Het leven en alles erin
Ik heb braaf boven de 25 ingevuld! Tot mijn dertigste werd het me heel vaak gevraagd, maar was nu toch wel weer een tijd geleden.
@grace, denk dat het is! Zien ze die vouwen bij mijn mond niet.
Ik word nu juist ouder ingeschat. Ik denk dat mn donkere ogen steeds dieper in mn oogkassen gaan zitten. Of 'oh wat een ogen en wallen sws 25+ +.
Hahaha en tĂłch klikken en mezelf kwellen he
Maar ja!! Dat heb ik inderdaad ook. En ook met granaatappels
Die quiz in een eerdere post hier zei dat ik 37 ben en daar identificeer ik me ook wel mee dus ik ben gemiddeld 29.5 Perfecte leeftijd
Al weet ik niet of ik in deze berekening mee moet nemen dat iemand me afgelopen zomer vroeg of ik ook geslaagd was van de middelbare in deze corona tijden en dat het examen nederlands wel heel stom was Na 6 jaar aan de uni gestudeerd te hebben heb ik ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om te zeggen dat in mijn tijd het tentamen engels veel moeilijker was en dat het vast wel goed zou komen als hij zo oud zou zijn als ik
Neee dat is echt het ergst, gaten in huid. Kan er echt zo naar van worden. Dat heb ik ook echt al sinds kleins af aan en kwam er later pas achter dat het dus zo heet en een fobie is.
Mensen die zichzelf vegetariër noemen maar wel vis eten
Die tel ik ook niet meer mee omdat het ook gewoon onjuist is! Echt grote frustratie deze!
Als ik er dan nog 1 mag noemen:
Mensen die zeggen een groot hart voor dieren te hebben en vlees te eten
Ohja, mensen die tegen dierenmishandeling zijn en verontwaardigd zijn over honden in kooien maar zelf wel varkens- en koeienvlees eten
En ongerelateerd maar ook irritant, ik had een huisgenootje die een hele sterke mening had over allerlei dingen waar ze nul ervaring mee had en dat ging dan gepaard met allemaal feitelijke onwaarheden. Als ik daar dan wat over zei omdat ik er wel kennis en ervaring mee had wou ze niet luisteren want âik weet het zeker het is echt zoâ âik weet wat ik heb gelezen.â Beetje de voorloper van âik heb mijn eigen onderzoek gedaanâ zegmaar.
Ik vind het altijd heel lief als mijn moeder de groetjes doet aan mijn vriendinnen en zij vinden dat ook leuk
Ik las het eerst verkeerd. Het is niet dat er naast mijn bed nog een halve koek ligt oid, maar wel eens dat ik aan mijn vriend (die vaak later naar bed gaat) vraag om nog een bakje chips oid mee te nemen. Daarna ga ik niet mijn bed uit om mijn tanden te poetsen.
Dit heb ik soms wel!
Ik heb vaker dat ik me afvraag of ik âgekâ ben en dat iedereen om me heen dat weet maar aardig/normaal doet omdat ze een me zielig vinden met me hebben.
Vooral vroeger, nu boeit het me niet zoveel meer. Hebben jullie dit wel eens?
- Waar heb je het over?
- Ja, regelmatig (gehad/nog steeds)
- Heel af en toe
- Misschien een keer gehad
0 stemmers
Haha nou dan ben ik heel benieuwd hoe ik dit verhaal mee moet nemen in mijn berekening. Ik stond op een stagemarkt om stageplekken bij het bedrijf waar ik voor werk te promoten. Ik had een gesprek met een studente en ze vroeg of ik stagiaire was, op dat moment was ik al 3 jaar afgestudeerd en bij dat bedrijf in dienst. Dus ik moest een beetje lachen en wilde de situatie uitleggen, maar toen zei ze tijdens mijn gelach gelijk âOh sorry, of bent u de eigenaresse?â
Als ik niet kan slapen werkt het voor mij om weer even op te staan en wat te eten, geen chocola maar ik eet dan 2 of 3 van die LU crackers, ga even 10 min lezen, tanden poetsen en dan weer opnieuw proberen
Go get m girl
Als je 21 bent is die vraag toch niet heel raar? Ik was toen net 2 jaar van de middelbare af. 3 jaar jonger worden geschat.
Hm ja okay ik was even mijn eigen leeftijd vergeten
Ladys and gentle man weâve got him!
- Die zin ken ik en ik weet waarover je het hebt.
- Geeeeeen ideeeee waar jij het over hebt
0 stemmers
Eet jij (nog) wel eens quinoa?
- Ja regelmatig of vaak
- Ja soms
- Ja maar zelden
- Nee maar heb ik wel gegeten
- Nee nog nooit op
0 stemmers
Voor mijn gevoel was dit even een hype maar is dat nu volledig overgewaaid maar misschien heb ik het mis.
Ik heb het één keer gemaakt maar ik vond het echt goor, heel aards ofzo. Blegh, 1 out of 10 would not recommend.