Stel je persoonlijke vraag #23

Ik wilde het een tijdje terug wel een keer doen over best een beladen onderwerp maar had geen zin om echt een hele uitgebreide discussie te gaan voeren (wat daar sowieso op zou volgen) dus heb het maar niet gedaan haha

Oh maar dan heb ik de betekenis een beetje verkeerd geĆÆnterpreteerd denk ik, ik stond er namelijk zelf wel achter en wilde mensen de andere kant van de situatie laten inzien, maar mijn mening daarin is echt heel erg in de minderheid (denk ik). Daarom vond ik het advocaat van de duivel spelen.

Het ging trouwens over Jos B., om de situatie te verduidelijken.

En hoeveel mensen ken je zelf die iets hebben laten veranderen en die daarna nog steeds onzeker of juist niet onzeker meer waren?

Tot een bepaalde leeftijd idd zoals ik hier lees prima, maar daarna mag je dat toch echt helemaal zelf weten. Net zoals of je tattoos laat zetten (kan je ook spijt van krijgen) oid.

Maar dat is dan geen advocaat van de duivel spelen, tenzij je in een groep mensen die allemaal anti blackface zijn, stug blijft volhouden dat het niet racistisch is terwijl je dat niet vindt?

Maar ik neem aan dat je bedoelt dat als iedereen wel pro Piet is je dan anti blijft, maar dat ben je dan al?

Nav wat iedereen wel/niet aanheeft in bed:

Kan jij met allerlei verschillende outfits in slaap vallen/lekker slapen?

• Nee ik moet per se naakt
  • Nee een bepaald lichaamsdeel moet per se bedekt/naakt
  • Nee het moet bepaald type kleding zijn
  • Ja, ik kan zelfs in een strakke spijkerbroek/panty lekker slapen

0 stemmers

Kan jij overal slapen?

• Nee alleen thuis/bepaalde plaatsen
  • Nee alleen beperkt aantal plaatsen
  • Ja, ik kan letterlijk op de vloer slapen maakt mijn lichaam allemaal niet uit

0 stemmers

Kan je slapen met herrie?

• Nee heb absolute stilte nodig
  • Nee moet rustig zijn wel een beetje
  • Ja hoor ik ga gewoon rustig slapen met herrie

0 stemmers

Je zit vast in een lift met Ronnie Flex. Met zijn tweeĆ«n. Jij…

• Negeert hem en wacht rustig af tot de lift weer begint te bewegen
  • Vraagt waarom hij en Famke Louise uit elkaar zijn gegaan
  • Zegt gedag en kijkt weer op je telefoon. Ff appen dat ik met Ronnie Flex in de lift sta
  • Flipt ā€˜m finaal de pan uit want claustrofobisch
  • Vraagt of hij een pokoe voor je wil zingen
  • Wie?

0 stemmers

Godverdomme, moet ik die poll weer aanpassen. Nou, dit zijn de opties, jullie doen het ermee.

1 like

Een combi van dit allemaal denk ik.

1 like

Laat hem sowieso niet in de lift stappen want corona gek

5 likes

Moet ik dan letterlijk zeggen ā€œeen pokoeā€ zingen want dan hou ik liever mn bek. Iets zingen zou ik wel willen vragen.

edit: als we echt uren vastzaten zou ik vragen of ie wiet had. Dan maken we er maar t beste van.

10 likes

Waarom per se met hem? :frowning_face_with_open_mouth:

Ok duizend jaar later, maar omg ben ik jou? Dit ben ik :100::100::100:, vooral dat for the sake of it een bizar standpunt gaan verdedigen.

1 like

Ik ben het eigenlijk wel met je standpunt eens :grinning_face_with_smiling_eyes:

Alto represent!

6 likes

Ja wel letterlijk. Want niks tenenkrommender dan een mid-twintiger/dertiger die straat probeert te doen.

1 like

It’s a mee

2 likes

Met de snelheid van het licht mijn vriendinnen appen natuurlijk

5 likes

Ik dacht dit ook altijd! Dat het erom ging dat je het andere standpunt verdedigt dan je gesprekspartner.

4 likes

Ik heb op werk een keertje 10 minuten vastgezeten in een lift, ben serieus op de grond gaan liggen janken (maar echt heeeeeeeel hysterisch) en heb mijn moeder gebeld om afscheid te nemen.

Verder ben ik een heel stabiel persoon en blijf ik kalm in stressvolle situaties 🄲

37 likes

Eigenlijk zou ik jouw titel moeten wijzigen in ā€˜Evolutionaire psychologie is onzin!’, ik heb je dat echt zo vaak zien hekelen :laughing:

2 likes