Stel je persoonlijke vraag #23

Aardappelen apart koken voor de puree en in een apart pannetje spinazie a’la crème koken (gewoon die blokjes uit de vriezer) en die achteraf bij de puree mengen. Lekker easy!

1 like

Oh ja, en dit was het heerlijkste gevoel dat ik ooit gehad heb. Ik werd wel halverwege opgevangen, dus het voelde als wegzakken in een heel donker, diep kussen. Kan er nog van dromen :heart:

Ik heb mijn eigen naam gehouden. Het liefst wilde ik mijn naam-zijn naam maar onze namen bij elkaar zijn echt heel raar dus dan maar zo.

Mijn vriend en ik zijn allebei gehecht aan onze eigen naam, maar niks geen verbinding in de namen vinden we ook niet leuk dus we zouden allebei eigennaam-naampartner doen.

Ik wil graag m’n eigen naam houden
en mijn vriend vindt mijn naam heel mooi en wil die dus naast zijn eigen naam haha.
Eventuele kinderen krijgen onze beide namen (dus dubbele naam).

Ik kan niet tegen bloed. Toen ik een opleiding deed iets met biologie viel ik wel eens flauw in de les. Ook 2 keer op stage. Gelukkig was iedereen altijd heel aardig en werd er nooit raar op gereageerd.

Ik ben als kind meermaals van de trap gevallen met als resultaat vier keer een gat in mijn hoofd (hopelijk word ik nooit kaal). En ik ben ook een keer in de speeltuin van een klimrek afgevallen, met mijn kin op een paaltje. Sowieso viel ik ook erg vaak flauw, we zijn er nooit achter gekomen waarom. Ik ben in totaal denk ik een keer of 5 echt buiten bewustzijn geweest, die keer in de speeltuin was wel het ergste. Gelukkig kan ik tegenwoordig wel normaal traplopen.

1 like

Heb je liever dat het heel erg koud is buiten of dat het heel erg warm is? (Denk aan vriezen en boven de 30 graden)

• Liever heel erg koud
  • Liever heel erg warm
  • Ik vind het beide wel prima eigenlijk

0 stemmers

Ik spaar stenen (niet gek in combi met mn opleidin toch haha) en festivalmuntjes, want die plak ik in mn fotoboek :redface:

3 likes

Nav Clay in 13 reasons why:

Is Hannah, de hoofdpersoon, een kutpersoonlijkheid?

• Ja enorm
  • Ja best wel
  • Ja redelijk
  • Mwah best wel
  • Nee?

0 stemmers

Ik vind dat maar 1 persoon de tape verdiende en de rest was gewoon tiener en zij echt een manipulatief kutwijf

7 likes

Voor mensen met een partner, weten zij codes van

• Je telefoon
  • Je streamingdienst (Netflix etc)
  • Je computer/laptop
  • Je email
  • Je pinpas
  • Je online bankomgeving
  • Niets van dit alles

0 stemmers

Je mot 'm ff meerkeuze maken!

1 like

Dat laatste mag in Nederland toch niet? Of wonen jullie ergens anders

4 likes

Hij mag het allemaal van me weten maar onthoud het niet haha. Dus daarom niet op alles gestemd.

2 likes

Mijn pinpas alleen, van mijn email en telefoon enzo mag hij gerust mijn wachtwoord maar heeft hij nog nooit gevraagd of nodig gehad :blush:

Ja gut in theorie zou hij alles moeten weten omdat ik het hem regelmatig vertel als hij weer is vergeten wat het nou was.

En toch moet hij het iedere keer vragen.

4 likes

Woon je in NL of ergens anders? Want in NL kan dat helaas niet, je kind een dubbele naam geven.

Ben nogal gepassioneerd over dit onderwerp haha. Dit wilde ik namelijk ook. Heb er wel de petitie voor getekend om het mogelijke te maken, maar ben bang dat dat voor ons al te laat is.

5 likes

Hij weet mijn wachtwoorden en codes nog beter dan ik zelf :joy:

1 like

En @360

O jezus ik ging ff googelen en dat kan idd niet! Wat stom zeg. Hoe de fuck komen we hier dan bij! Mm. Wat jammer

Ik deel je passie haha, ik vind het echt jammer dat dit niet kan in Nederland. In België mag het bijvoorbeeld al wel, ben benieuwd wanneer Nederland volgt. Mijn vriend is Belgisch en ik zou serieus overwegen om in België te bevallen zodat ze een dubbele achternaam kunnen krijgen. :face_with_hand_over_mouth:

5 likes