Stel je persoonlijke vraag #23

Ik moet zeggen dat ik deze dingen wel tegenstrijdig vind. Je neemt toch Botox/fillers omdat je er jonger uit wilt blijven zien?

2 likes

Ik snap dat het zo overkomt maar mijn grootste overweging is omdat ik mezelf er frisser en minder moe vind uitzien. Ik hoef er niet uit te zien als jaren jonger maar ik hecht er zelf wel waarde aan, aan mijn eigen uiterlijk. Ik ben momenteel 32 en vind mezelf absoluut niet jonger er uitzien, wel een stuk zelfverzekerder omdat ik geen blauwe kringen meer heb.

5 likes

Haha ja precies dit! Ik teken gewoon heel snel, voor mij voelt het niet zo als verschil of ik er wat in spuit of gewoon met make up dingen ga corrigeren. Ik hoef niet jonger te lijken past niet bij mij.

2 likes

@Calypso Ohja tuurlijk. Blauwe kringen snap ik helemaal, zou ik ook wel minder willen. Als ik geen make-up op heb zegt iedereen dat ik er zo vermoeid uit zie :sob:

Ik ben trouwens niet tegen botox, fillers of wat dan ook hoor. Maar ik zat even in mn hoofd met botox tegen rimpels.

2 likes

in mijn ervaring zijn mensen die roepen “ik ga nu even advocaat van de duivel zijn!!” vaak helemaal geen advocaat van de duivel aan het spelen maar enkel een disclaimer plaatsen voor ze racistische/seksistische/andere foute dingen gaan zeggen

27 likes

Haha. Het is wel duidelijk wat jij zelf vindt :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik dacht ook dat het een andere betekenis had haha. Nu ben ik die ene gif van die vrouw die allemaal wiskundige dingen aan het puzzelen is.

9 likes

Oh jammer, het past je wel!

1 like

Ik ben deze man

9 likes

Ik doe het vaak onbewust. Ik zeg nooit “ik ga je nu even prikkelen (kots) of advocaat vd duivel spelen”

Maar soms zit ik dan zo in een discussie dat ik het toch begin te doen, vind het leuk om een absurd standpunt te verdedigen. Maar ik vind het ook een van mn irritantste eigenschappen en ook bij anderen irritant.

18 likes

“Even de knuppel in het hoenderhok gooien”

:face_vomiting:

2 likes

afbeelding

28 likes

het een heeft toch niet te maken met het ander?

Ja 100%

Ik heb een keer een half uur lang volgehouden dat Partick Kluivert een moordenaar is omdat ie iemand dronken heeft doodgereden.

Vond niemand, vond ook ik niet eigenlijk maar ik vond het wel leuk om het vol te houden?

11 likes

Omdat het resultaat van fillers en botox lelijk is en je doet het vanwege “onzekerheid” en tattoages niet. Maar daar ben ik het niet helemaal mee eens, tatoeages zijn ook een soort esthetiek. Dat doe je ook omdat je als persoon dat mooier oid vind. Voor mij is het beide gewoon een aanpassing aan je lijf.

En ik vind het dus vooral hypocriet omdat als ik fillers wil, dikkere tieten, of wat dan ook - ik die neem. Mijn lijf, mijn lefuh. Als die daar een standpunt tegen wilt hebben, dan ipv een tattoage per verjaardag erbij wordt het er 1tje aflaseren. (Toen was onze discussie ook klaar :sweat_smile:)

Overigens vind ik dat je bij beiden goed moet nadenken voor het plaatsen/laten doen. En een kundig iemand moet vinden om t to e doen. Alleen denk ik dat strengere ‘regels’ oid illegale / shady or van die buitenlandse ingrepen met zich meenemen, wat me dan niet wenselijk lijkt.

Edit: @Pierlala zijn beide toch gewoon aanpassingen, voor de leuk, aan je lichaam? Potato potato voor mij hoor. De een zal er goed overnadenken en het beoogd resultaat halen, de ander zal nooit tevreden zijn/genoeg hebben.

:face_vomiting:

2 likes

Jaaa ik was precies zo! Had ook toen op zo’n zweedse modeblog gezien dat een meisje een panty had met 1 zwart been en 1 wit been. Ik dus direct thuis m’n panty’s allebei een been afknippen zodat ik dat ook kon doen haha. Had ook paillettenrokjes of ballerina-tutu achtige jurkjes aan naar school

5 likes

Dat is toch subjectief. :thinking: Vindt hij het dan ook prima als andere mensen (of jij) zeggen dat hij geen tattoos zou moeten nemen omdat dat volgens hen lelijk is?

2 likes

Hahah ja tuurlijk, daarom vind ik het zo achterlijk. En dus omdat onzekerheid (en vast ook vanwege acceptatiegraad, maar mi geen overtuigende onderbouwingen). :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

@Twijfelaar doet dit best vaak.

6 likes