Misschien meer om het hangen op straat tegen te gaan? Anders snap ik het nut ook niet haha
Dat onderste klinkt echt als een rpg verhaal die je vroeger op gosupermodel las
Hahahaa gosupermodel wat mis ik dat:cry:
Die onderste
Heeft die makelaar bouquetroman ambities?
Boven, behalve dan dat we hier geen grachten maar diepen hebben
Hahaha ik ken het onderste kantoor. Zo vreselijk, ze doen dit vaker (misschien wel altijd, dat heb ik niet gecheckt).
Tot zover het idee dat er alleen nuchtere mensen in de Achterhoek wonen.
Na de 1e regel wist ik al waar mijn stem naar zou gaan. Die onderste is na de 1e regel al niet meer te redden
Heb je een recept? Of is het gewoon spinazie na behoefte toevoegen en meekoken?
Hahhaaha die tweede, daar werkt een wannabe schrijver die hoopt dat een uitgever dit leest en denkt ‘zo daar zit een verborgen talent!’
Na 3 keer over fraaie monumentale pakhuis, fraaie studiowoning en fraaie raampartijen te hebben gelezen dacht ik: deze sowieso niet. Tot ik de onderste las
Forummmers die je taalfouten gaan verbeteren:
- Irritant / sneu / ga weg
- Ligt eraan wie het zegt
- Alleen aardig als er een uitleg bij zit
- Vind ik fijn / kan ik waarderen
0 stemmers
Oh ik kan mn stem niet meer weghalen, ik weet het niet! Ik vind het eigenlijk ook irritant. (en deed het nu alleen omdat er gezegd werd dat het fijn was)
klopt, en dat gebeurt ook vrij veel. is in principe niet verboden want je mag per dag 1 persoon zien. maar wel dubieus ja haha, ben ik het zeker mee eens!
Vooral afhankelijk van de context denk ik? In een discussie sowieso not done, omdat je dan aandacht afleidt van de inhoud door te focussen op de vorm.
Als het een typfout is, vind ik het eerder onnodig, maar moest ik steeds dezelfde taalfout maken zou ik er wel graag gewezen op worden.
Ik vind de avondklok wel een lastige hoor, want er zijn al amper mensen op straat in de avond. Het is net een lange zomervakantie maar dan zonder bomvolle terrassen zo rustig is het overal.
ja daar is het voor gemaakt, maar in de praktijk brengt het niet veel hier is maar 1 politieauto die af en toe 's avonds een rondje rijdt, maar aangezien je naar buiten mag voor ontspanning kunnen ze je niet aanhouden natuurlijk. dus ja haha
Oh oops, ik dacht dat je bedoelde of je liever de tekst bovenaan hebt staan of onderaan haha huh
Vind het een beetje flauw om deze poll te maken als er zich net zoiets heeft afgespeeld hier.
Wat is daar flauw aan?
Ik heb voor eigen naam gestemd, maar plak wel de naam van mijn vriend er achter. Ben wel van plan mijn eigen naam te blijven gebruiken.