Ik wil vriends naam streepje eigen naam.
Ik vind het alleen fijn als iemand mij erop wijst dat die gene dan ook zegt hoe het moet. Ik ben gewoon slecht in spelling dus ik heb best vaak foutjes maar ik snap sommige dingen gewoon niet dus als iemand dan alleen het gaat verbeteren maar mij het niet uitlegt dan heb ik er nog niks aan.
Dit was bij ons, voor we trouwden, echt een ding. Ik zag de meerwaarde niet maar had er niks op tegen. Ik stond ervoor open, om iig mijn naam-zijn naam (in gebruik gewoon de mijne). Dat werd minder toen, mijn naam erbij aannemen een no go was. Toen wilde ik een legitieme reden waarom dat voor mij beter zou zijn of waarom dat voor hem veel betekent. Het eerste antwoord was âomdat het hoortâ. Nou nee. Ik ben nu dus alleen mn eigen naam uit principe en dat zit m nog steeds dwars. Haha word weer helemaal boos als ik hierover na denk. Normaal zo modern en dan hierbij zoân domme argumentatie
Ben jij wel eens flauwgevallen?
- Ja 1 keer
- Ja meerdere malen
- Nee nog nooit
- Nee maar wel eens op het punt gestaan maar heb mezelf weten te redden door te gaan zitten/liggen
0 stemmers
ben je wel eens buiten bewustzijn geweest? dus echt bewusteloos, niet flauwvallen
- ja, 1x
- ja, meerdere keren
- nee, nog nooit
0 stemmers
Nooit zomaar. Een keer was ik knock out na een val van de trap. En een keer na bloed doneren
Rond mân 17e viel ik om de haverklap flauw. Mân vriend was er inmiddels wel aan gewend dus als ik weer eens gestrekt lag midden op straat heeft hij regelmatig gehad dat mensen boos op hem werden omdat hij me ff in een normale positie legde en wachtte tot ik weer bij kwam Alsof het hem geen reet interesseerde hahaha
Ik ben wel eens achterover geknald in de Cakewalk op de kermis (op die lopende band die naar boven gaat). Toen was ik even out. Sindsdien nooit meer in zoân attractie geweest.
Meerdere keren bijna, als ik mezelf per ongeluk had gesneden ofzo (kan niet tegen bloed)
En een keer bijna bij de dierenarts. Het oog van mn hond was geamputeerd en die gehechte wond zag eruit als een rollade (met van die touwtjes) waar bloed uit kwam. Ging hij ook nog met zân kop schudden, overal bloedspetters . Zat ik daar in die wachtkamer met mn hoofd tussen mn benen en een glas water
Aardappelen apart koken voor de puree en in een apart pannetje spinazie aâla crème koken (gewoon die blokjes uit de vriezer) en die achteraf bij de puree mengen. Lekker easy!
Oh ja, en dit was het heerlijkste gevoel dat ik ooit gehad heb. Ik werd wel halverwege opgevangen, dus het voelde als wegzakken in een heel donker, diep kussen. Kan er nog van dromen
Ik heb mijn eigen naam gehouden. Het liefst wilde ik mijn naam-zijn naam maar onze namen bij elkaar zijn echt heel raar dus dan maar zo.
Mijn vriend en ik zijn allebei gehecht aan onze eigen naam, maar niks geen verbinding in de namen vinden we ook niet leuk dus we zouden allebei eigennaam-naampartner doen.
Ik wil graag mân eigen naam houden
en mijn vriend vindt mijn naam heel mooi en wil die dus naast zijn eigen naam haha.
Eventuele kinderen krijgen onze beide namen (dus dubbele naam).
Ik kan niet tegen bloed. Toen ik een opleiding deed iets met biologie viel ik wel eens flauw in de les. Ook 2 keer op stage. Gelukkig was iedereen altijd heel aardig en werd er nooit raar op gereageerd.
Ik ben als kind meermaals van de trap gevallen met als resultaat vier keer een gat in mijn hoofd (hopelijk word ik nooit kaal). En ik ben ook een keer in de speeltuin van een klimrek afgevallen, met mijn kin op een paaltje. Sowieso viel ik ook erg vaak flauw, we zijn er nooit achter gekomen waarom. Ik ben in totaal denk ik een keer of 5 echt buiten bewustzijn geweest, die keer in de speeltuin was wel het ergste. Gelukkig kan ik tegenwoordig wel normaal traplopen.
Heb je liever dat het heel erg koud is buiten of dat het heel erg warm is? (Denk aan vriezen en boven de 30 graden)
- Liever heel erg koud
- Liever heel erg warm
- Ik vind het beide wel prima eigenlijk
0 stemmers
Ik spaar stenen (niet gek in combi met mn opleidin toch haha) en festivalmuntjes, want die plak ik in mn fotoboek
Nav Clay in 13 reasons why:
Is Hannah, de hoofdpersoon, een kutpersoonlijkheid?
- Ja enorm
- Ja best wel
- Ja redelijk
- Mwah best wel
- Nee?
0 stemmers
Ik vind dat maar 1 persoon de tape verdiende en de rest was gewoon tiener en zij echt een manipulatief kutwijf
Voor mensen met een partner, weten zij codes van
- Je telefoon
- Je streamingdienst (Netflix etc)
- Je computer/laptop
- Je email
- Je pinpas
- Je online bankomgeving
- Niets van dit alles
0 stemmers