Stel je persoonlijke vraag #23

Ligt eraan waarnaar ik hem moet retourneren, bij grote webshops houdt het waarschijnlijk in dattie dan verbrand wordt. Dus dan verkoop ik hem liever of bewaar hem, of geef hem aan een vriendin ofzo.

Vind het trouwens ook wel verbazend dat 50+% hier nooit last van heeft. Dacht dat iedereen dit had.

Mijn favoriete kledinstuk is een panterprint leren jasje van ASOS die ik 10 jaar heb en lelijk begint te worden maar ik blijf het dragen totdat het uit elkaar valt.

2 likes

Over broeken gesproken: voor de mensen met een appelfiguur (dikkere buik en dunne benen) wat dragen jullie voor spijkerbroek?

• High waisted
  • Mid waisted
  • Low waisted
  • Met stretch
  • Geen stretch
  • If your pants are too tight, just don’t wear any!
  • Anders

0 stemmers

Ik heb zelf een appelfiguur. Heb een dikke buik en een muffintop, maar geen kont en heupen en hele dunne benen. Ik heb eigenlijk al jaren geen broek aangehad die echt lekker zat. Maar weet niet of ik juist wat hoger moet kopen met het risico eruit te zien als Obelix of juist wat lager met het risico dat het afzakt.

Stel je ligt in bed en je kijk naar je gordijnen: er zit een kier tussen. Ga je dan weer uit je warme(re) bed om 'm dicht te doen?

• Ja, ik sta op, anders slaap ik niet
  • Ik blijf liggen, boeien
  • Ik merk het niet eens
  • Ik heb geen ramen of gordijnen

0 stemmers

Ik geef mijn vriend de opdracht om de gordijnen dan beter dicht te doen😂 is aan zijn kant van het bed.

1 like

Ik heb twee wasknijpers waarmee ik die kier altijd dicht. Het moet echt goed donker zijn omdat hier vlakbij een lantaarnpaal staat.

1 like

Wij hebben rolluiken in de slaapkamer, dus dit kan bij ons niet. Als het wel zou gebeuren zou ik er niet wakker van liggen (ha ha ekte goeie grap)

3 likes

Ja zelfde dilemma, snijden in je buik en afzakken bij je kont. High waisted = Obelix idd :joy:. Heb tegenwoordig LTB curve die zijn voor mijn gevoel iets meer voor dit figuur gemaakt. En Amerikaanse broekmerken, die hebben vaak ook meer reguliere maten welke de rondingen en bobbels volgen

1 like

Aan welk programma zou je graag mee willen doen:

• Expeditie Robinson
  • Wie is de Mol
  • De alleskunner
  • Hunted
  • First Dates
  • Lingo
  • De Slimste Mens
  • Kopen zonder Kijken
  • Heel Holland bakt

0 stemmers

Nee, moet ik er maar 1 kiezen?!!

1 like

Zou het heel vet vinden om Wie is de Mol? Te doen en Expeditie.

De Alleskunner lijkt me ook wel geinig :rofl: denk dat ik best ver zou kunnen komen

dat was wel de bedoeling, is het zo lastig kiezen!?

Maar hoezo zou de oplossing zitten in de hogere inkomens (bij grens bedrag) hoger te gaan belasten, ipv te kijken naar de rare en kromme afbouw van toeslagen en verdiensten. Dat het krom is dat je minder gaat werken omdat je er anders netto op achteruit gaat, staat toch los van belasting uit de 2e schijf.

3 likes

Ik heb echt een appelfiguur en de enige broeken die mij heel mooi staan (en die niet afzakken) zijn de Jamie van Topshop! Vooral de zwarte.

Dat model houdt mijn buik ook een beetje in toom, het lijkt zowaar alsof ik dan een zandloperfiguur heb (haha I wish, maar het staat wel flatterend).

3 likes

Hahaha! Hoop dat je op de terugweg met het badje wel de lift hebt genomen.

1 like

Alhoewel ik weet niet of de nagel echt kleiner is, of de teen dikker. Optisch is het iig minder.

Mijn kleine teennagel is zo lelijk en mislukt, dat ik denk dat ik er ooit gewoon een keer afvalt? Lak toch altijd mn huid mee om het in de zomer ok eruit te laten zien. 🥲🥲 🥲

3 likes

Ik zeg toch ook niet dat het hoger belasten van topinkomens een oplossing is voor het rare toeslagensysteem? @anon50301661 geeft aan dat zij het hoger belasten van hoge inkomens onwenselijk vindt, ik geef aan dat ik het oneens ben met haar stelling dat promotie maken niet loont en daarnaast dat ik het toeslagensysteem en de bijbehorende inkomensval onwenselijk vind.

Ik ben juist heel erg pro de sterkste schouders dragen de zwaarste lasten. Ook nu ik zelf onder de relatief sterke schouders val. Ik ga niet rechtser stemmen dan toen ik nog student was en meer persoonlijk profijt had van het partijprogramma van linkse partijen.

2 likes

Ik heb niet echt een appel figuur, maar wel een bol buikje en ik vind low wordt echt niks, dan komt mijn buik erover heen. (Of muffin tops als je die hebt). Heel hoog vind ik ook niks want dan krijg je inderdaad zo’n soort Obelix effect. Ik vind midwaist/zo net boven mijn navel het beste staan qua buik.
Denk dat je wel stretch kunt hebben?(naast zonder stretch). Met dikkere benen krijg je daar meer spanning op en dan zie je de naad zo wijken.

2 likes

Boven je navel is toch al wel high waist? Ik denk wel dat ik stretch kan hebben inderdaad, maar heb al jaren geen nieuwe broek gekocht haha (1 keer dezelfde gekocht als die ik al had, maar die zit eigenlijk ook niet lekker, maar ben ook aangekomen).