Neen.
Wat zou je lastiger vinden:
- Geen internet tussen 17:00 en 8:00 uur 's ochtends
- Avondklok (dus niet naar buiten) van 17:00 tot 8:00 uur 's ochtends
0 stemmers
Wow, maar hoe moet ik dan internetten tijdens mijn avondwandelingen? En geen Spotify. Vind dit echt heftig.
Ik zie ook iedereen steeds haar stem veranderen
Spotify kan wel offline toch?
Ja en een slimme meid is goed voorbereid enzo. Not me dus. Misschien heb ik mijn discman nog
Geen internet voor jou zou voor ons allemaal beter zijn tbh. Dus take one for the team Bergamot.
Eerste wat ik ga doen is Gert Verhulst opzoeken om mijn samson-imitatie te laten horen. had fout geklikt en krijg het niet meer weg lol
Kut ik woon helemaal niet in België maar krijg het niet weg
Naar t frietkot natuurlijk
Ik zou ambras maken met mensen die niet 1 schaap afstand houden.
- Nee
- Ja (waarom?)
0 stemmers
Lijkt me wel leuk om eens te doen, maar ben echt een schijtert
Wat een leuke verzameling polls. Lekker willekeurig maar dat maakt het wel gezellig zo samen
Shit, gestemd tijdens het scrollenâŠsorry! Maaaaar daar had ik vandaan gekomen als ik in BelgiĂ« had gewoond. Woon ook in West Nederland dus ja.
Niet zelf aan de noodrem getrokken, maar wel met een paar mensen de beslissing genomen dat dat moest gebeuren, omdat de coupé blauw stond van de rook en we dachten dat de trein in de fik stond. Was echt uit angst. Hele nare ervaring, mensen waren zo bang en begonnen te duwen.
We stonden toen ook in de weilanden stil en de hele coupe ging de trein uit (is trouwens nog heel lastig, want de trein is behoorlijk hoog tov de grond) maar in andere coupes zaten mensen gewoon rustig (en vooral verbaasd naar de groep buiten te kijken). Wij gebaarden dat ze er uit moesten komen, want gevaar, maar dat gebeurde niet.
Tijdje langs het spoor gestaan tot de brandweer kwam en toen alles veilig was, moesten we de trein weer in. Bleek dat de remmen vastzaten en de rook dus van de slijtende remmen was.
De jongen die daadwerkelijk aan de rem had getrokken moest geloof ik wel met de politie mee voor een verklaring.
En in de krant stond later een artikeltje dat er helemaal niets aan de hand was geweest, terwijl ik om me heen allemaal doodsangst en paniek had gezien. Dat vond ik ook heel naar.
Ah dat lijkt me inderdaad een hele nare ervaring. Snap ook wel dat jullie toen het zekere voor het onzekere hebben genomen.
Stel, jij deelt iets dat je hebt gelezen op het forum, met iemand die niet af weet van het bestaan van het forum. Diegene vraagt hoe je dit weet. Jij zegt:
- Dat je het âergensâ hebt gelezen
- Dat je dit van âiemandâ hebt gehoord
- Dat je het op een forum hebt gelezen
- Dat je het op Forum Feminarum hebt gelezen
0 stemmers