Stel je persoonlijke vraag #23

Dit is dus precies iets waarbij ik gate keep. Er is maar een Flikken en dat is de Vlaamse. Werd er ook echt boos van toen mensen het ineens Flikken Gent gingen noemen.

2 likes

Ik heb het laatst in de soep gedaan en dan vond ik wel een hele goeie toevoeging, zo vult de soep meer en je proeft er niks van

2 likes

Bulgur of quinoa door de chili sin carne werkt ook heel goed.

2 likes

Nu ik erover nadenk is ‘groetjes doen’ echt zo’n lief concept? Ook het woord: ‘groetjes’.

5 likes

Hier zijn die jochies voor 80% in een loopgraaf gestorven sowieso :disappointed:

Bij mij ook haha nu snap ik waarom ik geen problemen heb met ons leeftijdsverschil :sweat_smile:

1 like

Sorry ik kan hier echt niet over nadenken. Instant existentiële crisis.

15 likes

Als we ervaringsdeskundigen Busted moeten geloven is er niet veel veranderd, maar wonen we onderwater.

41 likes

Wij wisselen quinoa af met couscous, bulgur en rijst en eten het dus wel regelmatig

Vliegende auto’s zijn denk het slechtste plan ooit. Tenzij ze het beperken tot taxi’s etc.

Moet er niet aan denken dat al die verkeershufters die nu al niet fatsoenlijk kunnen rijden ook nog eens de lucht in gaan :tired_face:

5 likes

Die zijn best prima opgedroogd in the year 2020

33 likes

Ik vind normaal gezien ouder worden niet erg, maar ik heb nu het gevoel dat ik ‘stil sta’ en dan ineens heb ik paniek met help ik word oud.

6 likes

Nu ik afgestudeerd ben en werk zie ik hoe heftig het is om tot je pensioen (in de meeste gevallen) voor een baas te werken. Dat vind ik wel ‘erg’ aan ouder worden

5 likes

Dan bestaat de aarde toch niet meer?
Denk dat alles weg is.

4 likes

Ik word morgen 26, maar mijn gezicht blijft helaas 18 dus ik hoop elk jaar op rimpels. Of dat ik net als Madelief mijn hoofd in de wasmachine mag stoppen en dan een nieuwe mag uitkiezen.

8 likes

Ze zijn echt nog bezig :sweat_smile:

https://www.ad.nl/auto/nederlandse-vliegende-auto-mag-officieel-de-weg-op-eerste-exemplaren-in-2023-afgeleverd~a055db28/

1 like

Nou wil je een paar rimpels? Scheelt mij weer geld voor botox :joy:

3 likes

Wat ik vooral apart vind, is dat ik dichter in de buurt kom van de leeftijd waarop mijn ouders mij kregen. Ik keek altijd een beetje op tegen die leeftijd en had er een bepaald beeld bij. Maarja, dit is het dus zo ongeveer

10 likes

Die leeftijd bereik ik dit jaar en vind dat zo gek dat mijn leven zoooooo anders is dan dat van mijn ouders destijds.

2 likes
Ik gebruik afkortingen van namen
    • Alleen voor vrienden/vriendinnen
    • Alleen voor kennissen
    • Voor zowel vrienden/vriendinnen als kennissen
    • Alleen om diegene mee aan te spreken
    • Alleen om naar diegene te refereren bij anderen
    • Zowel om diegene aan te spreken als om naar diegene te refereren bij anderen

0 stemmers

Als mensen die mij niet goed kennen aanspreken met een afkorting vind ik dat
  • Irritant
  • Boeit me niet
  • Leuk

0 stemmers