Ik heb m’n poll verwijderd zodat ik in jouw poll kan stemmen dat ik iets aardigs voor een vreemde heb gedaan.
Het jaar is pas 2 weken bezig. Het enige aardige wat ik nog heb kunnen doen is mensen in de supermarkt niet verrot schelden.
Ja, dit is verduidelijk een middenvilla en als er 1 steen aan de zijkant niet vastzit aan een buur is het vrijstaand!!!1!1
Wel mega kut dat je dan altijd die stress hebt om positief te testen. Kijk je maandenlang uit naar een festival, test je positief en moet je terug naar huis.
Ja joh, sta je eerst ook nog eens 3 uur in de rij met al je zooi op je rug, in de brandende zon, horror
Zou beter zijn als ze 2 ingangen maken; links voor gevaccineerden en rechts voor niet gevaccineerden, alleen zij moeten dan verplicht testen
- Fucking irritant
- Wel grappig
- Vervelend
- Aandoenlijk
- Alleen acceptabel als het ouderen zijn
- Dat doe ik zelf wel eens
- Daar ben ik wel eens tegenaan geknald
- Vind ik niet erg
- Maken me boos
- Moet ik wel om lachen
- Heb ik nog nooit meegemaakt
- Geef ik een duw
- Blijf ik rustig even op wachten (wel lastig op een roltrap
)
- Daar heb ik geen mening over
- Heb ik eens ruzie mee gemaakt
- Spreek ik hier vriendelijk op aan/vraag of ik er even langs mag
- Iets anders
0 stemmers
Nou ja vriendelijk… laten we zeggen vriendelijk met zeker een scherpe ondertoon van opsodemieteren
Als ik dit een x niet doe en ik val he… ik bel de politie en geef jou de schuld.
Ahw mijn moeder heeft ooit eens gehad toen ze in haar lange gewaden periode zat dat haar rok ooit eens bleef hangen in de roltrap van de v&d. Stond ze daar in haar ondergoed aan dat ding te trekken. Zoo kut.
Ok heeft niets met de vraag te maken, maar moest eraan denken
Ohhh noo
Ik heb dit een keer op Schiphol met m’n schoenveter gehad, ging onderaan op m’n bek en vijf mensen moesten me helpen met opstaan en m’n schoen uit die roltrap trekken
Ik moest dus ook gelijk denken aan mijn moeder die in haar lievelingsjurk bleef haken tussen de roltraptreden, maar dat mijn vader door snel handelen gewoon de onderkant kapot heeft gescheurd.
Echt de hel dat je in je ondergoed in de winkel staat Sowieso de dag dat ik dan een afzichtelijke onderbroek heb aangetrokken.
Ja mijn moeder was dus alleen met haar twee kleine kinderen, geen snel handelen door mij of mijn broertje dus! Ik weet nog wel dat iemand anders probeerde te helpen, maar het was echt heel kut. Was een hele elastische rok, dus die werd gelijk meegetrokken. En dat ze inderdaad een vrij onflatteuze witte slip aanhad.
Little house on the Prairie is weer dagelijks op tv. Echt leuk, zo kneuterig
- Leuk!
- Stom
- Nog nooit gezien
- Ik ken het niet
- Anders
0 stemmers
Niet leuk of stom, maar neutraal
Nieuwbouw gekocht dus vaste prijs. En ons oude huis hebben we net iets onder de vraagprijs verkocht nadat hij bijna 9 maanden te koop heeft gestaan (lang verhaal; was verkocht, maar die mensen lagen in scheiding dus ging niet door, toen Corona en heeft het dus heel lang geduurd). Dus heel lang dubbele lasten gehad, maar uiteindelijk alsnog wel met teringveel winst verkocht dus op veel stress na zijn er er heel goed uit gekomen.
Oja kan ook nog hahaha
toen ik in china was heb ik regelmatig gezien dat mensen met een hupje de roltrap op of af sprongen Misschien dat proberen?
Ik geef geen garanties op succes
Een wandeling in de sneeuw lijkt me heerlijk, maar ik heb nog geen sneeuwvlok gezien deze winter.
Ik las het verkeerd haha, ik vind het prima als mijn buren om 22:00 bij me aanbellen, maar ik zou zelf tot 20:30 uur bij mijn buren aanbellen denk ik.