Stel je hebt een hele mooie dure broek gekocht. Maar je past hem niet omdat je een paar kilo bent bijgekomen. Wat doe jij?
- De broek retouren
- Even op dieet, dat extra gewicht kwijtraken, zodat je weer in je broek past
0 stemmers
Stel je hebt een hele mooie dure broek gekocht. Maar je past hem niet omdat je een paar kilo bent bijgekomen. Wat doe jij?
0 stemmers
Meer: in de kast laten liggen in de hoop dat ik ineens weer ben afgevallen en de broek pas
Ugh, vorig jaar een dure broek gekocht en nu past die niet meer. Over 2 maanden móet die passen!
HAHA zo eindigt het waarschijnlijk bij mij ook
Knoop gaat nog wel dicht maar hij zit oncomfortabelll strak. Dilemmaatje.
Ligt eraan waarnaar ik hem moet retourneren, bij grote webshops houdt het waarschijnlijk in dattie dan verbrand wordt. Dus dan verkoop ik hem liever of bewaar hem, of geef hem aan een vriendin ofzo.
Vind het trouwens ook wel verbazend dat 50+% hier nooit last van heeft. Dacht dat iedereen dit had.
Mijn favoriete kledinstuk is een panterprint leren jasje van ASOS die ik 10 jaar heb en lelijk begint te worden maar ik blijf het dragen totdat het uit elkaar valt.
Over broeken gesproken: voor de mensen met een appelfiguur (dikkere buik en dunne benen) wat dragen jullie voor spijkerbroek?
0 stemmers
Ik heb zelf een appelfiguur. Heb een dikke buik en een muffintop, maar geen kont en heupen en hele dunne benen. Ik heb eigenlijk al jaren geen broek aangehad die echt lekker zat. Maar weet niet of ik juist wat hoger moet kopen met het risico eruit te zien als Obelix of juist wat lager met het risico dat het afzakt.
Stel je ligt in bed en je kijk naar je gordijnen: er zit een kier tussen. Ga je dan weer uit je warme(re) bed om 'm dicht te doen?
0 stemmers
Ik geef mijn vriend de opdracht om de gordijnen dan beter dicht te doenš is aan zijn kant van het bed.
Ik heb twee wasknijpers waarmee ik die kier altijd dicht. Het moet echt goed donker zijn omdat hier vlakbij een lantaarnpaal staat.
Wij hebben rolluiken in de slaapkamer, dus dit kan bij ons niet. Als het wel zou gebeuren zou ik er niet wakker van liggen (ha ha ekte goeie grap)
Ja zelfde dilemma, snijden in je buik en afzakken bij je kont. High waisted = Obelix idd . Heb tegenwoordig LTB curve die zijn voor mijn gevoel iets meer voor dit figuur gemaakt. En Amerikaanse broekmerken, die hebben vaak ook meer reguliere maten welke de rondingen en bobbels volgen
Aan welk programma zou je graag mee willen doen:
0 stemmers
Nee, moet ik er maar 1 kiezen?!!
Zou het heel vet vinden om Wie is de Mol? Te doen en Expeditie.
De Alleskunner lijkt me ook wel geinig denk dat ik best ver zou kunnen komen
dat was wel de bedoeling, is het zo lastig kiezen!?
Maar hoezo zou de oplossing zitten in de hogere inkomens (bij grens bedrag) hoger te gaan belasten, ipv te kijken naar de rare en kromme afbouw van toeslagen en verdiensten. Dat het krom is dat je minder gaat werken omdat je er anders netto op achteruit gaat, staat toch los van belasting uit de 2e schijf.
Ik heb echt een appelfiguur en de enige broeken die mij heel mooi staan (en die niet afzakken) zijn de Jamie van Topshop! Vooral de zwarte.
Dat model houdt mijn buik ook een beetje in toom, het lijkt zowaar alsof ik dan een zandloperfiguur heb (haha I wish, maar het staat wel flatterend).
Hahaha! Hoop dat je op de terugweg met het badje wel de lift hebt genomen.