Stel je persoonlijke vraag #23

JA! En van stroei voei, je hebt gelogen gerrit, mijn opa, laat u maar meneer, etc. Ik heb die film vroeger echt te vaak gezien :sweat_smile:

9 likes

Ha, te snel gelezen idd

Stroei voei!

4 likes

En nu niet anoniem :smiley:
Gebaseerd op je huidige kennis van de partijen, waar ga je de komende tweede kamerverkiezingen op stemmen? (max 2)

• GroenLinks
  • Partij voor de Dieren
  • D66
  • BIJ1
  • Forum voor Democratie
  • PVV
  • PvdA
  • VVD
  • 50+
  • CDA
  • ChristenUnie
  • Denk
  • SGP
  • SP
  • Anders

0 stemmers

Ik ben best bereid om mijn smaakpapillen te doneren :neutral_face:

Ga naar Zalando.nl en toets je naam in. Wat voor artikelen dragen jouw naam (je kan meerdere categorieen aanklikken?) (Vind je niks probeer dan je 2e, 3e etc naam).

Dus naam van een artikel en niet zozeer de merknaam.

• Outerwear
  • Top/Trui/Blouse
  • Broek
  • Rok
  • Jurk
  • Onderkleding
  • Tas
  • Lingerie
  • Accessoires
  • Wearables
  • Schoeisel
  • Make-up
  • Anders…
  • Ik ben niets op Zalando :frowning:

0 stemmers

1 like

Ik kan bijna alles afvinken, populaire naam voor kledij blijkbaar.

1 like

Anders namelijk: zwemkleding en serums/crèmes en parfum

Schoenen en blazers

ik ben een rok, een jurkje van een kinderkledingmerk en een zonnebril haha. dacht dat er niks op mijn naam zou zijn dus dit valt niet tegen haha

Als ik zoek op mijn naam krijg ik een Duits Oktoberfest merk. :joy: Bij het merk mist wel een letter, maar dan nog.

2 likes

Een model van dieselspijkerbroeken en een gele jurk. Nu wil ik het kopen, want mn naam en voelt wel als een inhaalslag vd basisschool waarin ik niet mee kon doen met naamitems zoals sleutelhangers. :rofl:

6 likes

Positiekleding…

1 like

Welk(e) bot/botten heb jij wel een gebroken?

• Vinger
  • hand
  • Pols
  • Arm
  • Teen
  • Voet
  • Been
  • Enkel
  • Knie
  • Sleutelbeen
  • Schedel
  • Rug
  • Nek
  • Kaak
  • Neus
  • Oogkas
  • Stuitje
  • Een ander bot die niet genoemd is, want het zijn er te veel om op te noemen
  • Niks gebroken gehad

0 stemmers

1x scheenbeen (als fietser aangereden door auto) en 1x elleboog (tijdens gymles)

1 like

1x pols en 1x voet allebei tijdens sporten. Nergens goed voor dat sporten!

4 likes

Altijd bang dat ik na zon pol ineens iets breek.

24 likes

M’n pols toen ik naast mijn vader in de botsauto’s zat en graag wilde sturen. Ik vroeg dat en dacht dat hij ja zei, hij had me alleen helemaal niet verstaan en toen ik mijn arm uitstak naar het stuur, draaide hij net het stuur om om ervoor te zorgen dat we niet geraakt werden :+1:

1 like

Neus, maar daar heb ik nooit iets mee laten doen dus nu staat-ie scheef. Kwam daar echt pas jaren later achter maar wist wel precies wanneer het gebeurd was :woman_facepalming:t4:

3 likes

Haha echt hè. Moet naar de wc maar wedden dat ik iets breek als ik zo op wil staan van de wc

3 likes