Stel je persoonlijke vraag #23

Ja maar slav squat is wel wijder dan de asian squat daarom vind ik die makkelijker

8 likes

Zou jij willen dat het deze winter nog gaat sneeuwen/keihard vriezen?

• Ja! Laat het maar winter zijn
  • Nee! Laat het maar snel lenteweer worden

0 stemmers

Vriend stuurde toevallig vanmiddag een foto van zijn moeder die in Asian squat zit. Geloof dat ze het in die familie uren kunnen volhouden. (Mijn vriend is trouwens verre van lenig dus volgens mij heeft het daar niks mee te maken)

1 like

Ik hoef niet perse lente weer, heb alleen een bloedhekel aan sneeuw. Paar weken lang -5 met een zonnetje vind ik ook prima
Dus vriezen ja, sneeuw nee.

2 likes

Normaal echt niet, maar nu juist wel nu ik toch bijna nergens heen hoef. Kan ik lekker sneeuwwandelingen maken in m’n lunchpauzes

3 likes

Haha maar is optie 2 wel voor volwassenen? Daar kan een gemiddelde man toch niet zn benen kwijt.

Wow heftig :open_mouth: Maar dat was toen je kies er nog in zat dus? Was ie al door of nog ondergronds?

Daarbij doe je toch je benen wijd uit elkaar en bij de Asian squat tegen elkaar aan?

Ohja zei @Karl_Lagerfeld al

1 like

Ik kan het wel maar het doet pijn aan een spiertje aan de bovenkant van mijn voet?? Dat heb ik nog nooit gevoeld

Hahah en dat hij daarover wordt geĂŻnterviewd :slight_smile:
Van seks en drugs naar wholesome

1 like

Ik denk dat ik dit heel lang kan volhouden maar dan wel op mn tenen en niet met met mn voeten plat op de grond. Maar dat telt dan denk ik niet?

Nee, lifestyle

3 likes

Het is alleen niet praktisch als je het niet kunt. Anders zit het gewoon chill.

Nee @Jumpsuit, wel plat!

4 likes

Ik mis dat iedereen gewoon z’n ding doet en het daardoor rustig is in de natuurgebieden zodat ik daar kan hardlopen zonder overprikkeld te raken of route aan te moeten passen om drukte te ontwijken :upside_down_face:

5 likes

Met zweten in de club vooral dansen tot het zweet in straaltjes van mijn hoofd loopt

2 likes

Elk moment dat je wil zitten? In de Aziatische landen waar ik ben geweest zag ik regelmatig mensen zo zitten.

1 like

Ik had eerst tien dingen aangevinkt en toen kwam ik erachter dat je maar op 3 mocht stemmen haha

48 likes

In veel Aziatische landen zitten ze vaak op de grond ipv een stoel, maar dat is net wat je voorkeur heeft. (Als je echt op de grond aan een tafel zit, zitten mensen trouwens meestal in kleermakerszit, niet de squat)

Ik zou het even googlen en bij afbeeldingen kijken, dan zie je wat foto’s van wanneer mensen zo zitten!

1 like

Ik mis vacatures in de culturele sector, maar dat gaat waarschijnlijk nog heel lang duren voordat dat weer op peil is. En gewoon winkelen in winkels, bijv een fietsenmaker is al een probleem. En normaal bij mijn ouders langs kunnen ipv een week lang in quarantaine voordat ik bij ze op bezoek mag

3 likes

Boodschappen doen in Duitsland en de DM leegtrekken. :sob:

16 likes