Stel je persoonlijke vraag #23

Krekels heb ik ook eens gegeten en vond ik een hele goede snack, en meelwormen lijken me serieus echt heel erg lekker! Ik geloof dat die scène uit De leeuwenkoning waarin Timon en Pumbaa die insecten eten me voor altijd heeft beïnvloed, ik vind het idee totaal niet vies.

3 likes

De enige insecten die ik wil eten zijn uit de ijsjes van Timon en Pumba, die waren zo lekker :sob:

33 likes

Hebben jullie geen royal-o-Fish dan? Veel lekkerder vind ik.

Voor welke cold case zou je willen dat die wordt opgelost?

• Jonbenét Ramsey
  • Elisa Lam
  • Ik ken beide zaken niet
  • Beide boeit mij niet

0 stemmers

Dat zegt me niets! Ze hadden onder vis alleen de filet-o-fish op het menu staan, wat is de royal dan precies?

Allebei!

13 likes

Voor Jonbenét verdenk ik nog steeds haar broer. Maar bij Elisa Lam (toevallig vandaag weer een podcast over geluisterd) is het zooo een vaag verhaal

1 like

Ja daarom heb ik Elisa ook gekozen omdat dat echt een raar verhaal is met die zware deksel en dat hotel überhaupt al met al die doden.

7 likes

Sowieso Elisa Lam, kan dat gewoon niet loslaten in m’n hoofd, zeker niet met die creepy video erbij

2 likes

Die is zoooo lekker maar niet in Nederland verkrijgbaar :sob:

1 like

Ik was 22 toen ik mn eerste grijze haren vond en ik ben nu 25 en het zijn er al veel meer :sob: Het valt ook best op omdat ik donker haar heb. En ik vind vooral de opmerkingen van anderen irritant. Laatst zei een jongen van werk ook: omg, je moet echt je haar gaan verven hoor. Uhm hjb, ik moet helemaal niks???

4 likes

Ja, echt een kut opmerking he. En vervolgens ging hij aan andere collega’s vertellen dat ik grijs haar heb en er dom over lopen doen. Echt een sukkel

T R I E S T er zijn veel belangrijkere dingen om je druk over te maken @jongeman zoals de toeslagenaffaire en waar je op gaat stemmen dit jaar

21 likes

Oh ja, hiervan had ik de granola waarin meelwormen waren verwerkt. Ik vond het toch een beetje muffig/raar smaken, maar dat zat vooral tussen m’n oren denk ik.

1 like

Ik ook niet, heb er nu ook weer helemaal de kriebels van. Zo creepy!

1 like

Ander broodje, met sesamzaadjes. Er zit sla en komkommer op en de saus is denk ik ook anders. Ik verkies alleszins de royal-o-fish (België).

1 like

Het is sowieso die broer, het moet wel dat die hele familie hier vanaf wist met dat briefje. Of het is natuurlijk Katy Perry

2 likes

Hahah de katy perry theorie blijft hilarisch :joy:

1 like

Voor de mensen die samenwonen, wie staat er doordeweeks meestal eerder op uit bed?

• Ik
  • Mijn partner
  • Het is echt 50/50
  • We staan altijd tegelijk op

0 stemmers

En in het weekend?

• Ik
  • Mijn partner
  • 50/50
  • We staan tegelijk op

0 stemmers

Ik zou langer kunnen slapen maar ik ga er gewoon tegelijk uit want ben toch al wakker geworden van haar wekker en daarna kan ik niet meer slapen.