Stel je persoonlijke vraag #23

Ben jij een snob?

• Ja helemaal
  • Best wel
  • Best niet
  • Nee helemaal niet

0 stemmers

Ja dit, en koffie.

5 likes

Ik ga echt niet zonder slapen. Ik denk dan paranoia dat ik me bijv. Verslik oid.

Iedereen moet water naast zn bed hebben.

3 likes

Langer dan 4 uur stilstaand water verzamelt bacteriën als een malle, vooral als het je mond al heeft geraakt. Ik stik nog liever dan dat ik midden in de nacht water drink dat al 6 uur stil staat.

8 likes

Naja ‘gelukkig’ word ik zon 6 keer per nacht wakker.

5 likes

Haha ja idd, liever stikken dan een slok water drinken. Waaauuw. Overigens heb ik geen glas maar zo’n waterfles met een fliptop naast mn bed. Zo leef ik enorm lang.

2 likes

Zo dan is het echt een wonder dat ik nog leef.

30 likes

Haaha meen je dit? Wat overdreven zeg

13 likes

Mijn water staat er meestal 2 dagen voor het op gaat :upside_down_face: love alle bacteriën.

2 likes

Zou jij deze challenge willen doen?

• Nee i.v.m. bacterien, niet meer vers water
  • Ja
  • Nee
  • Ik twijfel

0 stemmers

Ik zit aan 3l per dag, meer drinken zou wel gevaarlijk zijn.

2 likes

Dat is toch veel teveel water op een dag? Dacht dat teveel water/vocht ook gevaarlijk kan zijn.

1 like

73 likes

Als ik er niet op let drink ik geen water. 's Ochtends wel koffie en meestal een kop thee ergens op de dag maar dat is het wel… :roll_eyes: maar goed ik leef nog.

3 likes

Ik zou dus dat in die video echt wel eens willen proberen en toevallig heb ik zo’n fles in huis. Het schijnt dat je lichaam zo’n 1 liter water per uur kan verwerken?

@Marquez ja er is wel eens iemand dood gegaan aan teveel water drinken.

Maar ik sport niet, voor mensendie echt heel intensief sporten is dit bijna makkelijk.

Oh en ik heb die waterfles wel eens gevuld in mn hand gehad, echt zo zwaar!

2 likes

Dat ja, ik drink gemiddeld makkelijk 3,5L per dag en uitschieters op duurloop dagen :rofl:

2 likes

Haha ja ik ken het! Mn vriend kan ook zo soms snel aan 1 stuk door een halve liter water opdrinken.

1 like

Ik ben er nog nooit ziek van geworden. Sowieso bacteriën zitten overal, betekent niet meteen dat het slecht voor je is of dat het je ziek maakt.

Als je het in één keer zou drinken (zoals die eerstejaars die tijdens ontgroening is gestorven) , maar verdeeld over de dag is niet zo gevaarlijk naar wat ik weet.
Ik vind een spaflesje langdurig gebruiken zonder goed te wassen wel wat vies, maar een glas een nacht op je nachtkastje hebben staan :’)

2 likes

Als je gezond bent kan je wel 10 liter water per dag drinken. Maar niet in een uur