toen ik nog een kind was als we in de auto zaten, kijk, deze mensen zijn allemaal dood over 100 jaar, raar he? Ik weet dat ze het niet zo bedoelde maar toch
Soms als ik op een drukke plek ben kijk ik om me heen en realiseer ik me dat iedereen die daar op dat moment is over 100 jaar dood is en als ik me dan daarbij ook realiseer dat 100 jaar echt zooo kort is in de geschiedenis van de aarde, nou pfff mind blown
Ik word vrijwel nooit midden in de nacht wakker? En als ik dan wakker ben ga ik wel even naar de wc. Daar is een kraan dus neem ik soms een slok water. Maar een glas water naast mān bed heb ik vrijwel nooit.
Ik vind 100 nog positief ingeschat. Over 50 jaar is een groot deel van ons ~80 want nu zijn er veel rond de 30.
Denk dat de massasterfte over zoān 60 jaar wel inzet
Welke van de top 10 meest voorkomende fobieƫn heb je last van?
- Necrofobie (bang voor de dood)
- Brontofobie (bang voor onweer)
- Carcinofobie (bang voor het krijgen van kanker)
- Emetofobie (bang voor overgeven)
- Acrofobie (bang voor hoogtes)
- Claustrofobie (bang voor kleine ruimtes)
- Agorafobie (pleinvrees)
- Aerofobie (bang om te vliegen)
- Sociale fobie
- Arachnofobie (bang voor spinachtigen)
0 stemmers
Eet jij vanavond iets met:
- Aardappel
- Pasta
- Rijst
- Wraps
- Brood
- Geen van bovenstaande
0 stemmers
Uit welk land vind je de beste films komen (over het algemeen)?
- Nederland
- Belgiƫ
- Amerika
- Spanje
- Duitsland
- Frankrijk
- Engeland
- Japan
- India
- Korea
- China
- Een ander land
0 stemmers
Ik kwam een wat ouder lijstje tegen met de lekkerste producten/gerechten ter wereld volgens CNN Travel. Wat vind jij het lekkerst? Sorry voor de totale randomness
- Massaman curry
- Pizza Napolitana
- Chocolade
- Sushi
- Pekingeend
- Hamburer
- Penang assam laksa
- Tom yung goom
- Roomijs
- Kip muamba
- Ik vind dit allemaal niet lekker
0 stemmers
Ik ben wel pas bang voor kanker sinds mijn vader eraan is overleden en mijn moeder het heeft gehad. En ook niet constant, weet niet of het echt een fobie is
Edit: had trouwens wel gedacht dat trypofobie er bij zou staan! Dat heb ik wel heel erg