Stel je persoonlijke vraag #23

Alhoewel ik weet niet of de nagel echt kleiner is, of de teen dikker. Optisch is het iig minder.

Mijn kleine teennagel is zo lelijk en mislukt, dat ik denk dat ik er ooit gewoon een keer afvalt? Lak toch altijd mn huid mee om het in de zomer ok eruit te laten zien. 🥲🥲 🥲

3 likes

Ik zeg toch ook niet dat het hoger belasten van topinkomens een oplossing is voor het rare toeslagensysteem? @anon50301661 geeft aan dat zij het hoger belasten van hoge inkomens onwenselijk vindt, ik geef aan dat ik het oneens ben met haar stelling dat promotie maken niet loont en daarnaast dat ik het toeslagensysteem en de bijbehorende inkomensval onwenselijk vind.

Ik ben juist heel erg pro de sterkste schouders dragen de zwaarste lasten. Ook nu ik zelf onder de relatief sterke schouders val. Ik ga niet rechtser stemmen dan toen ik nog student was en meer persoonlijk profijt had van het partijprogramma van linkse partijen.

2 likes

Ik heb niet echt een appel figuur, maar wel een bol buikje en ik vind low wordt echt niks, dan komt mijn buik erover heen. (Of muffin tops als je die hebt). Heel hoog vind ik ook niks want dan krijg je inderdaad zo’n soort Obelix effect. Ik vind midwaist/zo net boven mijn navel het beste staan qua buik.
Denk dat je wel stretch kunt hebben?(naast zonder stretch). Met dikkere benen krijg je daar meer spanning op en dan zie je de naad zo wijken.

2 likes

Boven je navel is toch al wel high waist? Ik denk wel dat ik stretch kan hebben inderdaad, maar heb al jaren geen nieuwe broek gekocht haha (1 keer dezelfde gekocht als die ik al had, maar die zit eigenlijk ook niet lekker, maar ben ook aangekomen).

Het is niet dat er niks zit maar het mag de naam “nagel” niet hebben denk ik.

4 likes

Mijn kleine teennagels zitten een soort van los van het nagelbed? Dus eens in de paar maanden, knip ik m eraf en dan heb ik geen nagels daar. Maar het nagelbed is wel dikker dan normaal.

3 likes

Omg dit klinkt heftig, heb meteen het gevoel alsof er een nagel wordt uitgerukt

5 likes

Haha dacht ff per ongeluk in het TMI topic te zitten. Ik wist niet dat het normaal is om geen kleine teennagel te hebben! Nog best wat stemmen. Wat interessant

1 like

Ja maar ik heb High wist en High wist in de kast liggen. Had eens een hoge high waist aan terwijl er een foto werd genomen en heb die broek nooit meer aan willen doen. Die zat stukje hoger bij mijn navel. Maar ik heb wel een kort lijf, misschien zou die broek bij anderen anders uitpakken.

Ben altijd verbaasd als mensen een kleine teennagel hebben van bijna cm groot! Ik heb echt nageltjes van 3 mm daar.

8 likes

Expeditie robinson maar dat zou ik dan zien als een soort afval detox bootcamp

9 likes

Thierrys natte droom

90 likes

En die van mij

@anon3765766 my bad, dacht dat je daar een verband in zag. Lijkt me dat niemand dat een wenselijk en foutloos systeem vind van de toeslagen en vermogenseisen / inkomens die eraan gekoppeld zijn.

Oh zou dat dan ook deels de reden zijn om geen belasting te verhogen voor VVD? Want hoe doen ze dat dan als ze SGP mannen meer belasting moeten gaan betalen. Dan kunnen ze het niet veroorloven om vrouwlief thuis t huis te laten kuisen en voor de kindjes te laten zorgen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

grapje

2 likes

Een man die je uitlegt hoe het echt zit? Nou meid draai een rondje met je ogen dicht. Als hij wit is zit je hoogstwaarschijnlijk goed

8 likes

Nee ik wil alleen Thierry

Anders een man met lang haar en nagellak en wonderwall op de gitaar

Als ik aan Thierry denk zie ik alleen maar een veenmol op een piano voor me maar you do you honey

6 likes

image

Dat je het überhaupt uit je vingers weet te krijgen.

32 likes

Nachtthierry

47 likes

Je zou het verhaal erachter eens moeten weten… dat was pas echte horror

2 likes