Stel je persoonlijke vraag #23

Ik vind het zonde van mijn geld als ik iets heb gekocht wat ik achteraf niet leuk vond en nooit heb gedragen, maar niet van het kledingstuk zelf want ik doneer alles wat nog in goede staat is.
Heb wel soms dat ik zomerkleding opruim en bij mezelf denk ‘even afwachten of ik dit volgende zomer wel draag en anders doe ik het echt weg!’ maar dan 3x op een rij lol

4 likes

Ik vind het juist zonde om dingen ongedragen in de kast te laten liggen, dan heb ik juist liever dat iemand anders er nog plezier van kan hebben dus ik verkoop het of breng het naar de kringloop. Dat vind ik minder zonde dan het gewoon laten liggen rotten.

3 likes

Ik haat voice memo’s, een vriend van mij stuurt die af en toe midden in een getypt gesprek en dan zit ik van “?? Die drie zinnen had je ook kunnen typen”

7 likes

Wordt echt een drama als ik ooit weer moet gaan forenzen en vroeg opstaan enzo, leid nu echt een luxeleven. Ik sta om 9 uur ofzo op. De mogelijkheid tot thuiswerken gaat sowieso mee in de onderhandelingen bij een volgende baan.

4 likes

Ik heb afgelopen zomer een kledingswap georganiseerd met een stuk of 8 vriendinnen.
Iedereen zijn kleding mee laten nemen, en ik zorgde voor wijn en borrelhappen. En vriend de deur uitgestuurd zodat we gewoon in de woonkamer konden passen.
Geen regels over hoeveel je moest inbrengen en mocht meenemen, maar gewoon lekker passen en proberen. Alles wat uiteindelijk tóch geen nieuwe eigenaar kreeg, heb ik in mijn auto gegooid en naar zo’n kledingbak gebracht, zodat mijn vriendinnen niet weer met volle tassen terug naar huis hoefden.

Het was echt top en echt een aanrader! Want ik had ook een paar kledingstukken die ik echt nog wel mooi vond maar toch niet meer droeg en dan ben ik blij dat ze een nieuwe eigenaar hebben :grinning:

10 likes

ik vind voiceberichten echt chill vaak, stuur ze zelf ook veel
maar laatst stuurde een vriendin er een van 17!!! minuten, toen dacht ik wel wow oke dit ga ik dan maar als een soort podcast beluisteren tijdens het bakken. ik moest ook echt kijken van huh is dit nou de tijd waarop ze deze stuurt of is dit daadwerkelijk de lengte van het voicebericht??

2 likes

Het was een heel gedetailleerd verslag van een date, dat zou je natuurlijk niet zo snel typen
heb ook niet alles even aandachtig beluisterd hoor, moest wel lachen hoeveel ze op de details inging hahaha

2 likes

Telt het dat ik laatst met mijn oververmoeide hoofd mn karretje een stellage met paprika’s omver reed :sob:

3 likes

Ja dit zou ik dus nog lastiger vinden, want als ik dan mijn vriendinnen in mijn kledingstukken zou zien lopen en het leuk staat dan zou ik dus extra balen dat ik het weggedaan heb. Klinkt wel erg misgunnend eigenlijk zo haha.

Ruikt jouw urine ook anders als je koffie hebt gedronken?
  • Ja
  • Nee
  • Ik drink geen koffie

0 stemmers

Als je op de koffie - urine vraag ja hebt gezegd:

Heb je daar dan ook last van bij asperges?

• Ja, mijn plas stinkt dan naar asperges
  • Nee nergens last van
  • Bij asperges wel anders, maar bij koffie niet (de ik wil stemmen optie)
  • bij beiden geen echt verschil

0 stemmers

En bij rode bieten een kleurverschil?

• Ja, roodachtige plas
  • Nee, gewoon normaal

0 stemmers

Edit: kut, wilde niet anoniem maar nu zijn er al stemmers
Toch aangepast, opnieuw

ah joh zes maar, kan best die poll opnieuw maken hoor

1 like

Ik voel me net een student, rol echt om 8:55 uit mn bed, ff ontbijt maken om bij mn laptop op te eten en dan beginnen met werken

1 like

Mn standaarden voor hoe ik in calls zit wordt ook steeds lager.
In maart zat ik nog gewoon in blouse en pantalon, in mei werd dat een specifieke dagjoggingbroek en blouse. Altijd m’n haar gekruld en make up gedaan.
Inmiddels is het de pyjamabroek waar ik in sliep, een trui van de stapel die nog niet te verkreukt is, geur is geen criterium want ze ruiken me toch niet. Mn haar is op z’n hoogst geborsteld en make up fuck no.

32 likes

Haha random vraag maar geen idee waar het moet dus ik stel het maar hier want poll. Merken jullie verschil tussen chocomel (het merk) of huismerk chocolademelk?

• Drink ik nooit
  • Ik koop alleen maar huismerk dus geen idee
  • Ik koop alleen maar chocomel dus geen idee
  • Ja huismerk is lekkerder
  • Ja chocomel is lekkerder

0 stemmers

En ik hoor jullie bijna denken heh Fenayi waarom deze random vraag? Nou ik kocht steeds huismerk maar ik kocht van de week chocomel en dat smaakte gewoon nog veel lekkerder maar ik vraag me af of het beetje tussen mijn oren zit want merk of dat meer mensen het zo ervaren haha.

Niet alleen influencers hebben zo’n code, ik heb die ook, dat is gewoon vanuit de beleggingsmaatschappij om meer beleggers aan te trekken

Ik vind chocomel naar vla smaken. Ik heb dan liever een ander merk of van Jumbo de volle chocolademelk

1 like

Promotie voor beleggingsproducten vind ik slechts bij uitzondering oke.

1 like

Moet jij je uren bijhouden tijdens je werk?

• Ja, elke minuut moet declarabel zijn
  • Ja, maar niet tot op de minuut
  • Nee, als ik m’n werk maar af heb
  • Nvt

0 stemmers

Ik heb op dit moment twee banen (allebei deeltijd) en bij eentje moet ik tijdschrijven in een excelbestandje en dan moet je in ieder geval gewoon netjes uitkomen. Vind het echt verschikkelijk (ga binnenkort stoppen en dit is ook een grote reden daarvoor). Eén van mijn collega’s houdt het op de minuut bij, ik word al gestress als ik naar haar overzichten kijk. Bij m’n andere werk hoef ik dat totaal niet, zolang ik m’n dingen maar uitvoer en dat is zoveel fijner.

Edit: één onderdeel van dat excellijstje is dan dus ook weer ‘tijdschrijven’. Wat een verspilling. Ik zet daar nu altijd een standaard getal neer, wil het eigenlijk heel hoog zetten als rebellie maar ben toch not te braaf. Maar haalt wel echt al mijn werkgeluk uit m’n dag.

3 likes