Stel je persoonlijke vraag #23

Mijn pink toen ik van een trappetje van twee treetjes naar de andere sprong. Niemand geloofde dat ik nuchter zo lomp kon zijn.

Mijn ellepijp toen ik door een troela van mijn fiets gereden wed en ik daardoor sportdag moest uitzitten.

En mijn teen toen ik er een tegel op liet vallen omdat ik als driejarige dacht dat ik die wel kon tillen.

2 likes

Je kunt sowieso helaas heel weinig doen als je je neus breekt, toen die van mij brak (wat overduidelijk was omdat je keihard krak hoorde en hij praktisch gelijk scheef stond, echt bizar om te zien!) ging ik langs de dokter en die zei dat ik het er maar mee moest doen. :woman_shrugging:t2:

Ik brak hem overigens door met een basketbal te volleyballen, die scheve neus is echt een memento van hoe ontzettend dom ik kan zijn, haha.

1 like

Ohhh elleboog lijkt me zo pijnlijk

Ik heb nog geen idee meestal gebruik ik een van de stemwijzers.

2x mijn arm gebroken :weary:
Eerst toen ik van een rekstok in de speeltuin viel en later met gym toen ik van zo’n klimding aan de wand viel

1 like

Was het ook, maar gymleraar geloofde me niet en liet me nog 1 uur aan de kant zitten voordat mijn ma werd gebeld en ik naar het ziekenhuis moest :thumbsup:

Pols en arm was dezelfde keer. Ik viel als 6-jarige van een glijbaan en brak m’n arm op twee plaatsen, bij m’n pols en midden in de arm. Toen het gips eraf mocht ging ik daarna skeeleren (? vet slim ook meteen daarna) en toen viel ik en was de kant bij m’n pols weer los :woman_facepalming:t2:

1 like

Welke van deze films heb je gezien?

• Dolfje het weerwolfje
  • Pietje Bell
  • Pluk van de Petteflet
  • Ciske de Rat
  • Snuf de hond in oorlogstijd
  • Minoes
  • Abeltje
  • Kauwboy
  • Lang leve de koningin
  • Anubis en het pad der 7 zonden
  • The witches
  • E.T.
  • Willy Wonka and the chocolate factory
  • Pippi Langkous
  • Ronja de Roversdochter
  • Annie
  • Home Alone
  • Babe
  • The wizard of oz
  • Harry Potter

0 stemmers

Wat random polls,

Zou je iets aan jezelf laten veranderen als anderen niet zouden kunnen zien/weten dat je het hebt laten veranderen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Meld je je wel eens ziek om een dagje bij te komen oid terwijl je niet echt ziek bent?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Negeer je wel eens opzettelijk mensen die je tegenkomt omdat je geen zin hebt met ze te praten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Doe je wel eens alsof je aan de telefoon bent om een sociale situatie te ontwijken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Praat je vaak tegen jezelf?

• Ja, constant
  • Ja, soms
  • ja, zelden
  • nee dat doe ik niet

0 stemmers

In verband met de vraag ziekmelden: op mijn vorige job toen ik nog 100% werkte deed ik dit weleens, nu ik niet meer fulltime werk heb ik dit niet meer nodig, zo’n verademing.

1 like

Dat ziek melden om bij te komen, deed ik bij mijn vorige werkgever regelmatig. Soms kón ik gewoon echt niet meer, omdat ik het zo vreselijk vond.
Gelukkig zit ik nu beter op m’n plek, maar ik kan mij dus wel echt voorstellen dat mensen dit doen.
Bij een andere werkgever had je ook 1x per jaar een Tvj (tijd voor jezelf) dag. Dat was dan een extra vrije dag, die je op de dag zelf nog mocht inzetten. Die mocht niet afgekeurd worden, tenzij er echt crisis was oid.

17 likes

Sowieso is yoghurt of crème fraiche met chips heerlijk

Voorheen altijd fulltime gewerkt en begin in maart met een baan voor 24 uur per week. Hopelijk valt de druk voor mij dan weg en heb ik die dagen niet meer waarin ik me vals ziek meld.

3 likes

Fuck :sob: Wat erg zeg. Die zal zich daarna wel schuldig gevoeld hebben hopelijk

O echt, dus alleen via plastische chirurgie ofzo kun je je neus laten recht zetten? Is dus niet iets wat ze in ziekenhuis direct kunnen/willen doen als je daar komt met je gebroken neus? Wow

(Ik ben een noob, nog nooit wat gebroken)

1 like

Ja dit heb ik nu ook, 3 dagen per jaar geloof ik op fulltime basis! Je krijgt ze gewoon en hoeft ook niet te verantwoorden wat je gaat doen, maar het idee is natuurlijk wel dat je iets gaat doen wat bevorderlijk is voor je productiviteit op werk (wat dus ook een dag niets doen kan zijn). Ik ben vorig jaar op “zo’n dag” naar de sauna geweest, even tijd voor mezelf.

Het zijn dit soort dingen bij mijn huidige werkgever dat ik het nu niet meer zal faken maar heb het bij m’n vorige baan wel eens gedaan. Of ja faken is het eigenlijk niet: ik was dan niet lichamelijk ziek maar zat dan mentaal gewoon echt vol, daar heb ik me wel een paar keer voor ziek gemeld 1 dag.

8 likes

Haha O dit klinkt goed! Gelukkig. Dus dat kan ook

1 like

In een ziekenhuis werkt meestal ook een plastisch chirurg, zeker als het ziekenhuis een traumacentrum is, is die altijd aanwezig voor hersteloperaties na ongelukken e.d. Dus als je neus daar opgelapt wordt kan dat vaak wel omdat de plastisch chirurg sowieso met je aan de gang gaat, zeker als je een operatie nodig hebt. Als je in een streekziekenhuis bent en je neus hoeft alleen weer rechtgezet te worden zonder operatie dan kan dat minder snel. Dus hangt er helemaal vanaf!

1 like

Ooh Lang leve de koningin :heart_eyes: dat was vroeger echt mijn lievelings film. Nu heb ik zin om hem weer eens te zien.

12 likes

Ik heb deze een paar jaar geleden nog gekeken op Youtube! Misschien staat hij er nog wel op

2 likes