Vind jij dat jus bij een stamppot hoort?
- Nee, ik eet het zonder jus
- Ja ik vind dat dat erbij hoort
- Geen mening/maakt me niet uit
0 stemmers
Mijn ex wilde altijd per se een hele plens jus. Ik vind dat zo’n overheersende smaak.
Vind jij dat jus bij een stamppot hoort?
0 stemmers
Mijn ex wilde altijd per se een hele plens jus. Ik vind dat zo’n overheersende smaak.
Oh ja, dat was ik. Mijn mening is nog steeds hetzelfde, had alleen nog niet gestemd
Ja 5 min koken en dan bij de aardappels stampen. Heb het altijd al gekookt gegeten, mn ouders en mijn oma maken het ook altijd zo.
En ja er moet echt jus bij en ook spekjes, anders vind ik het al de helft minder lekker
Oh ik vind dat knapperige van de andijvie juist lekker! En idd wel spekjes maar weer geen jus. Mn zwager wil er zilveruitjes enzo bij.
Ja ik vind dat knapperige inderdaad heerlijk! Ik probeer zo min mogelijk vlees te eten, dus ik vervang de spekjes tegenwoordig voor geroosterde cashew- of pecannoten, ook heel erg lekker!
Dat is echt wel dé (irritante) reactie op dit forum op corona en mensen die het lastig vinden ermee te dealen. Proberen niks van aan te trekken. Ieder heeft weer anders praten qua wonen van familiekring (en in welke conditie ze zijn), hebben van huisgenoten (en ook werk, partners, bezigheden, of je al een introverte huismus bent ed). Wat het voor de één peanuts maakt en voor een ander moeilijk(er).
Dat gaat trouwens toch niet te handhaven zijn. Genoeg mensen die tijdelijk ergens anders verblijven en dan op grond van “huisadres” de regels overtreden. En alsof auto’s aan de kant worden gezet op een autoweg. Helemaal geen capaciteiten voor en te veel uitzonderingen.
Ach, ik zou me persoonlijk ook niet zo druk maken om andere mensen. Ik houd me keurig aan de regels, en als er een avondklok komt, hell al komt er een middagklok en wordt mijn deur dichtgetimmerd. Ik houd me er wel aan. Ik vind het alleen nog steeds kut en zal er ook over klagen. Boeiend. Mag ik even zelf bepalen of ik het lastig vind? Ik weet alleen ook wel dat er een bigger picture is, dus zal nooit schijt eraan hebben. Maar klagen lucht gewoon op
Kaas erdoor is ook heerlijk, als je dat wel eet. Niet knapperig, wel heel lekker ipv spekjes.
In amsterdam is ook nooit een avondklok geweest. Er waren wel ooit geruchten dat die er zou komen, maar is niet gebeurd.
hier is al sinds november aan avondklok. nu zelfs een totaal uitgangsverbod met als uitzonderingen boodschappen doen, naar de dokter/medische zorg, iemand in nood helpen, zorg voor (huis)dieren, individuele sport in de buitenlucht en ontspanning voor lijf en leden. dus je mag nog wel na 20u een rondje wandelen en om 23u je hond uitlaten
Nice! Dankjewel voor het uitschrijven
Ik krijg deze theepot voor mn verjaardag. Die is al besteld alleen ik kom er net achter dat er 16 kleuren zijn. Ik had geen idee.
Welke kleur zou jij kiezen?
0 stemmers
Zelf is dus deze besteld ik dacht dat er maar 1 kleur was maar ik denk dat ik deze alsnog zou kiezen.
Oh en die witte is gewoon crème kleurig echt stom.
Ik denk ook niet dat maximaal 15 km zou werken, maar dat ze dan beter een provincie of een gemeente kunnen afsluiten waar heel veel gevallen zijn.
Al zou daar dan natuurlijk de winkels bevoorraad moeten worden, maar dan kunnen in ieder geval de toegangswegen in de gaten worden gehouden ofzo?
Ik denk eerlijk gezegd dat er beter een verplicht thuiswerken (tenzij het niet anders kan) regel moet komen, dat kan ook goed worden gehandhaafd, en met hoge boetes is dat wel effectief. Bij mij wordt slechts deels thuisgewerkt, met als enige argument dat de telefoon moet worden aangenomen en de post moet worden verwerkt. Snap ik wel, maar telefoons kun je 100% doorschakelen en voor post e.d. heb je ook maar 1-2 mensen nodig, afhankelijk van hoe groot het bedrijf is natuurlijk. En er zullen nog veel meer bedrijven zijn die onnodig personeel op locatie hebben zitten
Waarschijnlijk gaan alle hondeneigenaars dan weer klagen en dan wordt er een uitzondering gemaakt, zo gaat dat bij ons ja
Ik heb een Bredemeijer theepot in chroom (ander model) en daar zit altijd aanslag van waterdruppels en vingerafdrukken op. Ik zou dus een andere kleur kiezen.
Edit: hij lekt trouwens ook onwijs. Hoop dat dat bij die van jou niet zo is.
Ik ben ZZP’er en 30 jaar oud. En om het een beetje algemeen te houden, mijn werkzaamheden zijn vooral het nabewerken van fotoreportages.
Zeker! Een ‘blok’ met kantoren loop je in een dagje wel langs met 2 man denk ik, dan heb je toch al een hoop bedrijven te pakken die onnodig op locatie werken. Maar misschien denk ik te positief hoor
Dat is wat wij nu hebben, als je naar je werk moet dan moet je een attest op zak hebben. De telewerkpolitie( ik noem ze even zo) voeren dan controles uit en vragen naar de reden van je aanwezigheid en controleren of de maatregelen ook hier gerespecteerd worden( attest, bijhebben van mondmasker, dragen als je je werkplek verlaat, 1,5m respecteren, aanwezigheid van ontsmettingsgel)
Ik en mijn collega (2 van de 50) zijn hier nu op kantoor omdat we opnames organiseren met analisten van een ander team. Dit kan niet van thuis worden gedaan.
Mijn werkgever riskeert hoge boetes als de maatregelen niet gerespecteerd worden.
Oh nee dat zou echt kut zijn. Ik wacht het ff af totdat ie binnen is en anders ga ik voor grijs.