Stel je persoonlijke vraag #23

Jaaaaja doe maar alsof je niet echt altijd rouwranden hebt

Die peuzel ik elke dag op hmmm

3 likes

NEE

Op mijn vorige werken had ik altijd een vriendschapsband met 1 of meerdere personen (sommige ben ik nog steeds bevriend mee).
Op het werk waar ik nu zit heb ik dat met niemand en ik heb het er echt moeilijk mee (vooral nu omdat ik thuis zit wegens depressie/burn-out en ik niemand hoor van mijn collega’s). We komen wel allemaal overeen en blijven soms na het werk wel eens babbelen of gaan als de gelegenheid zich voordoet wel eens samen iets drinken na het werk maar echt afspreken met iemand buiten het werk dat zit er niet in.

Smoothiemaker, melkopschuimer, messenslijper

2 likes

En een popcorn machine.

2 likes

Ik dacht dat bloed/plasma donatie altijd in Amsterdam was. (Echt dom als ik er nu over na denk om maar 1 plek te hebben)
Daarom nooit aangemeld, maar leiden is echt om de hoek. Ga mij denk ik dit weekend aanmelden!

1 like

Sanquin heeft mega veel locaties en ook bussen die 1x per maand in bepaalde gebieden langskomen om bloed te kunnen doneren. Ik ben nu 2 keer geweest en ik vond het echt een goede ervaring, inderdaad hele vriendelijke mensen!

4 likes

Ze zal dat niet vies vinden maar koud en ongemakkelijk denk ik. En dat is het ook, maar wel minder arbeidsintensief

3 likes

De zogenaamde ‘Asian squat’…

  • Kan ik minimaal een half uur volhouden
  • Kan ik heel even volhouden
  • Nooit geprobeerd
  • Kan ik niet

0 stemmers

Ben je een Aziaat?

  • Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

En als je het nooit geprobeerd hebt, voel je je nu verleid om dit te testen?

  • Ja ik ga het proberen
  • Misschien
  • Nee /nocare

0 stemmers

Ik kan m echt 10 sec volhouden en dan val ik of om, of het doet gewoon pijn in mn benen

Heeft toch met je lengte te maken? Hoe kleiner hoe makkelijker

Echt heel stom ik kwam wel eens bij sanquin in Amsterdam waar ook gedoneerd wordt (niet om zelf te doneren).

Maar leiden kan ik op de fiets naar toe en is goed voor mijn prik angst.

De slav squat daarentegen kan ik wel lang volhouden.

4 likes

Moeten je voeten per se plat op de grond?

Edit: ja dus. Dan lukt het me niet.

Heeft meer te maken met enkelflexibiliteit

3 likes

Is toch hetzelfde? Dacht ik

Met de lengte van je achillespees vooral. Die van mij is bijvoorbeeld extreem kort dus ik kan überhaupt niet in deze positie komen want dan scheurt de boel :woman_shrugging:t2:

2 likes

Neee da’s toch de Western spy??? Hahahah!

2 likes

Ik probeerde het net en ik viel om haha, met mijn hielen van de grond gaat het prima, maar op de grond heb ik ondersteuning van een muur nodig