Ik krijg er ook altijd het gevoel van dat je dan waarschijnlijk teveel hebt betaald. Want al die fancy inpakfolie en stickertjes en handgeschreven bedankkaartjes betaal je als klant uiteindelijk gewoon zelf.
Ik vond het bij een paar cheapo, zeer goedkoop ogen schoenen van 20 euro echt raar. Terwijl ik het bij de bestelling van een designeritem wel verwacht dat het wat netter/specialer is ingepakt etc. Dan vind ik een mooie strik ook wel leuk.
Sinds de locksdowns etc en andere beperkingen…
- Ben ik mijn bezoekjes naar de drogisterij meer gaan waarderen .
- Is dit hetzelfde gebleven
- Ik heb sinds maart geen drogisterij meer bezocht.
- Heb ik juist minder waardering voor dit soort winkels gekregen (bijv. omdat mensen te weinig afstand hielden / personeel niet durfde in te grijpen).
- Anders.
0 stemmers
Als het een kleine webshop is vind ik het altijd extra leuk. Grote webshop boeit mij niets.
Waar is dit een gifje van?
Ik ben alles waarvoor ik naar buiten kan wel meer gaan waarderen De groenbak buiten zetten is al bijna een feestje want yes ik kan ff naar buiten.
Ik heb dit met vrienden die op bezoek komen. Eerst had ik altijd (als mijn vriend er niet was) in het weekend wel allemaal mensen hier, vaak woonkamer wel vol en als ik nu 2 mensen zie in 2 weken tijd buiten collega’s om dan voelt het al als een soort feestje haha.
Babe zou ik echt vreselijk vinden haha, maar een briefje bij m’n eetbestelling vind ik altijd wel attent*
*Behalve als er staat ‘deel dit op social media’ oid
Met de woonstijl ‘raw nature calling artificial beauty’ weet ik precies wat de styliste Marianne van VTWonen bedoelt
- Doe ff normaal
- Ja ik weet wat er wordt bedoeld, jij niet?
0 stemmers
Ik zeg
- Hij wil
- Hij wilt
0 stemmers
Klinkt als een productomschrijving op Ali Express
Ik gok op robuuste houten meubelen en veel aardse en groene kleuren
Maar hij wilt is juist fout, dus je hoeft er niet eens extra op te letten.
Werd er afgelopen weekend nog mee geconfronteerd op tv. Was weer eens iets anders dan industrieel.
Zou ik ook wel willen, mijn zus woont in een stad waar veel bezorgd opties zijn. In mijn dorp zijn er helaas niet zoveel opties. (plus ik heb geen auto, maar woon wel dicht bij het centrum van mijn dorpje)
Hetzelfde Ben nu bijna 14 weken en ik kan eindelijk weer een beetje eten en drinken. 10kg verloren en moest om de dag naar het ziekenhuis voor een infuus. Wel vind ik mijn baby bij de echo’s echt het meest schattige wezentje op de hele aarde (ja echt walgelijk), dus uiteindelijk zal het allemaal wel goed komen. Hoop ik
Hoe kom je op het idee van je poll?
- actueel onderwerp
- het forum (doorspitten)
- internet
- ik dacht er toevallig aan
- Anders
0 stemmers
Ah klinkt erg zwaar! Gelukkig kan je weer een beetje eten en drinken. Ik ben nu 15 weken en heb te maken met angstklachten. Kan daardoor amper eten, veel dingen smaken me ook niet en lukt gewoon niet qua eten. Vandaag was ook weer dramatisch en ik word dan gewoon bang voor de eetmomenten ofzo, het wordt dan een heel ‘ding’. Maargoed, heb angstmedicatie die hopelijk snel aan gaat slaan. Ik ben ook al iets van 6 of 7 kg afgevallen hierdoor!
Maak nu je eerste ff dan, please
Ben&Jerry!
Ff over gebreken:
Kan jij goed horen?
- Ja, echt bijzonder goed
- Ja, wel beter dan de meesten
- Normaal
- Nee, door eigen schuld
- Nee, aangeboren
- Anders
0 stemmers
En ruiken (pre coronie)