Stel je persoonlijke vraag #23

Na 3 keer over fraaie monumentale pakhuis, fraaie studiowoning en fraaie raampartijen te hebben gelezen dacht ik: deze sowieso niet. Tot ik de onderste las :no_mouth:

14 likes

Forummmers die je taalfouten gaan verbeteren:

• Irritant / sneu / ga weg
  • Ligt eraan wie het zegt
  • Alleen aardig als er een uitleg bij zit
  • Vind ik fijn / kan ik waarderen

0 stemmers

Oh ik kan mn stem niet meer weghalen, ik weet het niet! Ik vind het eigenlijk ook irritant. (en deed het nu alleen omdat er gezegd werd dat het fijn was)

klopt, en dat gebeurt ook vrij veel. is in principe niet verboden want je mag per dag 1 persoon zien. maar wel dubieus ja haha, ben ik het zeker mee eens!

Vooral afhankelijk van de context denk ik? In een discussie sowieso not done, omdat je dan aandacht afleidt van de inhoud door te focussen op de vorm.
Als het een typfout is, vind ik het eerder onnodig, maar moest ik steeds dezelfde taalfout maken zou ik er wel graag gewezen op worden.

1 like

Ik vind de avondklok wel een lastige hoor, want er zijn al amper mensen op straat in de avond. Het is net een lange zomervakantie maar dan zonder bomvolle terrassen zo rustig is het overal.

ja daar is het voor gemaakt, maar in de praktijk brengt het niet veel :joy: hier is maar 1 politieauto die af en toe 's avonds een rondje rijdt, maar aangezien je naar buiten mag voor ontspanning kunnen ze je niet aanhouden natuurlijk. dus ja haha

1 like

Oh oops, ik dacht dat je bedoelde of je liever de tekst bovenaan hebt staan of onderaan haha huh

1 like

Vind het een beetje flauw om deze poll te maken als er zich net zoiets heeft afgespeeld hier.

1 like

Wat is daar flauw aan?

Ik heb voor eigen naam gestemd, maar plak wel de naam van mijn vriend er achter. Ben wel van plan mijn eigen naam te blijven gebruiken.

3 likes

Ik wil vriends naam streepje eigen naam.

3 likes

Ik vind het alleen fijn als iemand mij erop wijst dat die gene dan ook zegt hoe het moet. Ik ben gewoon slecht in spelling dus ik heb best vaak foutjes maar ik snap sommige dingen gewoon niet dus als iemand dan alleen het gaat verbeteren maar mij het niet uitlegt dan heb ik er nog niks aan.

Dit was bij ons, voor we trouwden, echt een ding. Ik zag de meerwaarde niet maar had er niks op tegen. Ik stond ervoor open, om iig mijn naam-zijn naam (in gebruik gewoon de mijne). Dat werd minder toen, mijn naam erbij aannemen een no go was. Toen wilde ik een legitieme reden waarom dat voor mij beter zou zijn of waarom dat voor hem veel betekent. Het eerste antwoord was “omdat het hoort”. Nou nee. Ik ben nu dus alleen mn eigen naam uit principe en dat zit m nog steeds dwars. Haha word weer helemaal boos als ik hierover na denk. Normaal zo modern en dan hierbij zo’n domme argumentatie :nerd_face:

6 likes

Ben jij wel eens flauwgevallen?

• Ja 1 keer
  • Ja meerdere malen
  • Nee nog nooit
  • Nee maar wel eens op het punt gestaan maar heb mezelf weten te redden door te gaan zitten/liggen

0 stemmers

ben je wel eens buiten bewustzijn geweest? dus echt bewusteloos, niet flauwvallen

• ja, 1x
  • ja, meerdere keren
  • nee, nog nooit

0 stemmers

Nooit zomaar. Een keer was ik knock out na een val van de trap. En een keer na bloed doneren

Rond m’n 17e viel ik om de haverklap flauw. M’n vriend was er inmiddels wel aan gewend dus als ik weer eens gestrekt lag midden op straat heeft hij regelmatig gehad dat mensen boos op hem werden omdat hij me ff in een normale positie legde en wachtte tot ik weer bij kwam :joy: Alsof het hem geen reet interesseerde hahaha

5 likes

Ik ben wel eens achterover geknald in de Cakewalk op de kermis (op die lopende band die naar boven gaat). Toen was ik even out. Sindsdien nooit meer in zo’n attractie geweest.

Meerdere keren bijna, als ik mezelf per ongeluk had gesneden ofzo (kan niet tegen bloed)

En een keer bijna bij de dierenarts. Het oog van mn hond was geamputeerd en die gehechte wond zag eruit als een rollade (met van die touwtjes) waar bloed uit kwam. Ging hij ook nog met z’n kop schudden, overal bloedspetters :confounded:. Zat ik daar in die wachtkamer met mn hoofd tussen mn benen en een glas water :sweat_smile: