Zou jij zonder een oven kunnen?
- Nee
- Ja hoor
- Ik heb nu ook geen oven en mis het niet
- Ik heb nu ook geen oven en mis het wel
0 stemmers
Zou jij zonder een oven kunnen?
0 stemmers
0 stemmers
Al die haren die daar onder komen wat je niet kunt stofzuigenā¦
Haren? Stront
Ik mag hopen dat als je een kat hebt dat die dan gewoon in de kattenbak gaat kakken.
Dit is typisch zoān gevalletje oh-wat-leuk-maar-tering-wat-een-slecht-idee leuk een dolle kat onder je bed om 3 uur snachts, laat staan als ie een muis vangt en die daarin los laat
Ja en kots
Ik word al gek van mijn katten snachts als ze hun gekke 5 minuten uitleven in de kamer naast mij, laat staan onder mijn bed NO THANK YOU
Kun jij iets raspen zonder je vingers mee te raspen?
0 stemmers
Ik heb allmaal littekentjes op mān knokkels van het raspen, vooral op mān duimen
Raspen gaat meestal wel goed, maar ik heb wel een erfenis van de kaasschaaf op mijn duim.
De rasp is 1 van de producten die ik niet meer in de keuken mag gebruiken van mān vriend. Ik kan het niet zonder een deel van mān vinger mee te nemen
Ik denk er wel over na en heb het er ook met mijn ouders over. Ook over het verdelen van spullen (2 broers waarvan er 1 een egoĆÆstische klapkut is). Dus dat wordt dan ooit wel een dingetje. Gelukkig heeft die ene geen sleutel en zal die ook nooit krijgen van de oudertjes. Ik moet tzt in elk geval alles regelen, zo staat het ook al op papier.
Van mij mogen ze ook alles opmaken maar ik weet dat pap en mam genieten en daarbij vrijwel niks opmaken dus ah well. Ook prima
Wat een rotwoord raspen
Rapsen?
Dat zei ik toch, raps!
En dan te bedenken dat er familie ruzieās ontstaan door erfenissen. Been there, done that. Die oom en tante die alles eiste spreken wij daarom niet meer⦠echt vreselijk om mee te maken.
Gezien op Reddit: zou jij liever:
0 stemmers