Haha “Waarom begin je niet je eigen loodgieters bedrijf?” Mn achternaam klinkt daar niet lekker bij…
Nee maar er is wel een algoritme met mijn achternaam, ook leuk toch?
Als ik mijn moeders achternaam zou hebben, had ik sowieso designer / bekend / beroemd / fashionista / influencer moeten worden. Ben forever boos dat ik mijn vaders naam heb.
Pfoe ik ook. Wil eigenlijk die van mijn moeders moeder maar ja. En eigenlijk wil ik mn hypothetische toekomstige kind ook niet een van onze achternamen geven, beide kut.
Ben vooral zo boos dat deze naam niet voortgezet word want mam heeft alleen maar zussen
Er is letterlijk een kapsalon met mijn achternaam, dus hoewel ik hem mooier vind matchen met een bakker toch maar voor de kapper gekozen.
And I wish I was special so fucking special but I’m a plumber a fucking plumber.
Als je FF-gebruikersnaam iets was, wat zou dan de meest logische of passende keuze zijn?
- Een model leenbakker eetkamerstoel
- Een spannend bordspel met tig uitbreidingen
- Het woord van het jaar van 1954
- De titel van de oudejaarsconference van een oude witte man die graag een uitzonderingspositie wilde hebben
- De nieuwe single van Suzan & Freek die Danny Vera’s plek in de top 2000 volgend jaar zal overnemen
- Vernieuwd buurtcentrum en kinderopvang in Woerden waar veel RGK’s komen
- Een baanbrekende interraciale Disney tekenfilm waarin twee prinsen trouwen
- Werknaam van de liefdesbaby van Jeffree Star + Kanye
- Een pas herontdekt seksstandje dat eigenlijk stamt uit de middeleeuwen
- Nieuwe soapserie waarin Ferry Doedens de hoofdrol vertolkt van een acteur die het over een andere boeg gooit, veel geld op Onlyfans verdient en waar andere personages stikjaloers op zijn.
- Het zoveelste coronavaccin wat goedgekeurd en gedistribueerd zal worden.
- Een nieuwe roman van Kluun die het vooral moet hebben van originele publiciteitsstunts
- Een make-up pallet van NikkieTutorials
- Het thema van Eurovision 2021
- Een stichting die geld krijgt van de Nationale Postcode Loterij
- Een TikTok Challenges die negatief in het nieuws komt omdat het niet zonder gevaar is…
- Een festival voor complotdenkers en andere wappies
- De naam van het enige vegetarische gerecht op de menukaart van een dorpscafé waarin dierlijk stremsel in blijkt te zitten|
0 stemmers
Dit is lastig kiezen aangezien mijn forumnaam ik ben erger betekend…
Ik heb voor een spannend bordspel gekozen, want dat leek me het meest passend. Zou het zelf wel een leuk thema voor Eurovision vinden, maar ik denk de organisatie niet
Als ons systeem niet zo patriarchisch zou zijn en ik mijn moeders achternaam had gekregen, zouden mijn initialen FF zijn.
Ik vind dit dus echt een hele leuke poll en tot nu toe denk ik bij alle stemmen ‘ja, klopt ook echt!’
EMA geeft goedkeuring voor FISSA-vaccin: Nederland kan beginnen met prikken tegen corona
@FISSA
Ik sta er achteraf ook van te kijken dat bizarre opties toch ook weer op een of andere manier passend zijn.
De @Lemongrab TikTok challenge lijkt me echt naar… alsof je een citroen in je ogen leeg moet knijpen brr
Ik twijfelde want ik vind mezelf ook wel een Kluun-boek
Heb jij vanochtend de zelfspodcast geluisterd?
Nee, nog nooit van gehoord.