Recept svp. Groetjes chocolademelk verslaafde.
Stel we mogen straks weer naar concerten, festivals en theaters enzo, maar er zijn wel een paar regels. Je moet:
Bij aanvang een sneltest doen
- Geen probleem
- Nee liever niet
0 stemmers
Tijdens je bezoek een mondkapje dragen
- Geen probleem
- Nee liever niet
0 stemmers
Na een festival/concert/theatervoorstelling 10 dgn in quarantaine
- Geen probleem
- Nee liever niet
- Zou ik alleen doen bij een festival
- Zou ik alleen doen bij een concert of theatervoorstelling
- Een enkele keer heb ik het er wel voor over, maar ik zou dan wel minder van zulke uitjes doen
0 stemmers
Ik wacht liever tot alles weer goed voorbij is dan dat ik nu allemaal dingen moet doen voor een half leuke avond.
Het mag in ieder geval weer van de overheid, of bedoel je dat alles weer helemaal ânormaalâ is
misschien is dit wel het nieuwe normaal
Ik vertrouw anderen echt niet genoeg om dit zo aan te pakken eerlijk gezegd.
Ik bedoel zeg maar weer normaal zonder afstand en monkapjes enzo haha.
Als dit het nieuwe normaal is word ik kluizenaar.
Als iedereen met een positieve sneltest niet wordt toegelaten en de positief geteste mensen een mondkapje dragen en ikzelf (en een groot deel) gevaccineerd is, zou ik me wel redelijk veilig voelen denk ik.
@Soy.peor misschien kun je dan je 65e verjaardag vieren op een festival.
Ja nee als ik gevaccineerd ben mag iedereen weer over me heen hoesten.
Maar zonder dat: sneltesten vertrouw ik niet en dat mensen de quarantaineplicht opvolgen ook niet haha.
Ja same, ik kan niet ontspannen genieten van mijn avondje uit in deze tijd, en dat is wel waarom ik het doe dus als het zo moet dan wacht ik liever tot het helemaal veilig kan en ik weer onbezorgd kan genieten ervan. Ik zou het zelf geen probleem vinden om een test te doen, maar die sneltesten zijn negatief niet betrouwbaar genoeg volgens artsen dus daar zou ik dan niet met een gerust hart op een evenement zijn als dat de maatstaf is.
Ik ga denk ik 1 keer in de 3 maanden naar zoiets, dus wil dan best in quarantaine als ik daarvoor in ruil een leuk uitje heb.
Echt in een excel? Er zijn zooooveel handige appjes waarmee het je geen enkele tijd kost. Als je zoiets kan introduceren is het echt veel makkelijker maar geen idee of het een optie is om ze te overtuigen.
Even kijken of deze link werkt, had m van de zomer al gepost.
De warme maak ik met callebaut chocolade druppels.
Heb het net uitgeprobeerd met kokos drink gebeuren zo lekker
Ja ik gebruik zelf meestal Toggl, dat vind ik veel handiger maar dan moet ik het alsnog in die Excel overnemen. En voor sommige korte handelingen vind ik Toggl alsnog onrustig en gewoon niet zo zinnig. Maar die collega die het op de minuut bijhoudt schrijft dus eerst handmatig op papier bijvoorbeeld 15:22-15:57 ledenadministratie, 15:57-16:03 klantvraag. Kan echt niet En vernieuwing kennen ze hier niet echt (is een jeugdorganisatie maar die jeugdigheid zit er in het werk niet echt in) - laatst kwam er een nieuw bestuurslid met veel ervaring in directie e.d. en die wilde het eigenlijk afschaffen, maar toen hebben de andere bestuursleden alleen gezegd âlaten we het er later over hebbenâ, om er dan nooit meer op terug te komen
Zoals ik al zei, zeker deel van de reden dat ik wegga haha.
Welke van onderstaande dingen lijkt het meest op jou?
- Elementary
- Spatulate
- Psychic
- Conical
- Square
- Intellectual
0 stemmers
Hahaha oh nee. Ja uren schrijven is om zoveel redenen gewoon irritant. In mijn geval omdat ik ELKE DAG een mail krijg van Toggl met: Je toggl staat nog aan.
@Missy ik heb echt geen idee wat al die woorden betekenen haha
Welke van onderstaande kinnen lijkt het meest op die van jou?
- Square chin
- Short or narrow chin
- Protruding chin
- Round chin
- Long Chin
- Receding chin
0 stemmers
Hahaha oh ja dit heb ik ook heel vaak, en dan âje bent al 35 uur aan blabla aan het werkenâ Toggl zit ook aan mân Gmail en die lees ik eigenlijk nooit, dus vooral na het weekend is het dan leuk
@Missy Ik krijg hier echt keuzestress van. Hoe weet ik nou op welke mijn hand het beste lijkt??
haha, sorry ik vond het zelf ook lastig kiezen.
Hahaha ik zit ook al te googlen om te begrijpen of ik een conical of psychic hand heb. Zo moeilijk (maar nu natuurlijk knetterbelangrijk om te weten)!1!