ik ga stuk jouw polls zijn echt dit.
Haha omg, maar ja nee, in het ekt doe ik dat nooit. Maar ja nee, die vibe heb ik wel in dit topic.
Ben jij iemand die aan de haal gaat met andermans grappen en die dan tot in den treure herhaalt. Forumgerelateerde voorbeelden, denk aan; Woerden, Jeroen, de halve kaassoufflés.
- Ik ga wel aan de haal met andermans grappen maar met mate
- Ja, dit doe ik
- Nee, ik heb sowieso geen humor dus zie hier de lol niet van in
- Nee, dit doe ik nooit
0 stemmers
Mijn ouders hadden mij Jeroen willen noemen als ik een jongen was geweest, ben ik even blij dat ik die dans ontsprongen ben met mijn XX-chromosomen.
Wij hebben dat gedaan, maar we kregen een dode boom aangeleverd hahaha echt sad. Mn pa was het hele jaar van:“Ja maar let op, hij gaat nog bloeien!!!” Eindstand: na 2 jaar nog niks.
Is het komkommertijd in pollland?
Goed om te zien dat je je gebrek aan humor meteen even bevestigt.
haha vind het heel grappig dat jullie dit zijn, gewoon schijt hebben
Welke typische scoutingdingen heb jij ooit gedaan?
- Abseilen
- Kabelbaan
- Dropping (geblindoekt ergens naartoe worden gebracht en zelf de weg terugvinden (zonder mobieltje etc)
- Levend stratego
- Compas lezen
- Hut of vlot bouwen
- Kampvuur maken (en daar bijv. spekjes of brood boven doen).
- Buskruit
- Verstoppertje spelen
- kanoën / raften
- Pionieren het maken van bouwwerken houten palen, touwen met behulp van knopen leggen
- Bonte avond
- Ruilspel (iets onbenulligs steeds proberen te ruilen voor wat groters)
- Klimmuur / klimmen
- Wildkamperen
- Hindernisbaan
- Zeepkistrace (zelf vervoersmiddel bouwen zonder motor)
0 stemmers
En welk van deze dingen zou je een keer willen doen (die je nog niet hebt gedaan)?
-
- Abseilen
-
- Kabelbaan
-
- Dropping (geblindoekt ergens naartoe worden gebracht en zelf de weg terugvinden (zonder mobieltje etc)
-
- Levend stratego
-
- Compas lezen
-
- Hut of vlot bouwen
-
- Kampvuur maken (en daar bijv. spekjes of brood boven doen).
-
- Buskruit
-
- Verstoppertje spelen
-
- kanoën / raften
-
- Pionieren het maken van bouwwerken houten palen, touwen met behulp van knopen leggen
-
- Bonte avond
-
- Ruilspel (iets onbenulligs steeds proberen te ruilen voor wat groters)
-
- Klimmuur / klimmen
-
- Wildkamperen
-
- Hindernisbaan
-
- Zeepkistrace (zelf vervoersmiddel bouwen zonder motor)
-
- Niks van het bovenstaande
-
- Anders
0 stemmers
Je bent jarig! Dit kies je als cadeau:
- Hardloopschoenen
- Een disco galaxy lamp
- Een ukelele
- Een bordspel
0 stemmers
Je (denkbeeldige) gasten krijgen deze taart:
- Chocolade ganache
- Appeltaart
- Citroen merengue
- Aardbeienslof
0 stemmers
Borreltijd! Dit stop jij in de frituur:
- Precies 3 bitterballen en 1,5 kaasstengel p.p.
- Een gezellig gevulde schaal
- Ik flikker de hele vriezerla er in
- Geen frituur in mijn huis
0 stemmers
Jullie dansen op deze muziek:
- Techno
- Guus Meeuwis & vrienden
- Franse chansons
- Jaren '00 R&B
0 stemmers
Wat doe je met de buren?
- Die nodig ik gezellig uit
- Ik gooi een briefje door de bus met een heads up en dat ze altijd mogen aankloppen als ze overlast hebben
- Ik licht ze van tevoren in en beloof dat de muziek om 22:30 uitgaat
- Ze bekijken het maar
0 stemmers
Jij bent er wel weer klaar mee en wil dat iedereen naar huis gaat. Hoe pak je het aan?
- Geen probleem: iedereen is om 21:30 al naar huis gegaan
- Ik doe het licht vast aan en vertel iedereen voorzichtig dat het zo wel afgelopen is
- Ik zet “het is de hoogste tijd” op en kondig de laatste ronde aan
- Niemand wordt weggestuurd. Dit feestje gaat door tot de laatste persoon kotsend en rollend het huis verlaat!
0 stemmers
Maar die Woerden grap is een @Zemraluani original. Dus op zich mag ze die gebruiken zo vaak als ze wil.
Sowieso, gewoon dagelijks droppen, Woerden belachelijk maken verveelt nooit
Ja boeit me geen ene kut wie wat grappig vind als ik er zelf maar om kan lachen.
- Ja
- Nee
- Ja nee jaa
0 stemmers
Mot je kommen?
Nou ik vind het eeuwige Woerden dus echt tyfus irritant inmiddels, maak die grap zelf niet meer maar wordt er wekelijks ingetagd helaas, is zo 2 jaar geleden 🥲
Maar ik heb vast wel andermans grappen die ik voortzet, kan me ff niet bedenken welke maar vast.
Laatst maakte ik een grap in een groepsapp met vriendinnen. De grap bestond uit een foto van mezelf en op deze foto zie je een traan over mijn wang gaan, zo hard moest ik al lachen om mezelf
Ja natuurlijk lach ik om mijn eigen grappen. Ik vind mezelf ook echt grappig.
Soms wil ik een grappig verhaal aan iemand vertellen maar lukt het niet omdat ik zo hard moet lachen dat ik niet meer uit mijn woorden kom. Ondertussen kijkt mijn gesprekspartner me dan zo aan:
We’ve all been there… Ik kom er nooit meer vanaf , ‘omg jij kan echt geen polls maken’ Alsof dat een kunst is. En maak anders zelf een poll aan ja!!
Love woerden trouwens, echt een geweldige plaats waar ik veel meningen over heb.
Ja maar jij kan ook écht geen polls maken