Stel je persoonlijke vraag #23

Ja in Best is die nog zo, paar jaar geleden nog verbouwd. Medewerkers hebben ook rock n roll achtige kleding aan, heel leuk.

1 like

Planeetmenger (kitchenaid) en een Ninja Foodi die naast airfryer ook pressure cooker, slowcooker en dehydrator is.

4 likes

26 likes

Wat goed! Plasma doneren is oprecht een beetje een hobby van me geworden hahaha! Gewoon even een soort me-time. Neem altijd aan magazine mee en ga chillen. En oh ja ROZE KOEK en zulke lieve mensen die daar werken.

8 likes

Haaaaaaaaa dan gaan we naar dezelfde! Haha

1 like

Heb je ooit:

  • Bloed/Plasma gedoneerd
  • Haar gedoneerd
  • Mijn eigen naam opzocht in Google
  • Vastgezeten in een lift
  • Een handstand gedaan met een hand
  • Op een kameel gereden
  • Een insect gegeten
  • Je haar geverfd
  • Naakt gezwomen
  • Een paaltje geraakt bij het inparkeren

0 stemmers

Ik heb wel eens onbedoeld een insect gegeten als ik weer eens door een zwerm vliegen fietste.

5 likes

Er komen pas naalden bij kijken als je wordt opgeroepen! Het aanmelden zelf is een fluitje van een cent (wattenstaafje langs je wang halen)

4 likes

En de kans dat je wordt opgeroepen is heel klein @NInja

Bovenstaand gesprek over doneren doet me eraan herinneren dat ik weer een afspraak kan maken om plasma te doneren maar vorige keer viel ik flauw dus ik vind het wel spannend :frowning: maar vind het belangrijk dus wil het graag doen

1 like

Stel, je hebt vandaag een verstandskies laten trekken. Je hebt er niet van kunnen slapen, maar de behandeling viel heel erg mee. Helaas moet je terug om een 2e, nog niet doorgekomen kies eruit te laten snijden. Het moet binnen een jaar gebeuren. Ga je zo snel mogelijk weer of schuif je het voor je uit? #askingforafriend

  • Zo snel mogelijk, heb je 't maar achter de rug
  • Uitstellen tot eind van het jaar
  • Uitstellen tot je last van je gebit krijgt
  • Nooit meer teruggaan

0 stemmers

Alleen voor eigen risico zou ik het uitstellen naar eind van het jaar. En niet meteen omdat ik gewoon lui ben, maar als ik dat niet was zou ik zo snel mogelijk weer gaan.

2 likes

Nadat de eerste verstandskies me zoveel leed heeft veroorzaakt (het eindigde na 3 weken ellende met een anafylactische reactie op de eerste hulp) heb ik de andere drie daarna meteen preventief laten verwijderen. Opgeruimd staat netjes :put_litter_in_its_place:

1 like

Lekker judgy die eerste poll :’)

19 likes

Ik ken het merendeel van m’n vriendenkring via werk, kan me ook niet voorstellen dat ik ergens zou werken waar ik niet met minstens 1 iemand bevriend zou zijn

2 likes

Ik heb nooit rouwrandjes onder mijn nagels omdat mijn nagels altijd te ver zijn afgebeten :slightly_frowning_face:

2 likes

Heb jij iets met Amerika?

  • Ja I love alles wat met Amerika te maken heeft, en ben er ook één of meerdere keren geweest
  • Ja ben gek op Amerika en Amerikaanse dingen, maar ik ben er nog nooit geweest
  • Ik vind Amerika of Amerikaanse dingen (eten, films, muziek, verkiezingen etc) voor het grootste deel leuk, maar een kleiner vind ik niet leuk
  • Ik vind het meerendeel van Amerika of Amerikaanse dingen (eten, films, muziek, verkiezingen etc) niet leuk, maar enkele dingen wel
  • Mwah ik heb vrij weinig met Amerika, maar wat er nu gebeurt vind ik wel interessant en volg ik
  • Nee helemaal niets, dat nieuws op dit moment boeit me ook niets
  • Anders

0 stemmers

Heb ook een slowcooker, heel fijn.

1 like

Ik heb niks met Amerika maar volg het nieuws op de voet. Ik kan gewoon niet geloven hoe dom die mensen zijn. Dit gaat zoveel gevolgen hebben man

9 likes

Haha deze reactie met jouw naam / profielfoto :joy:

30 likes

Haha ja daarom heb ik expres alle kutste antwoorden ingevuld, zo duidelijk

5 likes