Niet vanwege peer pressure maar soms stem ik snel zonder echt na te denken. Als ik dan zie dat bijna iedereen op dat antwoord stemt ga ik nog even nadenken waarom dat zou zijn en kom ik tot de conclusie dat daar inderdaad wel wat in zit en ik dat antwoord toch passender vind. Als ik nog steeds achter mijn antwoord sta verander ik het niet.
Haha ik moet weer lachen om die term middenvilla. Deze wereld is echt kapot
Heerlijk om zo in het leven te kunnen staan
armoe troef dit soort gevelmateriaal.
Iets aan mijn fiets moest afgezaagd worden, dus toen ben ik naar de motorgarage op de hoek gegaan omdat ik zelf niet zoān zaag had en die man heeft het super netjes gratis gedaan
Haha en ik heb laatst mijn antwoord in een poll aangepast omdat ik als enige niet wist wat een fwb was. Dus toen heb ik maar even iets langer nagedacht en toen kon ik met de massa mee stemmen.
Nee haat aan makelaars
nee grapje onze makelaars maar probeer gewoon een huis te kopen en het is niet leuk meer
oh en fuck iedereen die nieuwbouw omschrijft als āAmsterdamse schoolā. Opdonderen
En heb jij dit jaar iets aardigs voor een onbekende gedaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
TE LAAT MEID
GOFFER
Huis en huis?
Ik heb mān poll verwijderd zodat ik in jouw poll kan stemmen dat ik iets aardigs voor een vreemde heb gedaan.
Het jaar is pas 2 weken bezig. Het enige aardige wat ik nog heb kunnen doen is mensen in de supermarkt niet verrot schelden.
Ja, dit is verduidelijk een middenvilla en als er 1 steen aan de zijkant niet vastzit aan een buur is het vrijstaand!!!1!1
Wel mega kut dat je dan altijd die stress hebt om positief te testen. Kijk je maandenlang uit naar een festival, test je positief en moet je terug naar huis.
Ja joh, sta je eerst ook nog eens 3 uur in de rij met al je zooi op je rug, in de brandende zon, horror
Zou beter zijn als ze 2 ingangen maken; links voor gevaccineerden en rechts voor niet gevaccineerden, alleen zij moeten dan verplicht testen
- Fucking irritant
- Wel grappig
- Vervelend
- Aandoenlijk
- Alleen acceptabel als het ouderen zijn
- Dat doe ik zelf wel eens
- Daar ben ik wel eens tegenaan geknald
- Vind ik niet erg
- Maken me boos
- Moet ik wel om lachen
- Heb ik nog nooit meegemaakt
- Geef ik een duw
- Blijf ik rustig even op wachten (wel lastig op een roltrap
)
- Daar heb ik geen mening over
- Heb ik eens ruzie mee gemaakt
- Spreek ik hier vriendelijk op aan/vraag of ik er even langs mag
- Iets anders
0 stemmers
Nou ja vriendelijk⦠laten we zeggen vriendelijk met zeker een scherpe ondertoon van opsodemieteren
Als ik dit een x niet doe en ik val he⦠ik bel de politie en geef jou de schuld.
Ahw mijn moeder heeft ooit eens gehad toen ze in haar lange gewaden periode zat dat haar rok ooit eens bleef hangen in de roltrap van de v&d. Stond ze daar in haar ondergoed aan dat ding te trekken. Zoo kut.
Ok heeft niets met de vraag te maken, maar moest eraan denken
Ohhh noo