Stel je persoonlijke vraag #23

Je mot 'm ff meerkeuze maken!

1 like

Dat laatste mag in Nederland toch niet? Of wonen jullie ergens anders

4 likes

Hij mag het allemaal van me weten maar onthoud het niet haha. Dus daarom niet op alles gestemd.

2 likes

Mijn pinpas alleen, van mijn email en telefoon enzo mag hij gerust mijn wachtwoord maar heeft hij nog nooit gevraagd of nodig gehad :blush:

Ja gut in theorie zou hij alles moeten weten omdat ik het hem regelmatig vertel als hij weer is vergeten wat het nou was.

En toch moet hij het iedere keer vragen.

4 likes

Woon je in NL of ergens anders? Want in NL kan dat helaas niet, je kind een dubbele naam geven.

Ben nogal gepassioneerd over dit onderwerp haha. Dit wilde ik namelijk ook. Heb er wel de petitie voor getekend om het mogelijke te maken, maar ben bang dat dat voor ons al te laat is.

5 likes

Hij weet mijn wachtwoorden en codes nog beter dan ik zelf :joy:

1 like

En @360

O jezus ik ging ff googelen en dat kan idd niet! Wat stom zeg. Hoe de fuck komen we hier dan bij! Mm. Wat jammer

Ik deel je passie haha, ik vind het echt jammer dat dit niet kan in Nederland. In België mag het bijvoorbeeld al wel, ben benieuwd wanneer Nederland volgt. Mijn vriend is Belgisch en ik zou serieus overwegen om in België te bevallen zodat ze een dubbele achternaam kunnen krijgen. :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Hahahah ja snap dat dit super kut klinkt sorry :joy:

1 like

Moët-Chandon? :champagne:

2 likes

Hij ‘weet’ alles, hij onthoudt niks. Ik kan het 100 keer zeggen en nog moet ie me bellen als ie ergens in moet.

5 likes

Ik dacht huh, dit mag toch? Ik ken genoeg Spaanse meiden die dat hebben.

Maar dan mag het blijkbaar alleen, als je een ouder hebt uit dat land waar het gebruikelijk is.
Niet met twee Nederlandse ouders.
Stom zeg

N.a.v. discussie in het beutyblogtopic. Voel jij bij het aantrekken van een panty verschil als je benen wel of niet geschoren zijn?

• Ja, groot verschil
  • Ja, een beetje verschil
  • Nee
  • Nvt (ik scheer nooit/draag nooit panty’s)

0 stemmers

Ik zag laatst dat bepaalde buitenlandse bloggers dit gekregen hadden voor hun kinderen als #spon. Een pluche paard waarop je kan zitten en door het maken van galopperende bewegingen kom je ermee vooruit. Zou jij dit als kind leuk gevonden hebben?

• Ja, waarschijnlijk wel
  • Misschien
  • Nee,absoluut niet
  • Ik vind het nu nog wel grappig eruit zien
  • Dit is meer iets uit South Park
  • Te Amerikaans
  • Doe mij maar een Furby of stepje

0 stemmers

@Spaarlamp dit was jouw droom

2 likes

Dit heb ik toen in een winkelcentrum in Duitsland gezien. Kon je zo’n ding huren en door het centrum hobbelen. Zelf zou ik het denk ik wel leuk hebben gevonden, maar mijn vader vindt dat soort dingen doodeng.
Ik had vroeger ook een hobbelkoe die hij wegdeed :rofl:

2 likes

Dit is nog steeds mijn droom :heart_eyes:

6 likes

Als ik dus ooit een volwassen versie vind moet ik die sturen naar huize Spaarlamp. :sunglasses:

2 likes

Heb je wel eens een filet-o-fish bij de McDonalds gegeten?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

En wat vond je ervan?