Stel je persoonlijke vraag #23

Wassen wat een verschikking. Hebben geen droger dus alles ophangen, strijken. Sport kleding is het ergst, al die cups goed doen. Ohja en sokken mist altijd wel 1 op een of andere manier.

Ik woon heel klein dus ben met een uurtje wel klaar maar mijn keuken krijg ik gewoon niet brandschoon, de vlekken (kurkuma enzo) trekken er af en toe gewoon in :cry:.

Graftakkenhekel aan de kattenbak verschonen maarja is ook zo zielig als ik het niet doe

13 likes

Doucheputje schoonmaken :weary: de rest van de badkamer is prima maar dat putje bah

7 likes

Ik heb echt een intense haat aan het vuilnis wegbrengen. En daarbij hoort ook de vuilniszak uit de prullenbakken halen en vernieuwen. Vraag me niet waarom maar dat verafschuw ik echt. De rest vind ik prima om te doen

1 like

ja dit :sob: deze week is voor het eerst het plastic afval opgehaald sinds ik hier woon (begin okt). had echt een hele voorraad aan afvalzakken in de berging staan man, ellende. dat gezeur met die zakken van de trappen af, naar buiten neerzetten etc, ugh. zakken verwisselen wacht ik altijd mee tot ze zo erg uitpuilen dat alles eruit valt :joy: oeps

1 like

Oh verschrikkelijk ja die trappen ook af. Ik wacht ook altijd heel lang en als mijn vriend thuis is roep ik altijd gelijk JIJ MAG HET AFVAL DOEN DOEIII :joy: i hate it so much

1 like

Stel je dat dan ook altijd te lang uit? Vandaag had ik een overstroming en dan weet je hoe laat het is

Ja ik ook en vervolgens haat ik mezelf omdat ik de zak er dan niet meer normaal uit krijg of ‘m helemaal kapot scheur en dat ding gaat lekken. En dan denk ik weer bij mezelf “nee Spaarlamp, als ie de volgende keer vol is haal je m er METEEN uit om dit te voorkomen” denk je dat ik dat dan doe? Natuuuuurlijk niet.

3 likes

EHM NOPE. altijd hetzelfde liedje hahaha

Ik vond wassen nooit zo erg maar ik heb nu geen eigen wasmachine en droger en dat is zooo irritant. Ik haat de was doen nu zo erg.

1 like

Ik kwam deze tegen.

1

Wat draag jij meestal?
  • classic
  • hight-cut
  • control/shape wear
  • hipsters
  • boyshorts
  • bikini
  • taga
  • g-string
  • thong

0 stemmers

Hoe laat sta je op? (doordeweeks)

• voor 5:00 uur
  • 5:00-6:00 uur
  • 6:00-7:00 uur
  • 7:00-8:00 uur
  • 8:00-9:00 uur
  • 09:00-10:00 uur
  • later dan 10:00 uur

0 stemmers

Hoe laat sta je op? (in het weekend)

• voor 7:00 uur
  • 7:00-8:00 uur
  • 8:00-9:00 uur
  • 9:00-10:00 uur
  • 10:00-11:00 uur
  • 11:00-12:00 uur
  • later dan 12:00 uur

0 stemmers

Hoe laat ga je na bed? (doordeweeks)

• voor 21:00 uur
  • 21:00-22:00 uur
  • 22:00-23:00 uur
  • 23:00-00:00 uur
  • later dan 00:00 uur

0 stemmers

Hoe laat ga je na bed? (in het weekend)

• voor 21:00 uur
  • 21:00-22:00 uur
  • 22:00-23:00 uur
  • 23:00-00:00 uur
  • 00:00-01:00 uur
  • 01:00-02:00 uur
  • later dan 02:00 uur

0 stemmers

Trouwen op 5 mei 2021 (geen officiële feestdag dit jaar):

• Ja, is gewoon een datum
  • Ja, is een dag in het teken van bevrijding en feest dus positieve datum juist
  • Nee, is gekoppeld aan de tweede wereldoorlog en niet okĂ©
  • Nee, geen of andere reden
  • Weet ik niet
  • Geen mening over

0 stemmers

In eerste instantie dacht ik ah de bevrijdingsfestivals! Maar ja die gaan natuurlik toch niet door

1 like

Ik maakte niet eens de connectie met bevrijdingsdag :sweat_smile:
Heb er niet echt een sterke mening over, als je die dag wilt trouwen moet je het gewoon doen. Dat geldt ook voor andere datums, alleen met zulke dagen moet je er rekening mee houden dat niet iedereen kan/wil komen. Maarja je hebt nu toch al een limiet aan gasten dus dat zal wel geen groot probleem zijn.

Ik vier mijn trouwdag alleen met mijn man eigenlijk. En anders vier je het op een festival.

5 likes

Prima als een ander het doet, ikzelf zou het niet doen. Op geen enkele feestdag trouwens, er zijn nog zoveel data over!

3 likes

Ik heb vorig jaar zo’n 2 maanden zonder oven gedaan. Dat valt nog wel te overzien maar ik miste het zo. Afbakbroodjes, ovenschotels, snel een pizza in de oven. Toen kwam ik er pas achter hoeveel ik een oven gebruik.

3 likes

Als je je voorneemt om vroeg naar bed te gaan die avond. Heb je er dan moeite mee om dit ook daadwerkelijk te doen?

• Nee dit gaat mij prima af
  • Ik heb hier veel moeite mee
  • Mmwah misschien beland ik iets later in bed dan gepland

0 stemmers