Stel je persoonlijke vraag #23

Eigenlijk best veel als ik er langer over na denk

Ik heb jaren lang feesten georganiseerd in een jongerencentrum, stond achter de bar, heb geholpen met de feestweek in de zomervakantie, dingen gedaan voor de buurtvereniging, geholpen op een kinderboerderij, gewandeld etc met demente ouderen en nu zit ik op de basisschool in een groep met andere ouders die de schooltuin onderhoud en een andere groep waar we spullen knutselen voor in de klas. Als de lockdown en alles over is wil ik misschien vrijwilligerswerk gaan doen bij de kringloop.

1 like

Juridisch advies aan onvermogenden.

5 likes
Slapen jullie wel eens met kaarsen aan?
  • Ja
  • Nee
  • Ik brand geen kaarsen

0 stemmers

Wtf dat is toch een suicide mission, waarom zou je dat doen.

46 likes

Per ongeluk. In slaap vallen terwijl je de kaarsen nog aan hebt. Gebeurt mij wel eens. Word ik 4 u wakker denk ik shit moet ik dat ding nog uitblazen.

Ja ook alleen perongeluk.
Dat ik ineens denk, wat ruikt het nog lekker.

Ja rustgevend en romantisch. Maar ik ga ook regelmatig de deur uit terwijl er nog kaarsen aan zijn.

Ja per ongeluk inderdaad, ik val vaak in slaap op de bank

Ik ben echt fully focussed als ik ooit kaarsen aan heb. Ook bij andere mensen haha. Dood eng

3 likes

Alleen al de wetenschap dat ik per ongeluk in slaap zou kunnen vallen zorgt er bij mij voor dat ik nooit kaarsen in de slaapkamer zal branden. Word al panisch bij de gedachte brr

7 likes

Maar dan alleen met een noveenkaars, die zet ik dan snachts in de wasbak :joy:

Beetje bijgeloof dit, zo’n kaarsje branden.

Godver nog even panisch uit bed stappen om m’n kaarsen te checken

Uiteraard gewoon uit

3 likes

Welke huishoudelijke taken vind je het stomste om te doen (kies 3)

• Afwas doen
  • Koken
  • Dweilen
  • Wassen (incl ophangen/in de kast doen)
  • Bed opmaken
  • Stofzuigen
  • Badkamer poetsen
  • Keuken poetsen
  • Andere kamer poetsen
  • Vaatwasser in- en uitruimen
  • Boodschappen doen
  • Auto wassen
  • Afval weggooien (incl glas, plastic etc)
  • Andere die niet genoemd is

0 stemmers

Echt een grafhekel aan afwassen (geef me vaatwasser) en bed verschonen :face_vomiting::face_vomiting: Voor de rest vind ik niks echt erg

3 likes

Wassen wat een verschikking. Hebben geen droger dus alles ophangen, strijken. Sport kleding is het ergst, al die cups goed doen. Ohja en sokken mist altijd wel 1 op een of andere manier.

Ik woon heel klein dus ben met een uurtje wel klaar maar mijn keuken krijg ik gewoon niet brandschoon, de vlekken (kurkuma enzo) trekken er af en toe gewoon in :cry:.

Graftakkenhekel aan de kattenbak verschonen maarja is ook zo zielig als ik het niet doe

13 likes

Doucheputje schoonmaken :weary: de rest van de badkamer is prima maar dat putje bah

7 likes

Ik heb echt een intense haat aan het vuilnis wegbrengen. En daarbij hoort ook de vuilniszak uit de prullenbakken halen en vernieuwen. Vraag me niet waarom maar dat verafschuw ik echt. De rest vind ik prima om te doen

1 like

ja dit :sob: deze week is voor het eerst het plastic afval opgehaald sinds ik hier woon (begin okt). had echt een hele voorraad aan afvalzakken in de berging staan man, ellende. dat gezeur met die zakken van de trappen af, naar buiten neerzetten etc, ugh. zakken verwisselen wacht ik altijd mee tot ze zo erg uitpuilen dat alles eruit valt :joy: oeps

1 like