Stel je persoonlijke vraag #23

Ik erger me vooral aan mensen die zeggen dat ze zich ergens aan irriteren :crazy_face:

12 likes

Naar aanleiding van een vriendin van mij die soms ‘per ongeluk’ een paar dingen niet scant bij de zelfscanner. Ik vind dat echt erg en zou dat nooit doen, maar hoe kijken jullie daar tegenaan?

Anoniem, meerkeuze
  • Heel aso, echt heel slecht.
  • Gelegenheid creëert de dief, supermarkten kunnen dat verwachten
  • Ik doe het ook wel eens
  • Nooit gedaan
  • Ik ken mensen die dat doen
  • Ik snap het wel

0 stemmers

Ja zo kijk ik er aan de ene kant ook tegenaan, maar het is meer een principeding. Want het zijn geen uren. Meer van ‘we hadden om 3 uur afgesproken en je vertrekt pas om 3 uur en nu ben je er om 20 over 3 blablabla’. Ben zelfs geirriteerd als het 10 minuten zijn.

Dat is ook een goede! Dat werkt voor mij niet echt, maar voor anderen wel. Dan kun je eventueel ook een dankbaarheidsdagboekje bijhouden.

Wat ook belangrijk is, om je behoeften te laten vervullen door de juiste persoon. Dit zijn behoeften:

En dan te kijken waar je die behoeften vervuld kan krijgen. Niet iedereen kan altijd elke behoefte van je vervullen. Dus in dit geval misschien leren accepteren dat sommige mensen je altijd laten wachten maar dat Pietje en Jantje wel altijd op tijd zijn. Of dat jij wel attent bent en dat vriendin Josefien dat ook naar jou is, maar dat je vriend dat niet/minder is.

2 likes

Wat ik aso vind is dat boeren vet weinig verdienen met de groente en shit die ze aan de supermarkten verkopen en dat je je in de supermarkt dan scheel betaald aan mooi fruit. Ik ga dan liever naar de markt. Die paar euro die de supermarkt misloopt omdat iemand wat mee smokkelt boeit me helemaal neks.

12 likes

Klopt! Dat laatste heb ik echt geleerd met de tijd. Niemand is perfect. Ik heb ook mensen waarmee ik omga die ik niet helemaal vertrouw omdat het echt flapuits zijn. Zou nooit hele persoonlijke dingen aan ze vertellen (learned the hard way) maar kan enorm met ze lachen.
Iedereen heeft slechte eigenschappen en dat moet ik leren accepteren en ervoor kiezen om me daar niet aan te ergeren!

1 like

Geitenyoga

• Leuk
  • Niet leuk

0 stemmers

afbeelding

Koeknuffelen

• Leuk
  • Niet leuk

0 stemmers

Wandelen met alpaca

• Leuk
  • Niet leuk

0 stemmers

Paardenyoga

• Leuk
  • Niet leuk

0 stemmers

Schapen herden

• Leuk
  • Niet leuk

0 stemmers

Mindfulness met katten

• Leuk
  • Niet leuk

0 stemmers

Ja, mensen die dat niet goed kunnen hebben zelf vaak niet door dat het zoveel energie kost om dan bij ze in de buurt te zijn.

Heb ook zo’n collega gehad die over alles wel iets negatiefs had te vertellen, of vandaag geen zin had of moe was of naar huis wou… was aan het einde van de dag zelf ook echt op daardoor :sweat_smile:

Laat die beesten gewoon met rust. We doen ze al genoeg leed aan met oa de hele bio-industrie, gaan we ze ook nog eens inzetten om verwende westerlingen met navelstaarissues te helpen bij hun selfcaresessies. Ik zou echt fucking chagrijnig worden als ik zo’n geit was en ik lig op de rug van een of andere yogaende hippiemoeder.

85 likes

Ik moest een keer zo’n “toon je leiderschap” cursus doen met paarden. Idee is dat het paard je energie voelt en alleen als die sterk is volgt dat paard je zonder moeite en luistert ie.

Ik geloofde daar echt geen fuck van. Paard deed alles wat ik wilde omdat ik vroeger gewoon altijd op de manege was en dus wist hoe die dieren reageren op je, maar iedereen dacht daarna dat ik een super daadkrachtig persoon was ??

Spoiler: ben ik niet

42 likes

nou ja schapen herden niet als leuke zondagmiddag activiteit gekocht met zo’n uitjesbon van de HEMA

maar een keer meelopen met een echte herder lijkt me wel vet

8 likes

Als ik elke vraag die een leerling stelt tel als videocall, kom ik op heeel veel belletjes uit hahaha

1 like

Ik vind het idee leuk. Uitvoering inderdaad minder vanwege wat iedereen al zegt, alsof die dieren daar op zitten te wachten.

Moet wel zeggen dat ik in iets van 2012 heb koe-geknuffeld.

1 like

Anoniem;

Als ik iets kon veranderen aan mijn gezicht…
  • Voorhoofd
  • Ogen
  • Beharing
  • Neus
  • Lippen
  • Kin
  • Gezichtsvorm
  • Niks

0 stemmers

Stelling; social media is schadelijk voor het zelfvertrouwen van (jonge) vrouwen (en mannen).
  • Eens
  • Oneens
  • Neutraal

0 stemmers

Die 2e is toch gewoon een feit ?

2 likes

Ik ben het er mee eens, maar genoeg tegenstanders die zeggen dat het niet erger of anders is dan vroeger; reclames, magazines etc.

1 like

Mond.

1 like

Lijkt me dan wel leuk ik als geit het spel 'wie het eerst een mens om kan duwen wint" te spelen.

8 likes

zou echt overal gaan schijten

30 likes

Ik ook en krijsende kinderen omver beuken

10 likes