Stel je persoonlijke vraag #23

@george hier een filmpje hoe kokosmelk wordt gemaakt. Al vraag ik me af of wat wij voor een euro kopen in de supermarkt ook op een vergelijkbare manier wordt gemaakt. Denk het niet: zo arbeidsintensief.

2 likes

Omdat dat machinaal word gemaakt haha.

1 like

Eerder een creatieve coaching waar ze groot fan zijn van omdenken

1 like

Hoe vaak bestel je eten? (bijv. Thuisbezorgd)

• 1x in de week
  • 1x in de twee weken
  • 1x in de maand
  • 1x in de 2/3 maanden
  • Nooit
  • Anders…

0 stemmers

Wat bestel je dan meestal?

• Burgers
  • Spareribs
  • Sushi
  • Pasta
  • Pizza
  • Dƶner
  • Shoarma
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Petatte

9 likes

Elke keer wat anders.

20 likes

Indiaas

2 likes

Tacos

2 likes

Indiaas of Thais

8 likes

Roti

2 likes

Chinees

1 like

Indiaas

1 like

Indiaas! :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Wij bestellen echt beschamend veel. Pokebowl / sushi / pizza / Indonesisch / Indiaas wel het meeste denk ik.

5 likes

Ben jaloers op iedereen die ā€œandersā€ kan bestellen :frowning: ik ben aan het kijken voor appartementen en de nummer 1 eis is locatie zodat ik eigenlijk iets anders dan new York Pizza kan bestellen

5 likes

Ik wil ook in een stad wonen waar veel thuisbezorgd opties zijn. Is elke keer een teleurstelling als ik in de app kijk. Bestellen daarom maar bij de restaurants zelf, en halen het zelf op.

Bestellen meestal bij onze favoriete Italiaanse restaurant, of een vegan tentje.

1 like

Als je iets bestelt, laten we zeggen een blouseje van 35 euro en dat is netjes ingepakt in een soort vloeipapier met een chique sticker van de webshop. Dan…

• voelt dat extra fancy aan
  • heb ik zoiets van ā€˜zonde van dat extra verpakkingmateriaal’ en had het niet gehoeven
  • boeit het me niks / sta ik daar niet bij stil
  • Anders…

0 stemmers

Voelt fancy Ʃn is zonde

47 likes

Meestal snackbar en 2de plek staat pizza. Laatste tijd wel meer pizza i.p.v. patat en snacks. Ik vind vooral zo kut met veel andere dingen dat je meteen voor 20 euro ofzo moet hebben als je wil bestellen en daar heb ik geen zin in.

1 like

Ruilen? Ik heb ik hier op maandag en dinsdag vrijwel niks waaruit ik kan kiezen. Uiteindelijk bestel ik dan of een standaard pizza of meestal helemaal niks uti frustratie. :joy:

Ik kreeg bij een cheapo kledingstuk een kaartje van de webshop en soms vind ik die dingen vet irritant.

Een handgeschreven kaartje met ā€˜Veel plezier met je naam product xxxx - naam’ vind ik…

• Attent
  • Overbodig
  • Verspilling van materiaal
  • Irritant
  • Geslijm
  • Doet mij niks

0 stemmers

Een standaard kaartje met ā€œHey babe, Veel plezier met je aankoop blablabla volg ons op social mediakanaalā€ vind ik…

• Attent
  • Overbodig
  • Verspilling van materiaal
  • Irritant
  • Lachwekkend, je bent geen vriendin van mij ???
  • Geslijm
  • Doet mij niks
  • Als er een kortingscode op zou staan voor de volgende keer (van bijv 15%)zou het bericht zelf mij aan mijn reet roesten

0 stemmers

En nee ik begin geen Helvegenshop met dropship gedraaide kaarsen :yum:

1 like